Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » søndag, 15. maj, 2016 09:18

Cynwal skrev:
DAGGER! skrev:40 mål i hans første LA Liga sæson.
Barcelona kan vinde the trible, ChL, pokalen og ligaen.
Vi er enige om, at der er tale om verdens bedste - og det er endda suverænt - angriber.
Men jeg kan nu tælle til 2, som i at det er Suarez' anden sæson i Barca, og som andre også skriver, kommer det til at knibe med CL i år
Måske den første ikke tælles med, da han først kunne spille langt inde i sæsonen pga. bideepisoden, men så vidt jeg husker scorede han også imponerende mange mål dette til trods.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 15. maj, 2016 09:29

JTN skrev:
Cynwal skrev:
DAGGER! skrev:40 mål i hans første LA Liga sæson.
Barcelona kan vinde the trible, ChL, pokalen og ligaen.
Vi er enige om, at der er tale om verdens bedste - og det er endda suverænt - angriber.
Men jeg kan nu tælle til 2, som i at det er Suarez' anden sæson i Barca, og som andre også skriver, kommer det til at knibe med CL i år
Måske den første ikke tælles med, da han først kunne spille langt inde i sæsonen pga. bideepisoden, men så vidt jeg husker scorede han også imponerende mange mål dette til trods.
Ja 25 mål og 24 assist i 43 kampe, er vel godkendt for en første sæson.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 15. maj, 2016 16:49

1-1 i Swansea.
For helvede jeg håber at Swansea ikke vinder!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 15. maj, 2016 17:48

Manchester politet bekræfter de har lavet en kontrolleret sprænging af en bombe på Old Trafford.

Selv om de er vores bitre rivaler så er det lykkeligt at den blev fundet før kampen var gået i gang.

terrorister skal ikke ødelægge vores sport, det ville være tragisk hvis de nogensinde får held til det, men det er nok desværre ikke sidste gang de prøver
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. maj, 2016 17:58

Wormie skrev:Manchester politet bekræfter de har lavet en kontrolleret sprænging af en bombe på Old Trafford.

Selv om de er vores bitre rivaler så er det lykkeligt at den blev fundet før kampen var gået i gang.

terrorister skal ikke ødelægge vores sport, det ville være tragisk hvis de nogensinde får held til det, men det er nok desværre ikke sidste gang de prøver
Sikker på at det var en bombe? Tit laver man kontrollerede sprængninger af noget, som senere viser sig at være helt uskadeligt
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » søndag, 15. maj, 2016 18:12

Johnny Football skrev:
Wormie skrev:Manchester politet bekræfter de har lavet en kontrolleret sprænging af en bombe på Old Trafford.

Selv om de er vores bitre rivaler så er det lykkeligt at den blev fundet før kampen var gået i gang.

terrorister skal ikke ødelægge vores sport, det ville være tragisk hvis de nogensinde får held til det, men det er nok desværre ikke sidste gang de prøver
Sikker på at det var en bombe? Tit laver man kontrollerede sprængninger af noget, som senere viser sig at være helt uskadeligt
Ifølge en vagt var der fundet en mobil telefon tapet fast til en form for gas rør med ledninger.. Lyder skræmmende hvis det er tilfældet

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 15. maj, 2016 18:17

Morten Bruun bliver spurgt til, hvem han gerne ser som ny manager i Manchester United. Han svarer Rafael Benitez :shock:

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 15. maj, 2016 19:39

Det bedste ved den her runde, er at Tottenham kollapser og smider 2. pladsen til Arsenal.
Specielt når man læser reaktionerne fra deres fans. Det er ren guf :lol:

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. maj, 2016 21:13

MP skrev:
Johnny Football skrev:
Wormie skrev:Manchester politet bekræfter de har lavet en kontrolleret sprænging af en bombe på Old Trafford.

Selv om de er vores bitre rivaler så er det lykkeligt at den blev fundet før kampen var gået i gang.

terrorister skal ikke ødelægge vores sport, det ville være tragisk hvis de nogensinde får held til det, men det er nok desværre ikke sidste gang de prøver
Sikker på at det var en bombe? Tit laver man kontrollerede sprængninger af noget, som senere viser sig at være helt uskadeligt
Ifølge en vagt var der fundet en mobil telefon tapet fast til en form for gas rør med ledninger.. Lyder skræmmende hvis det er tilfældet
DEt var tilsyneladende "bare" en attrap

http://www.givemesport.com/777649-polic ... III-1sted
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 15. maj, 2016 23:26

Wormie skrev:Manchester politet bekræfter de har lavet en kontrolleret sprænging af en bombe på Old Trafford.
Selv om de er vores bitre rivaler så er det lykkeligt at den blev fundet før kampen var gået i gang.
terrorister skal ikke ødelægge vores sport, det ville være tragisk hvis de nogensinde får held til det, men det er nok desværre ikke sidste gang de prøver
SÅ må vi gerne grine og pege fingre af fjolserne igen!


:laughin: :laughin: :laughin: :alcohol: :alcohol: :alcohol:

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 16. maj, 2016 06:23

RedRedRed skrev:
Wormie skrev:Manchester politet bekræfter de har lavet en kontrolleret sprænging af en bombe på Old Trafford.
Selv om de er vores bitre rivaler så er det lykkeligt at den blev fundet før kampen var gået i gang.
terrorister skal ikke ødelægge vores sport, det ville være tragisk hvis de nogensinde får held til det, men det er nok desværre ikke sidste gang de prøver
SÅ må vi gerne grine og pege fingre af fjolserne igen!


:laughin: :laughin: :laughin: :alcohol: :alcohol: :alcohol:
Åbenbart glemt af et "privat firma". Mon det "private firma" er klubben selv? :lol: :army4:

http://politiken.dk/udland/ECE3207510/s ... ldstadion/
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » mandag, 16. maj, 2016 09:36

Selvom den slags skal tages dybt alvorligt, så er det godt nok snotdumt at glemme at rydde ordentlig op efter en terrorøvelse.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » mandag, 16. maj, 2016 10:56

Aarhus skrev:Selvom den slags skal tages dybt alvorligt, så er det godt nok snotdumt at glemme at rydde ordentlig op efter en terrorøvelse.
Mon de selv mener øvelsen var en succes? :lol:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 16. maj, 2016 11:27

Aarhus skrev:Selvom den slags skal tages dybt alvorligt, så er det godt nok snotdumt at glemme at rydde ordentlig op efter en terrorøvelse.
Måske jeg er lidt sølvpapirshat-agtig, men jeg tænker, at det er langt bedre at melde ud, at der var tale om en ufarlig attrap, også selvom det reelt have været en bombe.

Hvis sandheden var, at der havde været en bombe, ville man skabe frygt hos mange tilskuere og måske risikere, at de ville vælge fodbold fra i en periode. Mon ikke der hos både politi og klub kan være en interesse i at undgå at skabe panik? Og måske en eventuel efterforskning også vil have gavn af, at kortene holdes tæt til kroppen.

For mig virker ovenstående langt mere sandsynligt, end at man skulle bruge tid på at designe en flot attrap med mobiltelefon og ledninger, og derefter glemme at finde den under en øvelse? Jeg går da ud fra, at man har styr på, hvor mange attrapper, der skal lokaliseres ved en sådan øvelse, og at der ikke er tale om et så højt antal, at man let kan overse en enkelt, når man gør status.
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » mandag, 16. maj, 2016 13:20

texy skrev:
Aarhus skrev:Selvom den slags skal tages dybt alvorligt, så er det godt nok snotdumt at glemme at rydde ordentlig op efter en terrorøvelse.
Måske jeg er lidt sølvpapirshat-agtig, men jeg tænker, at det er langt bedre at melde ud, at der var tale om en ufarlig attrap, også selvom det reelt have været en bombe.

Hvis sandheden var, at der havde været en bombe, ville man skabe frygt hos mange tilskuere og måske risikere, at de ville vælge fodbold fra i en periode. Mon ikke der hos både politi og klub kan være en interesse i at undgå at skabe panik? Og måske en eventuel efterforskning også vil have gavn af, at kortene holdes tæt til kroppen.

For mig virker ovenstående langt mere sandsynligt, end at man skulle bruge tid på at designe en flot attrap med mobiltelefon og ledninger, og derefter glemme at finde den under en øvelse? Jeg går da ud fra, at man har styr på, hvor mange attrapper, der skal lokaliseres ved en sådan øvelse, og at der ikke er tale om et så højt antal, at man let kan overse en enkelt, når man gør status.
Helt enig Texy.
Jeg har også svært ved at tro på man kan "glemme" en attrap.. Og ydermere under evakueringen ikke tænke "Hov kunne den 'bombe' der rapporteres om være en vi glemte her i sidste uge? Den ligner godt nok synderligt meget dem vi brugte under øvelsen"

Det virker sgu ikke som om hele sandheden er fortalt og fred være med det. De har nok deres grunde.
Jeg melder mig sgu også på med sølvpapirshatten her :D

Besvar