Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 02. maj, 2016 22:56

Tillykke til Leicester. Men det må nu være en lidt halvfesen fornemmelse at blive mestre uden selv at spille.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 02. maj, 2016 22:58

Tillykke til Leicester. Vel nok den største sensation i moderne tid i og med det er over 38 kampe. Og set med mine øjne fuldt fortjent.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » mandag, 02. maj, 2016 23:09

Johnny Football skrev:Tillykke til Leicester. Men det må nu være en lidt halvfesen fornemmelse at blive mestre uden selv at spille.
Haha. Jeg tror sgu de er pænt ligeglade lige nu. Prøv at tænk hvor fed en kamp det bliver for dem på lørdag
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 02. maj, 2016 23:13

Dembele og Dier bør i mine øjne få længere karantæner for deres sindssyge gerninger i aften. Lamela reelt også. Der burde minimum have været 3 direkte røde kort til Spurs, som kollektivt fuldstændigt tabte hatten.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 02. maj, 2016 23:14

Spazzjack skrev:
Johnny Football skrev:Tillykke til Leicester. Men det må nu være en lidt halvfesen fornemmelse at blive mestre uden selv at spille.
Haha. Jeg tror sgu de er pænt ligeglade lige nu. Prøv at tænk hvor fed en kamp det bliver for dem på lørdag
Ja, det bliver selvfølgelig fuldstændig uden nerver. Men på den anden side - eller netop derfor - mangler der måske det fuldstændig ekstatiske klimaks i selskab med et helt fyldt stadion.

Læste i øvrigt en artikel, iflg hvilken ihf nogle fans har det på samme måde:

http://www.bt.dk/fodbold/leicester-kan- ... -tottenham
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 02. maj, 2016 23:35

Hvor er det vildt, og hvor jeg under Kasper Schmeichel og Ranieri den titel! Tillykke til Leichester, men også store roser til Tottenham for en flot sæson.

Clattenburg sejler i dagens kamp. Der kunne sagtens være langet 3-4 røde kort over disken. Hvordan Dier formår at slippe efter to så hensynsløse tacklinger er helt hen i vejret.

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » mandag, 02. maj, 2016 23:46

Mon ikke Leicester får en ordenlig røvfuld glory hunter fans nu

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » mandag, 02. maj, 2016 23:48

Spazzjack skrev:
Johnny Football skrev:Tillykke til Leicester. Men det må nu være en lidt halvfesen fornemmelse at blive mestre uden selv at spille.
Haha. Jeg tror sgu de er pænt ligeglade lige nu. Prøv at tænk hvor fed en kamp det bliver for dem på lørdag


De virker i hvert faldet svært begejstrede her. Fuldt forståeligt og fuldt fortjent. Er alkohol på doping listen.? For så håber jeg ikke Leicester bliver testet på Lørdag. :alcohol:
Senest rettet af Dieks tirsdag, 03. maj, 2016 00:07, rettet i alt 1 gang.
YNWA..!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 02. maj, 2016 23:55

Melder mig i koret, hvor er det dog fedt. Da Kaiserslautern blev mestre som oprykker, var også en overraskelse, men dette slår dog ALT som jeg ser det. Hørte en fra Leicester nævnte deres trup koster 22-23 mill £, hvis det holder vand, er det jo vanvid, vil godt bytte 5 fra deres trup med Benteke,Sakho,Skrtel og Ballotelli ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » tirsdag, 03. maj, 2016 00:04

Thommo skrev:Melder mig i koret, hvor er det dog fedt. Da Kaiserslautern blev mestre som oprykker, var også en overraskelse, men dette slår dog ALT som jeg ser det. Hørte en fra Leicester nævnte deres trup koster 22-23 mill £, hvis det holder vand, er det jo vanvid, vil godt bytte 5 fra deres trup med Benteke,Sakho,Skrtel og Ballotelli ;)
Ja Det er helt vanvittigt, men bare med til at gøre det endnu federe da man på ingen måde kan sige at de har købt sig til et mesterskab. Der er mange der har sagt at det er lige så vildt som da Danmark vandt EM i 92, men det her må da være vildere. At kunne præstere over så mange kampe, uge efter uge, måned efter måned. Det fortjener mange :clap: xxx, xxx, kante, vardy og mahrez.? :D

http://www.espnfc.com/barclays-premier- ... rs-arsenal

Her er en sammenligning af prisen på Leicesters trup holdt op mod City, Tottenham og Arsenal. Spiller for spiller.
YNWA..!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 03. maj, 2016 00:37

Okay så koster Leicester 2 gange Benteke sådan i runde tal, og har hørt sammenligningen med EM92, og er dybt uenig i at det kan sammenlignes, det er forskellen på antal kampe der afgør det, for mig. det er altid dem der fortjener det mest der vinder, efter 38 kampe.....Pånær da vi glippede det for kort tid siden, under Brendan :(
Verden er smask fuld af hyklere....

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 03. maj, 2016 05:40

Store tillykke til Leicester! Respekt :clap:

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » tirsdag, 03. maj, 2016 07:38

Thommo skrev:Okay så koster Leicester 2 gange Benteke sådan i runde tal, og har hørt sammenligningen med EM92, og er dybt uenig i at det kan sammenlignes, det er forskellen på antal kampe der afgør det, for mig. det er altid dem der fortjener det mest der vinder, efter 38 kampe.....Pånær da vi glippede det for kort tid siden, under Brendan :(
Men har også set en anden oversigt hvor deres start 11 koster £23M, så det passer meget godt med det du havde hørt.. bænken koster £27,6M (eller i hvert faldet dem der sidder på den)

http://www.leicestermercury.co.uk/Leice ... story.html
YNWA..!

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Merseyside Boys » tirsdag, 03. maj, 2016 09:51

Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er det vildt, og hvor jeg under Kasper Schmeichel og Ranieri den titel! Tillykke til Leichester, men også store roser til Tottenham for en flot sæson.

Clattenburg sejler i dagens kamp. Der kunne sagtens være langet 3-4 røde kort over disken. Hvordan Dier formår at slippe efter to så hensynsløse tacklinger er helt hen i vejret.
Dembele skulle have et gult og to røde kort
Lamela et gult og et rødt
Walker 3-4 gule
Dier 2 gule
Rose 2 gule
Ivanovic 2 gule
Fabregas, Costa,Verthongen, Willian, Kane og Mason alle 1 gult

hertil kan så lægges alle de masseslåskampe.

Pinligt!
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 03. maj, 2016 10:10

Merseyside Boys skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er det vildt, og hvor jeg under Kasper Schmeichel og Ranieri den titel! Tillykke til Leichester, men også store roser til Tottenham for en flot sæson.

Clattenburg sejler i dagens kamp. Der kunne sagtens være langet 3-4 røde kort over disken. Hvordan Dier formår at slippe efter to så hensynsløse tacklinger er helt hen i vejret.
Dembele skulle have et gult og to røde kort
Lamela et gult og et rødt
Walker 3-4 gule
Dier 2 gule
Rose 2 gule
Ivanovic 2 gule
Fabregas, Costa,Verthongen, Willian, Kane og Mason alle 1 gult

hertil kan så lægges alle de masseslåskampe.

Pinligt!
Dier kunne vel sagtens have fået et direkte rødt kort. Jeg synes bare ikke den her voldelige kamp er dommerens skyld, for uanset om han havde hevet flere røde kort op af lommen, så ville gemytterne ikke være dæmpet. Måske snarere tværtimod, selv om han selvfølgelig skal dømme efter loven. Trænerne og spillerne bærer et kæmpe ansvar selv. Jeg synes det er alt for let at give dommeren skylden, for stemningen var næsten ude af kontrol. Indimellem blev han nærmest truet og ved flere lejligheder skubbet til. I princippet skulle kampen være afbrudt, men lige præcis her, så synes jeg det var fint at den blev gennemført.
Jeg synes efterfølgende at klubberne, trænere og spillere skulle have straffe for at bringe spillet i miskredit.
Jeg synes simpelthen ikke han havde en chance.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar