Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. apr, 2016 23:47

Emmy skrev:Det ER en gigantisk sensation at Wolfsburg vandt 2-0, om du kan lide Grønborg eller ej. Han gør sig ikke helt så godt nu som da han var kommentator på spansk fodbold. Der var han absolut en af de bedste der har været.
Nej DET var det godt nok ikke, det var det heller ikke sidste uge da selvsamme sensations journalist kævlede om det. Men det er nok forskellen på jyder og andre. Sensationer sker sjældent, og langt fra hver uge i hver uge i samme turnering med 16 hold, men er klar over du partout skal have modsatte holdning af mig.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 08. apr, 2016 00:50

Nu ved jeg ikke hvor Emmy kommer fra, men tror også meget af forklaringen netop skal findes geografisk .. når en kjøbenhavner siger 'gigantisk sensationelt' .. Betyder det vel det samme som når en jyde siger 'højst overraskende'
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » fredag, 08. apr, 2016 06:32

Bellamy_fever skrev:Nu ved jeg ikke hvor Emmy kommer fra, men tror også meget af forklaringen netop skal findes geografisk .. når en kjøbenhavner siger 'gigantisk sensationelt' .. Betyder det vel det samme som når en jyde siger 'højst overraskende'

Aha. I hvilken børneverden?

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Merseyside Boys » fredag, 08. apr, 2016 14:59

Al min uvidenskabelige stikprøvevise empiri bakker op om forskellen mellem provinsboere og folk fra hovedstaden. Det gælder i mit privatliv (er selv provinsbo (Bornholm), exkone fra Vestjylland, kæreste fra hovedstaden), samt i mit arbejdsliv med berøringsflade over alt i landet. Og det er skønt, herligt charmerende. Men forskel, det er der.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 08. apr, 2016 16:36

Merseyside Boys skrev:Al min uvidenskabelige stikprøvevise empiri bakker op om forskellen mellem provinsboere og folk fra hovedstaden. Det gælder i mit privatliv (er selv provinsbo (Bornholm), exkone fra Vestjylland, kæreste fra hovedstaden), samt i mit arbejdsliv med berøringsflade over alt i landet. Og det er skønt, herligt charmerende. Men forskel, det er der.
Helt enig. Jeg er selv fynbo, bor på Sjælland og har haft en vestjysk kæreste de sidste par år. Når jeg siger "Jeg elsker dig" til hende svarer hun "Du kan også godt gå an" ... :love3: :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » fredag, 08. apr, 2016 18:03

Jeg fatter ikke hvad der foregår
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. apr, 2016 14:31

Klassisk hovedstøds powerscoring fra Big Andy ... :clap: :clap:

Og minsandten også lige et hug fra højreskøjten at gå til pause på. Game on!
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 09. apr, 2016 14:54, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 09. apr, 2016 14:37

Arsenal og West Ham er eksempler på, at man ikke behøver smide kassen for klassespillere, så længe man har gjort sit forarbejde ordentligt. Creswell, Elneny og Payet er gode eksempler på dette.

Så gav Big Andy lige West Ham et ordentligt skud adrenalin - jeg må indrømme jeg stadigvæk har stor sympati for ham. Det var et håbløst valg at erstatte Torres med Carroll, men man kunne aldrig klandre Carrolls vilje og arbejdsindsats. Med alle de skader han har været igennem, er det dejligt at se ham få noget succes.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 09. apr, 2016 15:02

Antonio er et andet godt solidt køb. Købt ganske billigt så vidt jeg kan se.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 09. apr, 2016 15:04

Imponerende af West Ham, de er livlige og med masser af indlæg, dog Big Andy skulle vidst havde været ude ifølge de eksperter men det da fryd at se på, at Arsenal kommer længere væk fra PL titlen nu.

Med en halv time igen, kan det dog godt ende med et kryds... Så man skal ikke sælge skindet, før bjørnen er skudt.

Payet er nok det bedste køb for West Ham so far, udover han Antonio. Flot back spil han præstere.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » lørdag, 09. apr, 2016 15:07

Andy er ustyrlig, når han er i det humør. Ingen kan matche ham i luften. Hvis den mand ikke havde været konstant skadet i de sidste 5 år, så kunne han være nået langt.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. apr, 2016 22:21

Fedt med nederlag til Barca, nu er der fuld spænding på i La Liga de sidste seks runder
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » søndag, 10. apr, 2016 14:49

Dortmund har både Aubamayang, Mkhitaryan, Reus og Gündogan på bænken idag. De sparer en hel del til torsdag.
Justice for the 96! <3

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » søndag, 10. apr, 2016 14:52

Sivi skrev:Dortmund har både Aubamayang, Mkhitaryan, Reus og Gündogan på bænken idag. De sparer en hel del til torsdag.
Så det også godt lige. Man må da sige de går all-in på kampen mod os! kun 3 af deres spillere idag er gengængere fra i torsdags. Og det er en kamp mod deres ærkerivaler :O

Uanset hvor vigtig en kamp vi skulle spille, så nægter jeg at tro på vi ville stille med reserver mod eksempelvis Everton eller United..

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » søndag, 10. apr, 2016 19:05

Det gik stærkt, tak Tottenham!
Justice for the 96! <3

Besvar