Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 14. dec, 2015 22:59

Jeg er simpelthen mundlam. De spiller jo som det pureste, mest rutinerede tophold. Hvordan fanden blev de så gode? En spiller som Marc Albrighton kunne intet udover et fornuftigt højre ben i Villa og nu render han rundt som en anden Neymar, mens Mahrez mest af alt ligner Messi. Det er helt vildt.

Og så ville det ikke være et dårligt bud at hente Schmeichel. Fed attitude han har sig.
Liverpool Football Klopp

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » mandag, 14. dec, 2015 23:13

Det vildeste ved det er sgu at et hold med robert huth i forsvaret kan ligge nummer 1 i pl

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 14. dec, 2015 23:29

AndreasN skrev:Jeg er simpelthen mundlam. De spiller jo som det pureste, mest rutinerede tophold. Hvordan fanden blev de så gode? En spiller som Marc Albrighton kunne intet udover et fornuftigt højre ben i Villa og nu render han rundt som en anden Neymar, mens Mahrez mest af alt ligner Messi. Det er helt vildt.

Og så ville det ikke være et dårligt bud at hente Schmeichel. Fed attitude han har sig.
Ja det er helt vildt... jeg kan ikke lade være med at tænke at et handler lidt om at de drenge IKKE har opnået den helt store løncheck og derfor er sultne.... for at bevise deres værd overfor de store klubber.... Nu er de "on a ride" og giver den max gas sammen og hver for sig med masser af selvtillid.

Ikke at det er det hele.... men jeg tror deres motivation er Større end et Chelsea hold der har været med længe hvor det var sjovt... nu spiller de mere for lønnen..de kan ikke skifte klub uden at gå ned i løn... medmindre det er til Real eller Barca og det er de ikke gode nok til. Generelt er PL vel ved at blive den mest "oppustede" liga overhovedet med alt for høje lønninger ifht hvad spillerne egentlig er værd...

Det er meget forfriskende at se hvordan de store fejler i denne sæson. Jeg er bare ked af at vi ikke formår at "stjæle" billedet på samme måde som Leicester... på papiret er vi klart bedre.... men måske det er samme scenarie omkring for lidt motivation og for høj løn.....

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 15. dec, 2015 06:13

Jeg tror det handler mere om pres og forventninger.
Ingen forventer at Leicester skal ligge helt oppe i toppen og derfor er presset der ikke. Modsat klubbers fans som United, Liverpool og i den danske liga: AGF.

Spillerne kan spille mere frit, når fansenes og mediernes forventninger ikke er større end det er.

Omvendt har deres træner formået at få det bedste ud af hvert enkelt spiller og har fået dem til at præstere sammen.
Jeg vil ikke afskrive dem, men jeg vil gerne se hvad de kan, når det tætte juleprogram starter. De har ikke Europa og har derfor kun en ugentlig kamp ind til FA Cup starter igen.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » tirsdag, 15. dec, 2015 09:33

Det må da snart betyde Mourinhos endeligt? Måske man venter på, at en kvalificeret træner bliver ledig.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 15. dec, 2015 10:13

Morten Olsen er ledig.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 15. dec, 2015 10:34

Surf skrev:Det må da snart betyde Mourinhos endeligt? Måske man venter på, at en kvalificeret træner bliver ledig.
Ancelotti?

Det virker da på mig fuldkommen absurd, hvis man stadig ønsker Mourinho som træner. Især efter mandens decideret ubegavede kommentarer efter kampen i går.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 15. dec, 2015 10:44

Ancelotti, der har været fyret engang allerede? Tvivler på han selv vil tilbage til galehuset. Han er nok nærmere et emne i United.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » tirsdag, 15. dec, 2015 11:08

AndreasN skrev:
Surf skrev:Det må da snart betyde Mourinhos endeligt? Måske man venter på, at en kvalificeret træner bliver ledig.
Ancelotti?

Det virker da på mig fuldkommen absurd, hvis man stadig ønsker Mourinho som træner. Især efter mandens decideret ubegavede kommentarer efter kampen i går.
Ligesom CVLiverpool tvivler jeg også på, at de vil gå tilbage til Ancelotti. Derfor tog jeg ham ikke med i ligningen. Måske Ranieri til sommer? Det ville ikke ligne Chelsea, men alligevel.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 15. dec, 2015 11:18

Surf skrev:
AndreasN skrev:
Surf skrev:Det må da snart betyde Mourinhos endeligt? Måske man venter på, at en kvalificeret træner bliver ledig.
Ancelotti?

Det virker da på mig fuldkommen absurd, hvis man stadig ønsker Mourinho som træner. Især efter mandens decideret ubegavede kommentarer efter kampen i går.
Ligesom CVLiverpool tvivler jeg også på, at de vil gå tilbage til Ancelotti. Derfor tog jeg ham ikke med i ligningen. Måske Ranieri til sommer? Det ville ikke ligne Chelsea, men alligevel.
Hvordan var hans afsked med Chelsea sidst han trænede dem? Blev han ligeledes fyret? Så tror jeg heller ikke det er et tema.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. dec, 2015 11:24

CVLiverpool skrev:
Surf skrev:
AndreasN skrev:
Surf skrev:Det må da snart betyde Mourinhos endeligt? Måske man venter på, at en kvalificeret træner bliver ledig.
Ancelotti?

Det virker da på mig fuldkommen absurd, hvis man stadig ønsker Mourinho som træner. Især efter mandens decideret ubegavede kommentarer efter kampen i går.
Ligesom CVLiverpool tvivler jeg også på, at de vil gå tilbage til Ancelotti. Derfor tog jeg ham ikke med i ligningen. Måske Ranieri til sommer? Det ville ikke ligne Chelsea, men alligevel.
Hvordan var hans afsked med Chelsea sidst han trænede dem? Blev han ligeledes fyret? Så tror jeg heller ikke det er et tema.
Hjulmand.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brandt » tirsdag, 15. dec, 2015 11:27

CVLiverpool skrev:Ancelotti, der har været fyret engang allerede? Tvivler på han selv vil tilbage til galehuset. Han er nok nærmere et emne i United.
Det er sjældent jeg kan komme med rygter indefra, men Ancelotti skulle være kørt i stilling til trænerposten i Bayern München til sommer.
Det skulle ifølge min kilde være sikkert.

Nu må vi se.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 15. dec, 2015 11:41

Jeg vil da mene, at det er helt håbløst, hvis man ikke kan bruge Ancelotti, fordi han har været fyret før. Jeg tvivler selvfølgelig på, at det sker - fordi det er Chelsea - men han er i min verden et logisk valg og med længder den bedste ledige træner på markedet. Det må alle da kunne se, medmindre jeg skulle have glemt nogle.

Spændende hvis han skal overtage i Bayern. Og i såfald om det betyder Pep til City.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » tirsdag, 15. dec, 2015 11:50

AndreasN skrev:Jeg vil da mene, at det er helt håbløst, hvis man ikke kan bruge Ancelotti, fordi han har været fyret før. Jeg tvivler selvfølgelig på, at det sker - fordi det er Chelsea - men han er i min verden et logisk valg og med længder den bedste ledige træner på markedet. Det må alle da kunne se, medmindre jeg skulle have glemt nogle.

Spændende hvis han skal overtage i Bayern. Og i såfald om det betyder Pep til City.
Og Pellegrini til Chelsea måske.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 15. dec, 2015 12:20

Nu må vi snart bevæge os over i "Jeg sagde det jo!"-tråden med alle de her fremragende teorier. ;-)
Liverpool Football Klopp

Besvar