Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. nov, 2007 17:53

Ærgeligt at Wigan ikke kunne holde ved, men super fedt at scum taber i Bolton. Lækker, lækker :D
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 24. nov, 2007 18:20

YEEES!!!! Klasse af Bolton at de vinder over Scum United. Det er jo et super resultat.

Hehe Everton vandt 7-1 over Sunderland :D
Billede

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » lørdag, 24. nov, 2007 18:55

Superdaniel skrev:YEEES!!!! Klasse af Bolton at de vinder over Scum United. Det er jo et super resultat.

Hehe Everton vandt 7-1 over Sunderland :D
Imponerende, men stadigvæk ikke nogen 8-0 sejre, blånæser.

Og selvom jeg ikke har set kampen, er syv mål mange at lukke ind af en £9m-prismærket målmand - dårligt forsvar eller ej...
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 24. nov, 2007 19:00

Pesen skrev:
Superdaniel skrev:YEEES!!!! Klasse af Bolton at de vinder over Scum United. Det er jo et super resultat.

Hehe Everton vandt 7-1 over Sunderland :D
Imponerende, men stadigvæk ikke nogen 8-0 sejre, blånæser.

Og selvom jeg ikke har set kampen, er syv mål mange at lukke ind af en £9m-prismærket målmand - dårligt forsvar eller ej...
Ja det er sku skidt men nu var det nok heller ikke kun Gordons skyld at der blev lukket syv mål ind i kampen men han har da nok haft noget af skylden. Men når man taber 7-1 har hele holdet jo været lort.

Klasse at FCK vandt den total vigtige kamp mod OB. Vi spillede godt nok ikke helt optimalt men vi fik trods alt sejren i hus og det var helt klart det vigtigste. Allbäck viser endnu en gang hans vigtighed for det her hold med hans flotte mål til 1-0. Det var dog et dumt mål som vi lukkede ind til sidst. Det må ikke ske og det er en unødvendig spænding som der kom til sidst. Hvis vi så også lige kunne få alle 3 point mod Brøndby så ville det være helt kanon og en fremragende afslutning på efterårs sæsonen ;)
Billede

The Manc

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Manc » lørdag, 24. nov, 2007 19:05

En mildt sagt dårlig kamp fra Uniteds side, hvor ingen kunne være deres indsats bekendt. Det skulle da lige være Van der Sar, men det siger jo heller ikke noget.

Udover det vandt både I og Arsenal. Dårlig weekend!

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 24. nov, 2007 19:14

The Manc skrev:En mildt sagt dårlig kamp fra Uniteds side, hvor ingen kunne være deres indsats bekendt. Det skulle da lige være Van der Sar, men det siger jo heller ikke noget.

Udover det vandt både I og Arsenal. Dårlig weekend!
Ja det har sku været en skidt weekend for jer og for at gøre det endnu værre så kan jeg da lige nævne at Chelski er kommet foran med 1-0 mod Derby. Kalou var målscoreren efter kun 17 minutters spil.
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 24. nov, 2007 19:30

Fedt at Scum tabte. Det var meget ærgeligt at Wigan ikke kunne holde hjem imod Arsenal for jeg har sgu ikke den store fidus til at Derby kan drille Chelsea.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 24. nov, 2007 20:02

Styf skrev:Fedt at Scum tabte. Det var meget ærgeligt at Wigan ikke kunne holde hjem imod Arsenal for jeg har sgu ikke den store fidus til at Derby kan drille Chelsea.
Nej det har jeg ihvertfald heller ikke nu. 2-0 til Chelski. Det var SWP der scorede til 2-0 og der er kun små 5 minutter tilbage.

Jeg tror sku at Derby bliver det dårligste hold i Premier Leagues historie. Nøj hvor er de dog uduelige. De kan jo ingenting :D
Billede

Shankly

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Shankly » lørdag, 24. nov, 2007 20:38

In contrast, Bolton were full of energy, the exuberance of Danny Guthrie providing the perfect midfield foil for Campo's old head.
Glimrende at Guthrie gør en god figur. Enten bliver han god nok til en rolle hos os, eller vi kan tjene lidt på et salg. Men hvis Rafa fortsat vil have 5 centrale midtbanespillere må han da gerne erstatte Sissoko.
For his part, Evra was exceedingly fortunate to escape a caution when he clattered the Bolton man in front of the dug-out, although by now, Ferguson's patience had snapped following a succession of decisions that had gone against his team.

The Scot was waiting for Clattenburg as the players left the field and embarked on a finger-jabbing tirade which resulted only in his banishment to the stands.
:lol:

http://www.skysports.com/football/match ... 88,00.html

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 25. nov, 2007 19:09

Lækkert af Bolton. Nolan har i øvrigt karantæne mod os

Link til highlights
http://www.footytube.com/page/3/
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » tirsdag, 27. nov, 2007 21:39

Så er der pause mellem Lyon og Barcelona.
1-1.
Spændende første halvleg, hvor Barca startede godt ud med et kontraangreb på mål af Iniesta med assist af Bojan. Lyon udlignede kort efter på et meget langt fripark udefra. Jeg er ret sikker på det skulle være et indlæg, men bolden flyver lige over Fred og Pyoul. Lidt svagt målmandsspil af Valdes.
Rijkaard blev sendt op på tribunen efter et lidt hæftigt brokkeri.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 29. nov, 2007 19:03

Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er grimmest :shock:

Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
Lokomotiv's hjemmebanedragt??

Man får jo ondt i øjnene efter bare 20 sekunder.

Shankly

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Shankly » torsdag, 29. nov, 2007 19:13

jens fup skrev:Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er grimmest :shock:

Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
Lokomotiv's hjemmebanedragt??

Man får jo ondt i øjnene efter bare 20 sekunder.
Når man er vant til banen i Parken er Moskva's tilsvarende ikke grim, nærmere normal. Det må blive en kamp mellem trøjerne.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 29. nov, 2007 19:22

Shankly skrev:
jens fup skrev:Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er grimmest :shock:

Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
Lokomotiv's hjemmebanedragt??

Man får jo ondt i øjnene efter bare 20 sekunder.
Når man er vant til banen i Parken er Moskva's tilsvarende ikke grim, nærmere normal. Det må blive en kamp mellem trøjerne.
I så fald tror jeg nok at titlen som årets øjebæ må gå til den tøjdesigner, der udtænkte kombinationen af lysegrøn og rød på én og samme trøje! Der mangler vel kun en citron-gul stribe på langs fra kraven og ned... Men jeg vænner mig nok aldrig til fodboldkampe i spinat-bede.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » torsdag, 29. nov, 2007 21:18

Vild Aab start! Kunne være fedt hvis de slog Spurs på White Heart Lane :lol:

Besvar