Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
catu
Indlæg: 1870
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:04
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 46
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af catu » torsdag, 22. nov, 2007 13:54

Var det næste års landsholdstrøjer Danmark spillede i? De var da NOEGT pænere end dem de havde på mod Nordirland
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » torsdag, 22. nov, 2007 14:08

catu skrev:Var det næste års landsholdstrøjer Danmark spillede i? De var da NOEGT pænere end dem de havde på mod Nordirland
Ja, det var den nye model. Hvis Liverpool kunne trække i noget lignende til næste sæson - og frem for alt komme af med den fjollede krave - kunne det være vældig fint.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » torsdag, 22. nov, 2007 15:10

perpig skrev:
Anders B skrev:
Emmy skrev:
Anders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampene
Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.
Hvorfor gør han det?

McLaren er da slet, slet ikke den første engelske manager der ikke har fejlet en slutrundekvalifikation.
Siden England i 1966 vandt VM har landet kikset kvalifikationen til VM-slutrunderne i 1974, 1978 og 1994 og ligeledes kikset kvalifikationen til EM i 1972, 1976 og 1984.
Det er temmelig mange slutrunder for en nation der mener at have patent på favoritværdigheden før ethvert EM eller VM.

Jeg vil også vove den påstand at de engelske landshold der tidligere har fejlet, målt med samtidens målestok, var mindst lige så navnestærke som det nuværende hold.

Nej, med klar erindring om de, pænt sagt, middelmådige præstationer det engelske landshold har leveret under såvel den seneste VM-slutrunde som i indeværende kvalifikationsturnering, er der ikke grund til at rette skytset alene mod manageren. Det nuværende engelske landshold er ganske enkelt ikke noget særlig godt hold. Det kan ham der står ude på sidelinien ikke gøre alverden ved på så kort tid.
Ikke enig. Spillermaterialet er exceptionelt i England og hvis man ikke kan sætte et godt hold sammen der også fungerer, så er det virkelig skidt. Her i Danmark kan vi snakke om manglende spillermateriale, men ikke i England da!
Med en træner i Rafa, Mourinho,Wenger eller endda Ferguson tror jeg sagtens England ville blive en stormagt igen. Der har dog under Mclaren ikke været nogen rød tråd synes jeg. Også bare det at han ikke udtager Pennant eller bruger Carra viser lidt hvad for en manager han er. En talentløs en! Og det er ikke fordi jeg har ekstra røde briller på.
Han bliver også højest sandsynligt fyret i dag.

Brugeravatar
catu
Indlæg: 1870
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:04
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 46
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af catu » torsdag, 22. nov, 2007 17:01

Rasmus skrev: Ja, det var den nye model. Hvis Liverpool kunne trække i noget lignende til næste sæson - og frem for alt komme af med den fjollede krave - kunne det være vældig fint.
Meget enig. Den var flot, simpel og uden krave
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » torsdag, 22. nov, 2007 18:54

catu skrev:
Rasmus skrev: Ja, det var den nye model. Hvis Liverpool kunne trække i noget lignende til næste sæson - og frem for alt komme af med den fjollede krave - kunne det være vældig fint.
Meget enig. Den var flot, simpel og uden krave
Ja den ville være lækker med Carlsberg på maven og Liverpools smukke logo på brystet...

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas Lassen » torsdag, 22. nov, 2007 21:50

Anders B skrev:
perpig skrev:
Anders B skrev:
Emmy skrev:
Anders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampene
Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.
Hvorfor gør han det?

McLaren er da slet, slet ikke den første engelske manager der ikke har fejlet en slutrundekvalifikation.
Siden England i 1966 vandt VM har landet kikset kvalifikationen til VM-slutrunderne i 1974, 1978 og 1994 og ligeledes kikset kvalifikationen til EM i 1972, 1976 og 1984.
Det er temmelig mange slutrunder for en nation der mener at have patent på favoritværdigheden før ethvert EM eller VM.

Jeg vil også vove den påstand at de engelske landshold der tidligere har fejlet, målt med samtidens målestok, var mindst lige så navnestærke som det nuværende hold.

Nej, med klar erindring om de, pænt sagt, middelmådige præstationer det engelske landshold har leveret under såvel den seneste VM-slutrunde som i indeværende kvalifikationsturnering, er der ikke grund til at rette skytset alene mod manageren. Det nuværende engelske landshold er ganske enkelt ikke noget særlig godt hold. Det kan ham der står ude på sidelinien ikke gøre alverden ved på så kort tid.
Ikke enig. Spillermaterialet er exceptionelt i England og hvis man ikke kan sætte et godt hold sammen der også fungerer, så er det virkelig skidt. Her i Danmark kan vi snakke om manglende spillermateriale, men ikke i England da!
Med en træner i Rafa, Mourinho,Wenger eller endda Ferguson tror jeg sagtens England ville blive en stormagt igen. Der har dog under Mclaren ikke været nogen rød tråd synes jeg. Også bare det at han ikke udtager Pennant eller bruger Carra viser lidt hvad for en manager han er. En talentløs en! Og det er ikke fordi jeg har ekstra røde briller på.
Han bliver også højest sandsynligt fyret i dag.
Det havde du helt ret i ;) Jeg synes nu ikke at de engelske landshold er så stærkt, de har bestemt gode spillere på mange positioner men også en del svage positioner. Derudover er kollektivet mildest talt elendigt, de kan ikke præstere når de skal. Holdet fungere bare ikke så længe Gerrard og Lampard er på banen sammen, de to har endnu ikke spillet en god kamp sammen, de er begge alt for ens i deres spil og det ødelægger meget af rytmen at have 2 så ens spillere på samme hold.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » torsdag, 22. nov, 2007 23:45

Anders B skrev:
perpig skrev:
Anders B skrev:
Emmy skrev:
Anders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampene
Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.
Hvorfor gør han det?

McLaren er da slet, slet ikke den første engelske manager der ikke har fejlet en slutrundekvalifikation.
Siden England i 1966 vandt VM har landet kikset kvalifikationen til VM-slutrunderne i 1974, 1978 og 1994 og ligeledes kikset kvalifikationen til EM i 1972, 1976 og 1984.
Det er temmelig mange slutrunder for en nation der mener at have patent på favoritværdigheden før ethvert EM eller VM.

Jeg vil også vove den påstand at de engelske landshold der tidligere har fejlet, målt med samtidens målestok, var mindst lige så navnestærke som det nuværende hold.

Nej, med klar erindring om de, pænt sagt, middelmådige præstationer det engelske landshold har leveret under såvel den seneste VM-slutrunde som i indeværende kvalifikationsturnering, er der ikke grund til at rette skytset alene mod manageren. Det nuværende engelske landshold er ganske enkelt ikke noget særlig godt hold. Det kan ham der står ude på sidelinien ikke gøre alverden ved på så kort tid.
Ikke enig. Spillermaterialet er exceptionelt i England og hvis man ikke kan sætte et godt hold sammen der også fungerer, så er det virkelig skidt. Her i Danmark kan vi snakke om manglende spillermateriale, men ikke i England da!
Med en træner i Rafa, Mourinho,Wenger eller endda Ferguson tror jeg sagtens England ville blive en stormagt igen. Der har dog under Mclaren ikke været nogen rød tråd synes jeg. Også bare det at han ikke udtager Pennant eller bruger Carra viser lidt hvad for en manager han er. En talentløs en! Og det er ikke fordi jeg har ekstra røde briller på.
Han bliver også højest sandsynligt fyret i dag.

Nu har Carra vel selv valgt at ikke spille for det engelske landshold, og så god er Pennant altså heller ikke. Synes han er meget svingende, og han er vel ikke bedre end hverken SWP eller Beckham lige pt hvis man kigger på landsholdet. Ellers er jeg ret enig.

Kan vi forresten ikke få et billede af den trøje i snakker om? Der skal vel ikke ret meget til for at den er pænere end den vi har lige nu. den er jo direkte grim!

El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » torsdag, 22. nov, 2007 23:49

@Henrik1

Men hvorfor valgte Carra at stoppe? Nok ikke fordi han spillede voldsomt meget. Og så mener jeg at Pennant burde være udtaget fremfor en Shaun Wright der har siddet meget på bænken i Cska London. Han spillede fremragende sidste sæson.
En joke han ikke blev udtaget.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » fredag, 23. nov, 2007 00:05

Anders B skrev:@Henrik1

Men hvorfor valgte Carra at stoppe? Nok ikke fordi han spillede voldsomt meget. Og så mener jeg at Pennant burde være udtaget fremfor en Shaun Wright der har siddet meget på bænken i Cska London. Han spillede fremragende sidste sæson.
En joke han ikke blev udtaget.
Det er selvfølgelig rigtigt nok at Carra ikke fik ret meget spilletid, måske ikke nok. Men Rio Ferdinand og John Terry er jo heller ikke dårlige fodboldsspillere, så jeg synes at det er lidt barnligt hvis han stoppede blot fordi han ikke fik mere spilletid. Og jeg husker det da heller ikke som at han imponerede vildt meget de gange han fik chancen.

Det er rigtigt at SWP har siddet meget på bænken, men han har jo fået mere og mere spilletid og har vel gjort det bedre og bedre. Om han så er landsholdsmateriale, ja det kan diskuteres, men jeg synes stadig du overvurderer Pennant lidt for meget. At han spillede et par gode kampe sidste sæson gør vel heller ikke at han skal have chancen nu? Han har da ihverfald ikke vist noget der berettiger ham til en fast plads på Englands højrekant!

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » fredag, 23. nov, 2007 14:33

henrik1 skrev:
Anders B skrev:@Henrik1

Men hvorfor valgte Carra at stoppe? Nok ikke fordi han spillede voldsomt meget. Og så mener jeg at Pennant burde være udtaget fremfor en Shaun Wright der har siddet meget på bænken i Cska London. Han spillede fremragende sidste sæson.
En joke han ikke blev udtaget.
Det er selvfølgelig rigtigt nok at Carra ikke fik ret meget spilletid, måske ikke nok. Men Rio Ferdinand og John Terry er jo heller ikke dårlige fodboldsspillere, så jeg synes at det er lidt barnligt hvis han stoppede blot fordi han ikke fik mere spilletid. Og jeg husker det da heller ikke som at han imponerede vildt meget de gange han fik chancen.

Det er rigtigt at SWP har siddet meget på bænken, men han har jo fået mere og mere spilletid og har vel gjort det bedre og bedre. Om han så er landsholdsmateriale, ja det kan diskuteres, men jeg synes stadig du overvurderer Pennant lidt for meget. At han spillede et par gode kampe sidste sæson gør vel heller ikke at han skal have chancen nu? Han har da ihverfald ikke vist noget der berettiger ham til en fast plads på Englands højrekant!
Det var vel også mere på grund af, at både Wes Brown og Ledley King tilsyneladende var foran ham i køen.
The *** is not yellow, it's chicken

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » fredag, 23. nov, 2007 17:34

Pesen skrev:
henrik1 skrev:
Anders B skrev:@Henrik1

Men hvorfor valgte Carra at stoppe? Nok ikke fordi han spillede voldsomt meget. Og så mener jeg at Pennant burde være udtaget fremfor en Shaun Wright der har siddet meget på bænken i Cska London. Han spillede fremragende sidste sæson.
En joke han ikke blev udtaget.
Det er selvfølgelig rigtigt nok at Carra ikke fik ret meget spilletid, måske ikke nok. Men Rio Ferdinand og John Terry er jo heller ikke dårlige fodboldsspillere, så jeg synes at det er lidt barnligt hvis han stoppede blot fordi han ikke fik mere spilletid. Og jeg husker det da heller ikke som at han imponerede vildt meget de gange han fik chancen.

Det er rigtigt at SWP har siddet meget på bænken, men han har jo fået mere og mere spilletid og har vel gjort det bedre og bedre. Om han så er landsholdsmateriale, ja det kan diskuteres, men jeg synes stadig du overvurderer Pennant lidt for meget. At han spillede et par gode kampe sidste sæson gør vel heller ikke at han skal have chancen nu? Han har da ihverfald ikke vist noget der berettiger ham til en fast plads på Englands højrekant!
Det var vel også mere på grund af, at både Wes Brown og Ledley King tilsyneladende var foran ham i køen.
Ja ok så er det selvfølgelig forståeligt nok. Carra er klart bedre end disse to. Men kan kunne jo have valgt at se tiden an istedet for at lave en Graver. Det lå vel næsten i luften at McLarens tid ville blive kort, og en ny træner vil måske være mere tilbøjelig til at give Carra chancen. Men måske er Carra selv ret ligeglad?

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » lørdag, 24. nov, 2007 12:27

henrik1 skrev:Ja ok så er det selvfølgelig forståeligt nok. Carra er klart bedre end disse to. Men kan kunne jo have valgt at se tiden an istedet for at lave en Graver. Det lå vel næsten i luften at McLarens tid ville blive kort, og en ny træner vil måske være mere tilbøjelig til at give Carra chancen. Men måske er Carra selv ret ligeglad?
Det tror jeg egentlig ikke han er. Overhovedet ikke.
Det er en åbenlys mulighed, at han kunne have ventet og set hvad tiden vil bringe, men chancen er der jo også for, at situationen ikke ville blive bedre med en ny træner, og Carra er jo ikke helt ung mere.
Derudover findes der vel ikke en større ydmygelse, end at stå tilbage som sidstvalgte, når ens konkurrent er Wes Brown. Den har Carra helt sikkert haft for svært ved at sluge...
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. nov, 2007 12:47

Pesen skrev:
henrik1 skrev:Ja ok så er det selvfølgelig forståeligt nok. Carra er klart bedre end disse to. Men kan kunne jo have valgt at se tiden an istedet for at lave en Graver. Det lå vel næsten i luften at McLarens tid ville blive kort, og en ny træner vil måske være mere tilbøjelig til at give Carra chancen. Men måske er Carra selv ret ligeglad?
Det tror jeg egentlig ikke han er. Overhovedet ikke.
Det er en åbenlys mulighed, at han kunne have ventet og set hvad tiden vil bringe, men chancen er der jo også for, at situationen ikke ville blive bedre med en ny træner, og Carra er jo ikke helt ung mere.
Derudover findes der vel ikke en større ydmygelse, end at stå tilbage som sidstvalgte, når ens konkurrent er Wes Brown. Den har Carra helt sikkert haft for svært ved at sluge...
Den er fanme heller ikke nem at acceptere...det er i hvert fald et klart signal fra træneren!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. nov, 2007 16:56

Tak til Anelka for at have bragt Bolton foran mod scum. Nu skal de bare holde dem fra at score i 2. halvleg, tak...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 24. nov, 2007 17:52

Ja det var faktisk ganske godt mål han fik sat ind Anelka.
stadig 1-0?

Besvar