Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Yevrah
Indlæg: 8
Tilmeldt: lørdag, 31. jan, 2015 18:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Yevrah » søndag, 09. aug, 2015 14:19

DAGGER! skrev:
Yevrah skrev:Er det u21 de spiller på 3sport 1? Der står 0-0, men Liverpool virker overlegne imod Chelsea,

Korrekt, Liverpools unge fyrer fra 17 til 21 år ca. (Dog ville Balotelli pynte på det angreb, men han er trods alt 24-25 så det liiiiige for meget af det gode til en ungdomskamp uden betydning imø. ;) ) Sinclair og Branagan har været tæt på. God opvarmning til at stråle solen sort.
Kunne Origi eller Ojo ikke spille? Har aldrig sit Ojo spille imod nogle "på sit eget niveau" og har ikke fulgt Origi i Frakring, men har hørt godt om dem begge.
Nogle gange, så bliver mand nød til, at tænke omvendt...

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 09. aug, 2015 14:25

Yevrah @

Ojo 18 årige gut udlejet til Wolves for noget tid siden. Ings og du siger Dirouck Origi er begge garenteret en del af første holdet, som rotation/ reserve i en art af kampe. Derudover er der Kevin Stewart, Wisdom, Williams, Jones, Ward på udlejningslisten den kommende tid. Teixeria, Rossiter, McLaughin plejer også være med til u21 bold, men små skader kan holde dem ude.
You'r Never Walk Alone. ///

Christian
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirsdag, 28. aug, 2012 15:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Christian » søndag, 09. aug, 2015 14:51

Yevrah skrev:
DAGGER! skrev:
Yevrah skrev:Er det u21 de spiller på 3sport 1? Der står 0-0, men Liverpool virker overlegne imod Chelsea,

Korrekt, Liverpools unge fyrer fra 17 til 21 år ca. (Dog ville Balotelli pynte på det angreb, men han er trods alt 24-25 så det liiiiige for meget af det gode til en ungdomskamp uden betydning imø. ;) ) Sinclair og Branagan har været tæt på. God opvarmning til at stråle solen sort.
Kunne Origi eller Ojo ikke spille? Har aldrig sit Ojo spille imod nogle "på sit eget niveau" og har ikke fulgt Origi i Frakring, men har hørt godt om dem begge.
Er kampen færdig? De viser Silkeborg på tv3 sport 1 nu og kan heller ikke finde den på den officielle? :dontknow:

Yevrah
Indlæg: 8
Tilmeldt: lørdag, 31. jan, 2015 18:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Yevrah » søndag, 09. aug, 2015 15:27

Brink78 @
Ja, den endte 1-0, Chelsea scorede i overtiden og vandt 1-0.
Nogle gange, så bliver mand nød til, at tænke omvendt...

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lars » søndag, 09. aug, 2015 15:45

Jamen kampene går da meget godt i dag [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. aug, 2015 15:45

West Ham fører 2-0 på Emirates.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 09. aug, 2015 15:49

Peter Cech?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 09. aug, 2015 16:21

Dårlig, dårlig start af Cech på hans Arsenal-karriere. Måske er der faktisk en grund til, at Chelsea lod ham gå og der ikke var mere rift efter ham.. Dog tror jeg stadig, at han nok skal vise sin klasse over sæsonen.

Payet har i øvrigt fået en rigtig imponerende debut for West Ham. Han ser god ud!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 09. aug, 2015 16:26

Ganske pudsigt med sådan en præstation, når han har været imponerende i opstarten. Jeg tror dog stadig, at han kommer til at vise klassen og vil være en af årsagerne til, at Arsenal kommer til at spille med om mesterskabet.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 09. aug, 2015 16:28

Kan sagtens sætte mig ind i den enorme skuffelse, som Arsenal fans må sidde med her efter deres åbningskamp. Mange af dem har (med rette efter min mening) sikkert forventninger om at spille med om titlen i denne sæson, og når man så har ventet i et par måneder på at komme i gang igen, så er det en gigantisk spand vand at få i hovedet.

Men hvor er det dog fedt, at de starter med at tabe hjemme. Gid, vi slipper for en lignende skuffelse imod Stoke.

Stærkt West Ham.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 09. aug, 2015 16:32

texy skrev:Men hvor er det dog fedt, at de starter med at tabe hjemme. Gid, vi slipper for en lignende skuffelse imod Stoke.
Jeg begyndte også at glæde mig over det (både Arsenals og Chelseas pointtab), men tog det i mig igen - jeg venter lige til jeg har set, hvordan det går med os, før jeg for alvor kan glæde mig over runden. Af en eller anden grund har de to holds dårlige start gjort mig endnu mere nervøs for vores...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 09. aug, 2015 16:37

Gode resultater indtil videre i dag. Lad os lige gøre dagen helt perfekt. I år SKAL vi simpelthen udnytte de andre holds pointtab. Det var langt hen ad vejen det vi var for dårlige til sidste år. Når ManU smed point, så gjorde vi fanme også. :roll:

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 09. aug, 2015 16:39

Hvad er der blevet af den Peter Ankersen, der spillede i Esbjerg? Er du gal, hvor er han dårlig. Dårlige indlæg, ingen overlaps, ingen udfordring, ingen afslutninger osv..

Og så skal de lige stoppe konkurrencen om, hvem der kan få den dummeste udvisning.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 09. aug, 2015 16:59

Surf skrev:
texy skrev:Men hvor er det dog fedt, at de starter med at tabe hjemme. Gid, vi slipper for en lignende skuffelse imod Stoke.
Jeg begyndte også at glæde mig over det (både Arsenals og Chelseas pointtab), men tog det i mig igen - jeg venter lige til jeg har set, hvordan det går med os, før jeg for alvor kan glæde mig over runden. Af en eller anden grund har de to holds dårlige start gjort mig endnu mere nervøs for vores...
Ja, og samtidig spiller Scum som en pose l*rt og får, eller rettere stjæler, 3 points :oops: hvis den tendens holder bliver det på alle måder en møgsæson :wall:

Når man nu HAR nej-hatten på ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » mandag, 10. aug, 2015 09:38

Yevrah skrev:Brink78 @
Ja, den endte 1-0, Chelsea scorede i overtiden og vandt 1-0.
Er det dig Harvey, der er tilbage på forum? :aliboronz5: Yevrah - Harvey.
Do not forget my name!

Besvar