Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » tirsdag, 10. mar, 2015 13:59

JTN skrev:
Belloni skrev:
JudgeArdaStudge skrev:Ja, i dage, hvor vi kritiserer dommerne (berettiget) meget, så skal man også huske at rose dem, når de gør det godt og hold da op, hvor gjorde unge Oliver det godt i dag. Han var man of the match.
Rodgers, er det dig??? :lol:

:) ;)
Han er den yngste dommer i Premier League.
Ok, men det var ikke det min joke gik på. Pointen var at Rodgers hele tiden og så igen siger young Raheem, young Emre osv osv.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » tirsdag, 10. mar, 2015 17:02

Hvilken karantænelængde får DI Maria ?
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 10. mar, 2015 17:08

nikand skrev:Hvilken karantænelængde får DI Maria ?
To gule til rødt. Forestiller mig, at det bliver en enkelt dags karantæne.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 10. mar, 2015 20:34

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om man skal håbe på en lang karantæne til Di Maria eller ej. Han er alligevel så ringe for ManU.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » tirsdag, 10. mar, 2015 21:08

Det Real Madrid har leveret det første kvarter, er noget af det dårligste jeg har set fra et tophold i lang tid. Schalke fortjent foran 1-0.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 10. mar, 2015 21:32

LFC-Aaby skrev:Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om man skal håbe på en lang karantæne til Di Maria eller ej. Han er alligevel så ringe for ManU.
Di Maria hsr været et KÆMPE flop, større end Özil. MEN han er den eneste markspiller på et ufatteligt statisk og ukreativt hold der på egen hånd kan lave noget. I mine øjne laver han ENORMT mange fejl, og er elendig defensivt grænsende til fornærmende, MEN Scum kommer HELT sikkert til at savne ham, kan simpelthen ikke se hvem fet ellers skal komme fra.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lars » tirsdag, 10. mar, 2015 22:32

Hvem i alverden er ham Sane? Hold fast en flot indsats han har leveret i aften... Generelt af hele schalke-holdet... Og hvilken kamp!

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » tirsdag, 10. mar, 2015 22:38

Tænk at man kan sidde og pibe af sit eget hold, efter at de har kvalificeret sig videre i CL.
Senest rettet af Pede tirsdag, 10. mar, 2015 22:51, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 10. mar, 2015 22:41

Real Madrids fans er så ulækre. Havde jeg været Bale, så havde givet dem en stor fed fuckfinger, gået i omklædningsrummet og pakket tasken. Hold kæft en flok hyklere.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 10. mar, 2015 23:18

AndreasN skrev:Real Madrids fans er så ulækre. Havde jeg været Bale, så havde givet dem en stor fed fuckfinger, gået i omklædningsrummet og pakket tasken. Hold kæft en flok hyklere.
Enig, uden diskussion.

Men Bale er altså bare ikke særlig god og han er til den sindsyge pris et kæmpe flop. Han ramte en stime i Tottenham men har slet ikke niveauet til RM.
"We're not racist, we only hate the mancs"

estrup-jesper
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirsdag, 10. mar, 2015 07:15

Re: Dagens Kampe

Indlæg af estrup-jesper » onsdag, 11. mar, 2015 10:49

Emmy skrev:
AndreasN skrev:Real Madrids fans er så ulækre. Havde jeg været Bale, så havde givet dem en stor fed fuckfinger, gået i omklædningsrummet og pakket tasken. Hold kæft en flok hyklere.
Enig, uden diskussion.

Men Bale er altså bare ikke særlig god og han er til den sindsyge pris et kæmpe flop. Han ramte en stime i Tottenham men har slet ikke niveauet til RM.
Undskyld, men så vidt jeg husker scorede Bale det afgørende mål i finalen i Champions League i sidste sæson, så verdens allerstørste flop er han vel nok ikke, mon.
Men apropos flop, så siger det desværre en hel masse om vores nuværende niveau at Basel bliver blæst ud med 4-0 af Porto og siger farvel til CL i første knockout runde! Og Porto har formentlig, jeg siger formentlig, ikke en jordisk chance mod Bayern, Real, Barcelona eller Chelsea. Så vi ligger pt i tredie eller fjerde lag i europæisk fodbold. Første lag er de fire nævnte, andet lag hold som Porto, PSG, Monaco, Juventus med flere. Tredie lag er Shahkter, Basel, Dortmund, Schalke, Napoli med flere. Og så ligger vi, efter vores exit i allerførste knockout runde af EL til et tyrkisk hold, nede i det fjerde lag, sammen med mange andre klubber der er på det meget jævne. Trist, men sandt.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. mar, 2015 11:26

Alligevel imponerende at en klub på det jævne kan ligge så godt til i kampen om top 4 i verdens, muligvis, stærkeste liga.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. mar, 2015 11:34

At han scorer et mål i en finale gør ham ikke til en succes. Han er et flop i RM.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 11. mar, 2015 12:07

Emmy skrev:At han scorer et mål i en finale gør ham ikke til en succes. Han er et flop i RM.
25 mål og 18 assists i 50 ligakampe. 8 mål og 5 assists i 19 CL-kampe (heraf som en anden nævnte, det vigtige finalemål, der reddede Real Madrid ekstra spilletid). 1 mål og 3 assists i 7 Copa del Rey kampe (hvor målet faldt i finalen imod Barcelona). 2 mål i 2 kampe ved Club World Cup. 1 assist i 1 UEFA Super Cup.

Jeg er med på, at Bale muligvis har haft en dårlig periode i den sidste måneds tid eller to. Men et flop? Det går over min forstand, hvordan man kan bruge den betegnelse om ham, uanset hvor meget han har kostet.

Jeg er med på, at Bale er kantspiller, og Zidane var central midtbanespiller. Men verdens dengang bedste spiller var aldrig i nærheden af stats, der matcher Bales. Og han oplevede aldrig den modstand imod sin person, som Bale har været igennem, siden Ronaldo's tåbelige gestikuleren imod ham tidligere på sæsonen.

I mine øjne har Bale været en bragende succes, hvis præstationer er blevet lidt saboteret af Ronaldo. Og hvis Real Madrid ikke kan lide ham, så kan vi da sagtens bytte med Sterling, når han nu ikke vil forlænge med os...
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 11. mar, 2015 12:44

texy skrev:
Emmy skrev:At han scorer et mål i en finale gør ham ikke til en succes. Han er et flop i RM.
25 mål og 18 assists i 50 ligakampe. 8 mål og 5 assists i 19 CL-kampe (heraf som en anden nævnte, det vigtige finalemål, der reddede Real Madrid ekstra spilletid). 1 mål og 3 assists i 7 Copa del Rey kampe (hvor målet faldt i finalen imod Barcelona). 2 mål i 2 kampe ved Club World Cup. 1 assist i 1 UEFA Super Cup.

Jeg er med på, at Bale muligvis har haft en dårlig periode i den sidste måneds tid eller to. Men et flop? Det går over min forstand, hvordan man kan bruge den betegnelse om ham, uanset hvor meget han har kostet.

Jeg er med på, at Bale er kantspiller, og Zidane var central midtbanespiller. Men verdens dengang bedste spiller var aldrig i nærheden af stats, der matcher Bales. Og han oplevede aldrig den modstand imod sin person, som Bale har været igennem, siden Ronaldo's tåbelige gestikuleren imod ham tidligere på sæsonen.

I mine øjne har Bale været en bragende succes, hvis præstationer er blevet lidt saboteret af Ronaldo. Og hvis Real Madrid ikke kan lide ham, så kan vi da sagtens bytte med Sterling, når han nu ikke vil forlænge med os...
Jeg synes Bale er et glimrende eksempel på, at man har købt et navn, men ikke tænkt nærmere over, hvordan man egentlig vil bruge ham. Bale lever på sit drive, styrke og sparketeknik. Men han er ikke god i små områder og han er ikke god til at gå højre om en forsvarsspiller. Derfor duer det ikke at han spiller på højrekanten, for der er han ikke særligt fleksibel, men derimod meget endimensionel. Man bruger med andre ord ikke hans forcer. Derimod er det en styrke, når han har plads at spille på, hvilket han i nogle kampe vil få på en offensiv midtbaneposition og i andre kampe som venstre fløj, hvor han bedre kan søge mod baglinjen og cutte ind i banen til skud, hvilket man så i Tottenham-tiden. Han er ikke blevet en dårligere spillere, men han lider under at blive brugt forkert samt at han hele tiden skal kigge efter Ronaldo.
Suarez havde faktisk præcis samme problem, hvor han i starten blev brugt som højre kant. Her fandt man dog hurtigt ud af at han er 9er, hvorefter Messi sagtens kan spille på sin tidligere position som højre kantangriber. Det var til holdets bedste. Suarez har så også betalt sine interne lærepenge, så at sige, ved at levere mange assist til Messi, men nu har han fået respekten og afleveringerne går begge veje nu.
Det er ikke altid let at have for mange superstjerne på samme tid og hvis man kigger på det første galacticos-hold, så var de jo i grunden heller ikke så succesfulde, som mange vil gøre dem til.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar