Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » lørdag, 12. apr, 2014 15:56

henrik1 skrev:
thefugle skrev:
henrik1 skrev:Med undtagelse af Real Madrid var det præcis de hold jeg håbede på der gik videre. Jeg hader PSG og Zlatan. Klam klub. De måtte dog gerne sælge Veratti til os. Han ville passe kanon godt i PL med sin kompromisløse stil, og han ville trives godt på vores unge hold. Lavezzi ville også klæde pænt i truppen selv om jeg ikke rigtigt ved hvem han skulle erstatte (ihvertfald ikke Sterling eller Suarez). Men langt hellere ham end Victor Moses. Veratti kan jeg dog godt se som en erstatter for Gerrard på sigt.

Bayern er jo det hold jeg sympatiserer med i Tyskland og i CL når ikke Liverpool er med. Så selvom jeg stadig er lidt forbeholden over for Pep, så er jeg glad for at de gik videre...især på bekostning af Scum.

Atletico er en spændende opstikker. De fører vist også stadig la liga?

Som en fodnote kan jeg da sige at jeg heller ikke kan lide Chelsea, men jeg hader dem egentlig heller ikke. De er bare et kedeligt spillende hold, omend man må give Mourinho at han er den bedste kedelige træner:)
Forstår ikke man kan hade Zlatan, synes selv han er genial, og det er lidt typisk dansk-jantelovsagtigt at hade folk der godt ved de er gode til noget. Tror sku han er en pisse god holdkammerat, og hvis man ved man er god, så har man tit attituden. Det har flere af de bedste den dag idag.

Er os uenig med dig i Lavezzi, han imponere mig sådan set ikke synderligt. Og til det markede, så er du mere tøvende med Sturridge eller hvad i forhold til Suarez og Sterling? :D. Jeg vil dog gerne ha Veratti.

Thefugle@

Hvad fanden ved du om det? Er du svensker? Bor du i Sverige? Jeg kan tilfældigvis svare ja til begge dele og vil derfor mene jeg har noget bedre indsigt i hans personlighed end du, eftersom han dagligt fylder medierne herovre. Og nej det har intet med jantelov eller misundelse at gøre. Hvad skulle jeg være misundelig over? Han er alment hadet af mange i fodboldverden, dels på grund af hans beskidte spil på banen, dels på grund af hans storhedsvanvid, den splid han har skabt i de klubber han har spillet i, den måde han har opført sig mod de svenske medier, som han boykotter og er generelt uhøflig mod på trods af deres evige leflen for ham. Han mener endvidere heller ikke, at han får nok ros og skulderklap i de svenske medier, hvilket er helt sygt hvis man læser dem jævnligt. Han har hængt en masse holdkammerater ud i sin bog, svinet Fredrik Ljungberg åbent til og kaldet ham en diva (et begreb han ellers nærmest selv har taget patent på). Han slog en pige i Stockholm fordi hun ikke følte sig smigret af hans tilnærmelser. Han krævede en ekstra høj bonus til sig selv hvis PSG skulle vinde CL. Han bakkede desuden fuldt bevidst ind i en kvindelig journalist med sin bil. Og oven i alt det er han groft overvurderet. Han præsterer aldrig i de store mesterskabsturneringer på landsholdet, han har aldrig haft nogen afgørende indflydelse i CL, og de ligatitler han har vundet har været med nøje udvalgte klubber i ligaer med svag konkurrence.

Jeg har ikke noget imod storhedsvanvid hvis man har noget at have det i. Men Zlatan er bare patetisk. At han så fyrer nogle sjove bemærkninger af i ny og næ er åbenbart nok til at du synes han er "lidt street cool".

Så kan man diskutere hvor bogstaveligt ordet "hade" skal tages om en person man ikke kender personligt. Men vi "hader" jo også ManU på grund af nogle af de ting de står for. Som en fodnote kan iøvrigt også nævnes, at Zlatan i mine øjne står for alt hvad der er dårligt ved den moderne fodbold. Det eneste han går op i er at vinde Balon D'or og Champions League. Derfor kender han heller ikke til begrebet klublojalitet, modsat Messi, Ronaldo, Stevie m fl. Sjovt nok vinder de klubber han forlader ofte CL sæsonen efter, jf Inter og Barcelona.

At skade og sparke holdkammerater som en anden nævner herinde kan jeg heller ikke se det "coole" i. Jeg tror folk er lidt betaget af brandet Zlatan, uden at de egentlig aner en pind om hvordan han egentlig er som person.

Og nej jeg er ikke mere tøvende over for Sturridge. Jeg ser ham bare ikke som det normale valg til kanten men snarere en der spiller central, omend jeg godt ved at han skifter. Jeg behøver vel heller ikke påpege det åbenbare?? Men det er godt at vi er enige om Veratti. En noget overset spiller i mine øjne.
1. Hvad fanden ved du? Det du har læst i medierne? Flot.
2. Jeg synes ikke han er street cool, det ord bruger jeg ikke. Jeg er ikke 16.
3. Jeg kan godt li ham fordi han ikke finder sig i noget, og han siger sin fucking mening, hvilket jeg altid synes er fedt når mennesker gør. Tvivler ikke et sekund på Ljungberg er en model-diva, det er så en sidenotits og ligegyldigt.
4. klubloyalitet, den eneste jeg kan se der har det ud af dem du nævner er Stevie. Messi er ikke loyal, han er bare en lille pige der ikke tør at komme ud af sin komfort i barca, der er heller ikke nogen der har penge til ham. Og Ronaldo skiftede mig bekendt klub, til real, så hvad snakker du om.
5. Og til sidst, et godt råd til dig. Lad være med at tro på alt hvad du læser i medierne.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 12. apr, 2014 16:08

Tottenham bagud efter 25 sekunder. :lol:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
phl
Indlæg: 438
Tilmeldt: søndag, 14. jul, 2013 14:26

Re: Dagens Kampe

Indlæg af phl » lørdag, 12. apr, 2014 16:12

TomViolence skrev:Tottenham bagud efter 25 sekunder. :lol:
x 2 :dance:

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 12. apr, 2014 16:12

Tottenham er nu bagud med 2 mål efter 4 minutter ... Det er nærmest en underdrivelse at sige, at det sejler for dem.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Kristian M
Indlæg: 264
Tilmeldt: søndag, 15. jul, 2012 11:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kristian M » lørdag, 12. apr, 2014 16:22

henrik1 skrev: Thefugle@

Hvad fanden ved du om det? Er du svensker? Bor du i Sverige? Jeg kan tilfældigvis svare ja til begge dele og vil derfor mene jeg har noget bedre indsigt i hans personlighed end du, eftersom han dagligt fylder medierne herovre.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Billede

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 12. apr, 2014 16:25

TomViolence skrev:Tottenham er nu bagud med 2 mål efter 4 minutter ... Det er nærmest en underdrivelse at sige, at det sejler for dem.
Og brændt straffe efter 15 min.... HAHA

Kæft de er ringe !

Han må da ryge ud ham Sherwood

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » lørdag, 12. apr, 2014 16:25

Og Adebayor bidrager til den elendige start.

Sherwood ryger selvfølgelig til sommer. Det ved alle efterhånden. Dim Tim :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » lørdag, 12. apr, 2014 16:38

Spurs for fand***...
I er dræbende for mit odds, og I lukker Scum tættere på.
Shame on you :naughty:

Nu har Tottenham minus på mål-diff igen igen :lol:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 12. apr, 2014 16:42

godt nok flad stemning... minder om en gennemsnilig dansk kamp.

ps. Tottenham Sutter for hårdt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 12. apr, 2014 17:01

Ærgeligt at Fulham fører mod Norwich...

Taber Norwich har de virkelig ryggen mod muren, når de møder os.

Men det skal et Mesterhold kunne håndtere.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 12. apr, 2014 17:08

mortenbak skrev:Ærgeligt at Fulham fører mod Norwich...

Taber Norwich har de virkelig ryggen mod muren, når de møder os.

Men det skal et Mesterhold kunne håndtere.
De kommer til at desperat skulle bruge en sejr mod os uanset resultatet mod Fulham i dag.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14390
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 12. apr, 2014 17:10

Zlatan rocks 8-)
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 12. apr, 2014 17:29

TomViolence skrev:
mortenbak skrev:Ærgeligt at Fulham fører mod Norwich...

Taber Norwich har de virkelig ryggen mod muren, når de møder os.

Men det skal et Mesterhold kunne håndtere.
De kommer til at desperat skulle bruge en sejr mod os uanset resultatet mod Fulham i dag.
Ja men en sejr idag vil alligevel sende dem 8 point over stregen, som jeg ser det.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverbird » lørdag, 12. apr, 2014 17:43

Everton foran mod Sunderland. Super. Kom så, Everton.
YNWA

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 12. apr, 2014 17:59

Fodbolden har brug for nogle som Zlatan, Balotelli, Drogba, Suarez og Robben. Nogle det ikke bare pakker det hele ind i floskler og bare er 'pæne' drenge. Store Egoer der præsterer på højeste niveau. Henrik, jeg synes du underdriver Zlatans dygtighed og hvor meget hans betydning er for et hold. Husk Inters mesterskabssæson, inden deres trible sæson hvor han så skiftede til Barcelona, hvor stort et forspring der blev sat over styr mens han var skadet. Det øjeblik hvor han var tilbage begyndte Inter at vinde igen, på bagrund af Zlatans store betydning. Det samme var sig gældende da han skiftede til AC Milan, der var et middelmådigt hold inden han kom, og igen middelmådige efter han skiftede. Det er ikke en tilfældighed eller fordi han planlagde at tage til en dårlig liga med dårlige modstandere.

Synes faktisk ikke han var så dårlig som mange gør ham til i Barcelona.

Klubmand det har du ret i han ikke på nogen måde er. Men det har han heller aldrig lagt skjul på han ikke er. Derudover er der ikke mange spillere der har prøvet at arbejde under Capello, Mourinho og Guardiola. 2 der fik det bedste frem i ham, mens den tredje ikke kunne med ham.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar