Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 09. mar, 2014 09:21

Niels K skrev:
Harvey skrev:Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.
Der er ingen tvivl om,. at dit scenarie kan blive virkelighed, men forholder man sig til spillet på banen, så imponerer manure overhovedet ikke, hvor vi har den farligste offensiv og efterhånden en sammenhængende defensiv.
Hvis vi taber mod manure, så er der dommerkendelser involveret, det er på en oplagt personlig fejl af en af vores herunder mål på dødbolde.
Spilles kampen regulært på alle måder, så mener jeg, at vi er favoritter.

Lige ledes kan man tage den positive hat på ift. vores forestående hjemmekampe mod topholdene. Jeg tror, at bookmakerne vil gøre os til favoritter i disse hjemmekampe, og sådan har jeg det også. Vi fik ikke som fortjent i de omvendte opgør, og nu er vi på Anfield.

Du tager forsigtighedshatten på, Harvey. Jeg mener, at jeg har lige så meget egentlig mere at have det i, når jeg jeg tager optimismehatten på.

Dette bliver med garanti rigtigt, og jeg vil godt vædde med at FA nok lige skal vise at vi ikke skal bestemme om vi skal dømmes af Howard Webb, og sætter ham på. Får vi Webb som dommer, så taber vi. Simple. Vi får ikke de der 50/50 kendelser som er afgørende når vi har ham som dommer.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 09. mar, 2014 13:36

Skovdal skrev:
Niels K skrev:
Harvey skrev:Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.
Der er ingen tvivl om,. at dit scenarie kan blive virkelighed, men forholder man sig til spillet på banen, så imponerer manure overhovedet ikke, hvor vi har den farligste offensiv og efterhånden en sammenhængende defensiv.
Hvis vi taber mod manure, så er der dommerkendelser involveret, det er på en oplagt personlig fejl af en af vores herunder mål på dødbolde.
Spilles kampen regulært på alle måder, så mener jeg, at vi er favoritter.

Lige ledes kan man tage den positive hat på ift. vores forestående hjemmekampe mod topholdene. Jeg tror, at bookmakerne vil gøre os til favoritter i disse hjemmekampe, og sådan har jeg det også. Vi fik ikke som fortjent i de omvendte opgør, og nu er vi på Anfield.

Du tager forsigtighedshatten på, Harvey. Jeg mener, at jeg har lige så meget egentlig mere at have det i, når jeg jeg tager optimismehatten på.

Dette bliver med garanti rigtigt, og jeg vil godt vædde med at FA nok lige skal vise at vi ikke skal bestemme om vi skal dømmes af Howard Webb, og sætter ham på. Får vi Webb som dommer, så taber vi. Simple. Vi får ikke de der 50/50 kendelser som er afgørende når vi har ham som dommer.
Håber dette er ironisk...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 09. mar, 2014 15:14

Harvey skrev:Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.
Puha, det bliver en lang uge, hvad Harvey? :o

Selvfølgelig kan vi tabe til Manure, hvor ringe de end er i år, så vil de nok være toptændte mod os. Til gengæld er jeg også overbevist om, at vi selv vil være det samme, og vi vil ihf ikke kunne beklage os over træthed pga et sammenpresset program. Og et tændt, motiveret Liverpool hold er der INGEN, der bare kører hen over :headbang:

Og SKULLE din dommedagsprofeti gå i opfyldelse, så må man bare konstatere, at hvis vi smider 11 points MERE end Manure på 10 kampe, så fortjener vi ikke bedre end at de overhaler os.

Hvad angår Chelsea og City, så tror jeg på Chelsea. Desværre, for City spiller en langt mere attraktiv gang bold. Men presset på dem er uhyggeligt stort frem mod de 3 kampe de har i hånden.

I hvilken avis har du i øvrigt læst at vi taber på søndag?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » søndag, 09. mar, 2014 16:20

Harvey skrev:Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.
Harvey, du har ret. Bliver Manu nr. 4, er det træls, dog ikke for os, men Arsenal, for vi nupper tredjepladsen. :D

....og dog. Det er stadig træls. For det skulle gerne ende med, at de slet ikke skal spille Europa næste år, lige bortset for Toto-Cuppen :D
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SimonA » søndag, 09. mar, 2014 17:42

Wigan på vej til at gøre det igen!
YNWA

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 09. mar, 2014 18:13

Wigan oppe med 0 -2 mod city i anden halvleg.

så vinder arsenal måske alligevel et trofæ for første gang i næsten 10 år...
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 09. mar, 2014 18:23

Wormie skrev:Wigan oppe med 0 -2 mod city i anden halvleg.

så vinder arsenal måske alligevel et trofæ for første gang i næsten 10 år...
Til gengæld ligner City et hold der er ved at sætte sig mellem de 3 stole der betyder noget :shock:
Så er Carling Cuppen næppe den helt store trøst.

edit: Men det bliver nok de længste 22 minutter i Wigan-spillernes liv nu...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 09. mar, 2014 18:39

Flot journalistik på 3+ i interviewet med Lars Jacobsen. :roll:

Han bliver spurgt det essentielt samme spørgsmål 6-7 gange, om han er skuffet over at starte på bænken. Efterfulgt af at det samme sker med Ståle Solbakken ... Er du sikker på at du ikke er skuffet? Er du helt sikker? Du startede jo på Wembley i onsdags, så du må da være lidt skuffet? Er det fordi din kontraktforlængelse er gået i stå? Er du så skuffet over det? Kan det have indflydelse på, at du ikke starter? Er du sikker? Er du skuffet? Har Ståle sagt noget? Er du skuffet over, at han ikke siger noget?
Do not forget my name!

Hr. Larsen
Indlæg: 226
Tilmeldt: torsdag, 15. aug, 2013 14:07

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Larsen » søndag, 09. mar, 2014 18:43

Brøndby er ved at melde deres tilbagekomst i dansk fodbold. :music:

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 09. mar, 2014 18:51

2-2 ville være fint tbh. men tror faktisk wigan holder. 5 min igen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » søndag, 09. mar, 2014 18:57

Når jeg kigger på City spiller i dag, endda med profiler som Yaya, Nasri, Silva, osv. på banen, er jeg så den eneste der ser, at de er begyndt at mangle marginalerne? De er ikke så overbevisende mere som de var i december - januar måned.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 09. mar, 2014 19:06

And I'm Javert skrev:Flot journalistik på 3+ i interviewet med Lars Jacobsen. :roll:

Han bliver spurgt det essentielt samme spørgsmål 6-7 gange, om han er skuffet over at starte på bænken. Efterfulgt af at det samme sker med Ståle Solbakken ... Er du sikker på at du ikke er skuffet? Er du helt sikker? Du startede jo på Wembley i onsdags, så du må da være lidt skuffet? Er det fordi din kontraktforlængelse er gået i stå? Er du så skuffet over det? Kan det have indflydelse på, at du ikke starter? Er du sikker? Er du skuffet? Har Ståle sagt noget? Er du skuffet over, at han ikke siger noget?
Er det ikke typisk journalister, det er sgu også svært. idet mange ting giver sig selv, man er glad for sejren indlysende, og træt af nederlag.

P.S, sæt igang OB giv mig 4 gange pengene igen :flag5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 09. mar, 2014 19:11

Tjo, i Danmark er det vel, men at spørge 6-7 gange bare for at lede efter sensationen, synes jeg er for meget, selv for Danmark.
Do not forget my name!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 09. mar, 2014 19:31

læste ikke dit indlæg korrekt, min fejl. jeg vidste ikke der blev spurgt om det samme 6-7 gange. Det minder lidt om, Ove som Randers træner åbenbart "slog" en journalist, iflg tv3. da man så det uredigerede interview forstår man Ove, idet han spurgte om det samme 10-12 gange, og dernæst daskede han ham faktisk kun. Han daskede til ham da han, provokerede non stop. derfor er det i orden i den upolitisk korrekte verden jeg lever i.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » søndag, 09. mar, 2014 19:35

^^
Den altid sensationshungrende Rasmus Lund. Formoder det også er ham der er tale om i det andet eksempel. I guder han er belastende.

Også ham der fik "slag" ude foran Brøndby stadion.

Besvar