Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » søndag, 02. mar, 2014 16:13

Hold da k.... et mål.. :aliboronz2:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 02. mar, 2014 16:14

PIS! Så punkterede Black Cats sgu!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
phl
Indlæg: 438
Tilmeldt: søndag, 14. jul, 2013 14:26

Re: Dagens Kampe

Indlæg af phl » søndag, 02. mar, 2014 16:14

Skøtt skrev:Hold da k.... et mål.. :aliboronz2:
x 2 :shock: :o

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 02. mar, 2014 16:14

Vilde mål i den her kamp.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 02. mar, 2014 16:14

Nu ramler det for. Sunderland. To flotte Citymål.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 02. mar, 2014 16:15

Emmy skrev:
AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Som om enhver alm fodboldfan ikke ville vide at det er finalen. Ynkelig fremtoning.
Jeg priser mig lykkelig for at du har valgt at bosætte dig i Billund.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » søndag, 02. mar, 2014 16:22

AllanShore skrev:
Emmy skrev:
AllanShore skrev:Er det en kamp om en plads i finalen mellem City og Sunderland, der er i gang eller hvor langt er vi i turneringen?
Som om enhver alm fodboldfan ikke ville vide at det er finalen. Ynkelig fremtoning.
Jeg priser mig lykkelig for at du har valgt at bosætte dig i Billund.
Jeg priser mig lykkelige over, at du er United-fan ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Highspeed » søndag, 02. mar, 2014 16:22

Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.

Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne :D
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 02. mar, 2014 16:23

AllanShore skrev:
Skøtt skrev:
AllanShore skrev:
phl skrev:For en United fan er ord som "finale" og "topplacering" vel efterhånden et svagt minde fra fortiden, så du er tilgivet ;) men for at svare på dit spørgsmål, så er det finalen.
Nå for satan. I øvrigt kom vi længere i Carling Cuppen end jer!
Ja undskyld mig AllanShore... Men det er jo bare knapt så intelligent sagt det der. Hvis du ved hvor langt United nåede, ved du også at i røg ud til netop Sunderland i semifinalen..

Var din første kommentar et dårligt forsøg på at prøve at være sjov?
Det ved jeg ikke gammelfar. Hvad tror du selv?
Busted blev du. Tag det som en mand.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 02. mar, 2014 16:30

City lukker og slukker. (De kommet stærkt tilbage), Cadeau til Sunderland, men de kæmper til det sidste. ;) Men City har jo Yaya Touré.. Et fremragende fodboldspiller, hvilket mål
You'r Never Walk Alone. ///

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » søndag, 02. mar, 2014 16:33

Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.

Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne :D
Indere???
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Highspeed » søndag, 02. mar, 2014 16:43

thefugle skrev:
Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.

Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne :D
Indere???
Ja eller hvor ejerne nu er fra ...eller er det stavet forkert. I så fald er en stavefejl med til at flytte min pointe
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 02. mar, 2014 16:55

Highspeed skrev:
thefugle skrev:
Highspeed skrev:Man tager en skodklub fra Manchester. Tilsætter nogle rige indere, køber et helt hold, fra alle andre lande end England. De kommer med bankkonto nummer og lader hjertet blive hjemme i moderlandet. Det eneste der er tilbage som smager af middelmådige Manchester (City) er en flok fans, der har det herligt, efter 40-45 år i glemmebogen.
Udviklingen er både bekymrende og sørgelig at følge, men ikke til at komme udenom.

Jeg holder med Sunderland i dag, fordi de trods alt har spillere på banen der er i stand til at tale med fansne :D
Indere???
Ja eller hvor ejerne nu er fra ...eller er det stavet forkert. I så fald er en stavefejl med til at flytte min pointe
Indere. Arabere. Same difference...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » søndag, 02. mar, 2014 17:04

Øv for kampens resultat betyder at der nu er et ekstra hold der kan kvalificere sig til Europa League. Selvom det ikke er CL ønsker jer ikke Manu ell Spurs spille europæisk overhovedet. Gerne Sunderland, øv.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 02. mar, 2014 17:28

Go BELLARS!!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar