Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 14. dec, 2013 14:35

TomViolence skrev:Men du mener ikke, at hvis de spiller uafgjort i dag, så har vi en større chance for at blive i top 4 til januar, hvor vi forhåbentligt kan tiltrække bedre spillere?
Lige præcis hvad DET angår, så er det bedre hvis Arsenal vinder, for dem kan vi alligevel ikke indhente inden januar (hvis overhovedet...). City har vi derimod en fair chance for at holde bag os så længe. Især hvis Arsenal vinder i dag, hvad der dog p.t. ikke ser ud til at ske :|

Under alle omstændigheder er begge hold blandt dem vi skal konkurrere med, om det så er ift top4, top5 eller top6. Og helt enig i, at det kan blive vitalt for, hvad vi kan hente i januar, at vi ligger så godt til i tabellen som overhovedet muligt .

edit: Sikke en City-magtdemonstration det endte med at blive. Vi skal nok være lykkelige hvis vi slipper fra Etihad med et enkelt point :mrgreen:
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 14. dec, 2013 15:44, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 14. dec, 2013 15:42

Jeg glæder mig ikke til 18. Spillerunde.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. dec, 2013 15:44

Det kunne godt blive en grim omgang på Etihad. På den anden side, så laver Arsenal tre mål i en kamp, hvor de er klart overmatchet, så hvis forsvaret spiller sæsonens bedste kamp, så er det ikke umuligt. Jeg har dog ikke store forventninger om point der - City er ustyrlige for tiden.
Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. dec, 2013 15:46

I det mindste er deres bedste angriber ude. bliver nok en fordel for os. arsenal tabte også 2 - 0 i Napoli, de ser meget slidt ud.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. dec, 2013 15:59

Gad vide, hvad FA gør ved denne? Han er jo engels,k så nok ikke det store (billedet er for stort, så i må nøjes med et link)...

https://pbs.twimg.com/media/BbdC8NFCAAAOWV9.jpg:large
Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. dec, 2013 16:20

Fantastisk at viaplay IGEN er nede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » lørdag, 14. dec, 2013 16:35

Ja, jeg er heller ikke helt tilfreds... Deres kundeservice besvarer heller ikke mails eller på henvendelser fra hele Chelseas fanskare inde på Viaplays FB-side. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. dec, 2013 17:11

Højbjerg ind istedet for Kroos i Bayern M kampen :flag5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. dec, 2013 17:18

AndreasN skrev:To hold, der pt. er de største favoritter til titlen, ser jeg os ikke konkurrere med. Jeg synes, det er grænsende til det naive, hvis man går og tror, vi skal spille med om mesterskabet i år. Top 4 vil være en enorm succes for os, når man kigger på de hold, vi er oppe mod.
Jeg har tidligere skrevet det ville være naturstridigt hvis vi vinder titlen, men så lang tid vi er så tæt på toppen, må man da forfølge det, og tro på det. At Hoffenheim vandt som oprykker, at Herfølge vandt i sin tid var også direkte stupidt at tro på inden disse mesterskabs sæsoner startede, men det skete. For ikke at nævne EM92 og da grækenland vandt EM 04, disse præstationer, er meget større end hvis vi vandt som jeg ser det ihvertfald.Og selv om "naiv" er noget nedladende, er det tit lidt sjove at være naiv, indenfor sport.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. dec, 2013 17:24

Kommentatoren har sat ny rekord for at nævne ordet herbstmeister flest gange på 15 minutter, vil tro det var 40 gange, og får faxe til at ligne en sølle novice, med hans steve bould fis
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 14. dec, 2013 20:23

Thommo skrev:At Hoffenheim vandt som oprykker
Niks, Hoffenheim har aldrig vundet noget, men de gjorde det udmærket i deres debut halvsæson i Bundesligaen.
Herbstmeister er en betegnelse for det bedste hold i efterårssæsonen.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » lørdag, 14. dec, 2013 23:33

Så den her på Twitter :lol:

"@Liddellpool: Man Utd squad visited an orphanage today "It is really sad to see their little faces with no hope" said Britney aged 6"

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 15. dec, 2013 17:58

asger90 skrev:
Aarde skrev:
thefugle skrev:
Emmy skrev:
Aarde skrev:Pisaften. Rend mig noget så grusomt Grosskreutz, din tankeløse tonser.
Super aften og tak til Grosskreutz for 1. pladsen i puljen. Ærgeligt Napoli ikke vandt med et par mål mere.
Det er da fantastisk at Arsenal stadig er med. Kan man da som LFC fan ikke være andet end glad for!
Jeg kan godt lide Dortmund. Og jeg kan virkelig godt lide Napoli. Til gengæld er jeg røvligeglad med Arsenal. Det havde passet mig forrygende, hvis de røg ud.
Men hvorfor lader du så dit raseri gå ud over Grosskreutz? Hans mål eller ej så var Arsenal jo gået videre alligevel?

Er du i øvrigt hjemme over julen til en omgang på Ludwigsen?
Det var de ja. Men min frustration bundede ikke i, at Arsenal gik videre, men snarere i at Napoli røg ud. Og det gjorde de jo på grund af Grosskreutz' mål. Når det er sagt, så har jeg som sådan ikke noget imod Grosskreutz - kun hans mål. Jeg står dog 100% ved, at han i dén grad er en 'tankeløs tonser'.

... og ja, jeg kommer hjem til København om en uges tid og er hjemme helt til start januar - så jeg satser på at nappe både City og Chelsea kampene på Ludwigsen, og måske også Cardiff og Hull. Så der skulle være rig mulighed for at ses til en øl eller ti.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 16. dec, 2013 12:56

Arturo Bandini skrev:
Thommo skrev:At Hoffenheim vandt som oprykker
Niks, Hoffenheim har aldrig vundet noget, men de gjorde det udmærket i deres debut halvsæson i Bundesligaen.
Herbstmeister er en betegnelse for det bedste hold i efterårssæsonen.
Det må være Kaiserlslautern, Thommo henviser til.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1417
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 17. dec, 2013 16:44

Så det i aften Mansfield møder Oldham i FA Cuppen, vinderen møder os i næste runde.
Kampen er kl. 20.45
Billede
"YNWA"

Besvar