Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » fredag, 15. nov, 2013 10:48

Mugge skrev:
Emmy skrev:
thefugle skrev:
LarsU skrev:
Mugge skrev:
Redmaniac skrev:
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn.
Det kan du nu sagtens.
I øvrigt, Mugge, nu ved jeg jo ikke helt, hvad der foregår 'bag kulisserne', men man kunne måske godt være lidt mere opmærksom på Aquilanis sprogbrug. Der er trods alt også yngre læsere her på stedet. Især hans barnlige og overdrevne brug af ordet 'c*nt' er iøjnefaldende, og blandt mange englændere opfattes dette som et af de allerværste bandeord at bruge.
Han har nok en talisman eller noget. Havde jeg skrevet det ord var jeg blevet strengt irettesat og/eller fået et pars ugers ban
Samme her. Der er en enorm forskel på hvad der tillades.
@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
Hvad nytter det så at sende til dig hvis du ikke "personbehandler"? Synes i øvrigt det virker som om at folk herinde er godt og grundigt træt af folk som Aquilani4 som "troll'er". Behøver jeg forklare hvad det er? Og som regel tider kommer med nedsættende og ubegrundede ord om andre klubber og spillere, som du jo mig bekendt, ikke tillader.

Desuden svarer han aldrig på det man skriver til ham, eller debattere med folk. Tager jeg fejl hvis jeg siger det her er et debatforum?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 15. nov, 2013 10:54

Hvorfor ignorerer I ham ikke bare? Og lad nu for Fowlers skyld være med ligefrem at citere hans indlæg, hvis I endelig skal kommentere dem.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 15. nov, 2013 11:06

Mugge skrev:
Emmy skrev:
thefugle skrev:
LarsU skrev:
Mugge skrev:
Redmaniac skrev:
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn.
Det kan du nu sagtens.
I øvrigt, Mugge, nu ved jeg jo ikke helt, hvad der foregår 'bag kulisserne', men man kunne måske godt være lidt mere opmærksom på Aquilanis sprogbrug. Der er trods alt også yngre læsere her på stedet. Især hans barnlige og overdrevne brug af ordet 'c*nt' er iøjnefaldende, og blandt mange englændere opfattes dette som et af de allerværste bandeord at bruge.
Han har nok en talisman eller noget. Havde jeg skrevet det ord var jeg blevet strengt irettesat og/eller fået et pars ugers ban
Samme her. Der er en enorm forskel på hvad der tillades.
@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
Alt hvad jeg skal "diskutere" med dig bliver i det offentlige forum. Det er muligt at du ikke kan holde øje med alt men jeg kan personligt ikke slå et forkert komma uden du er der med det samme mens andre nærmest har frit spil. Det er et faktum og ikke noget jeg gider "diskutere" med dig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » fredag, 15. nov, 2013 11:20

Jesper skrev:@ Mugge
Jeg håber du vil svare på mit indlæg vedr. retningslinjer ang. troll'e fænomenet?
Jeg mener vi er godt nok dækket ind via de retningslinjer vi allerede har. Jeg ser ikke noget behov for at tilføje yderligt pt.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » fredag, 15. nov, 2013 11:22

thefugle skrev:
Mugge skrev:@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
Hvad nytter det så at sende til dig hvis du ikke "personbehandler"? Synes i øvrigt det virker som om at folk herinde er godt og grundigt træt af folk som Aquilani4 som "troll'er". Behøver jeg forklare hvad det er? Og som regel tider kommer med nedsættende og ubegrundede ord om andre klubber og spillere, som du jo mig bekendt, ikke tillader.

Desuden svarer han aldrig på det man skriver til ham, eller debattere med folk. Tager jeg fejl hvis jeg siger det her er et debatforum?
Du kan altid bruge vores indberetningssystem, eller sende en pb til mig, med link til indlæg du mener ikke er i orden el. lign.
Det jeg mener er, at jeg ikke personbehandler om andre brugere åbent på forum. Det tror jeg heller ikke du selv ville bryde dig om.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » fredag, 15. nov, 2013 11:25

Emmy skrev:
Mugge skrev:@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
Alt hvad jeg skal "diskutere" med dig bliver i det offentlige forum. Det er muligt at du ikke kan holde øje med alt men jeg kan personligt ikke slå et forkert komma uden du er der med det samme mens andre nærmest har frit spil. Det er et faktum og ikke noget jeg gider "diskutere" med dig.
Så vidt jeg husker, så har jeg løftet pegefingeren over for dig én gang siden du havde karantæne sidst - og det var forleden dag, så det er nok lige voldsom nok en påstand du får fyret af der.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » fredag, 15. nov, 2013 11:57

AJ skrev:Hvorfor ignorerer I ham ikke bare? Og lad nu for Fowlers skyld være med ligefrem at citere hans indlæg, hvis I endelig skal kommentere dem.
Klasse :clap: :D
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 15. nov, 2013 13:09

Hekkem skrev:
AJ skrev:Hvorfor ignorerer I ham ikke bare? Og lad nu for Fowlers skyld være med ligefrem at citere hans indlæg, hvis I endelig skal kommentere dem.
Klasse :clap: :D
Jeg hyggede mig også vældigt over den vending... den vil helt sikkert finde indpas i mit fremtidige ordforråd
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Merseyside Boys » fredag, 15. nov, 2013 14:04

Bellamy_fever skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:Hvorfor ignorerer I ham ikke bare? Og lad nu for Fowlers skyld være med ligefrem at citere hans indlæg, hvis I endelig skal kommentere dem.
Klasse :clap: :D
Jeg hyggede mig også vældigt over den vending... den vil helt sikkert finde indpas i mit fremtidige ordforråd

Tak AJ - den vil jeg bestemt også lade indgå i mit ordforråd :dance:
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » fredag, 15. nov, 2013 14:27

Mugge skrev:
Redmaniac skrev:
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn.
Det kan du nu sagtens.
My bad - det må have været på det gamle forum, hvor man ikke kunne det så?

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » fredag, 15. nov, 2013 16:04

@Mugge

Det må du da meget gerne, hvis jeg i fremtiden opfører mig som en kæmpe idiot. Hvilket Aquilani4 gør.

Men lad det ligge, han ryger bare på ignorer. Det går jeg vidst ikke glip af nogle synderligt intelligente indlæg af at gøre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » fredag, 15. nov, 2013 16:47

Redmaniac skrev:
Mugge skrev:
Redmaniac skrev:
Men så kom jeg i tanke om, at man på dette forum ikke har mulighed for at ændre sit brugernavn.
Det kan du nu sagtens.
My bad - det må have været på det gamle forum, hvor man ikke kunne det så?
Der kunne du også...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 15. nov, 2013 16:50

Mugge skrev:
Emmy skrev:
Mugge skrev:@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
Alt hvad jeg skal "diskutere" med dig bliver i det offentlige forum. Det er muligt at du ikke kan holde øje med alt men jeg kan personligt ikke slå et forkert komma uden du er der med det samme mens andre nærmest har frit spil. Det er et faktum og ikke noget jeg gider "diskutere" med dig.
Så vidt jeg husker, så har jeg løftet pegefingeren over for dig én gang siden du havde karantæne sidst - og det var forleden dag, så det er nok lige voldsom nok en påstand du får fyret af der.
Hvad skal det betyde?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » fredag, 15. nov, 2013 18:36

Emmy skrev:
Mugge skrev:
Emmy skrev:
Mugge skrev:@thefugle & @Emmy Sikke noget vrøvl. Jeg synes I skulle underbygge jeres påstande og sende dem til mig. I ved i øvrigt også godt, at jeg ikke kan holde øje med alt, så er der noget I (eller andre) ikke er tilfreds med, så send det til mig.
Jeg "personbehandler" så heller ikke sager her på forum.
Alt hvad jeg skal "diskutere" med dig bliver i det offentlige forum. Det er muligt at du ikke kan holde øje med alt men jeg kan personligt ikke slå et forkert komma uden du er der med det samme mens andre nærmest har frit spil. Det er et faktum og ikke noget jeg gider "diskutere" med dig.
Så vidt jeg husker, så har jeg løftet pegefingeren over for dig én gang siden du havde karantæne sidst - og det var forleden dag, så det er nok lige voldsom nok en påstand du får fyret af der.
Hvad skal det betyde?
At du skriver jeg er efter dig hele tiden, hvilket jo ikke passer.

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 15. nov, 2013 18:43

TV3 Sport 1 sender Portugal-Sweden.
Hent Shelvey tilbage!

Besvar