Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » onsdag, 21. aug, 2013 23:42

Når man sidder og ser Supercuppen mellem At.Madrid og Barcelona er jeg nu glad for at vi ikke fik Costa..
Han er jo værre end Suarez til at skabe kontroversielle situationer m.m.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 21. aug, 2013 23:46

Tilgengæld spiller han hamrende godt. Og hvis det værste han kan finde på er at hive Alba lidt i håret, så ville jeg godt kunne leve med det.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » torsdag, 22. aug, 2013 00:21

@AndreasN

Haha ja det er selvfølgelig rigtigt ;)

Der skulle Busquets vidst have været udvist..
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kvik_70 » torsdag, 22. aug, 2013 20:42

Sikke en kamp Esbjerg spiller. De har været bagud 3 gange og fører nu 4-3 mod st.Etienne. med 8 min tilbage. Det er intet mindre end fantastisk hvis det holder :clap:
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 22. aug, 2013 20:44

Kvik_70 skrev:Sikke en kamp Esbjerg spiller. De har været bagud 3 gange og fører nu 4-3 mod st.Etienne. med 8 min tilbage. Det er intet mindre end fantastisk hvis det holder :clap:
Jowjow, men de holder den nok ikke i Frankrig også, tror du?

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kvik_70 » torsdag, 22. aug, 2013 20:56

ThunderZtorm skrev:
Kvik_70 skrev:Sikke en kamp Esbjerg spiller. De har været bagud 3 gange og fører nu 4-3 mod st.Etienne. med 8 min tilbage. Det er intet mindre end fantastisk hvis det holder :clap:
Jowjow, men de holder den nok ikke i Frankrig også, tror du?
Det bliver meget svært, og de vil helt sikkert komme under et stort pres. Der er ikke råd til at lave de samme fejl som i dag. Men Esbjerg er stærke i omstillingsspillet så jeg tror at de nok skal få nogle muligheder, om de så slår til er jo det store spørgsmål.
Men ja jeg tror på at de kan gøre det.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » torsdag, 22. aug, 2013 21:00

Ej hvor er jeg træt af at jeg ikkehar taget fri fra skole i morgen så jeg kunne sidde på stadion i hjembyen!
Hold kæft det er lækkert at være esbjergenser for tiden!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 22. aug, 2013 21:02

Endelig et godt dansk resultat, selvom fransk fodbold er sh*te.

Muligvis den største sejr for dansk fodbold siden FCK sænkede Manure i Parken for 6 år siden.

Ret sørgeligt at tænke på.
Hent Shelvey tilbage!

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » torsdag, 22. aug, 2013 22:07

Aquilani4 skrev:Endelig et godt dansk resultat, selvom fransk fodbold er sh*te.

Muligvis den største sejr for dansk fodbold siden FCK sænkede Manure i Parken for 6 år siden.

Ret sørgeligt at tænke på.
1. Fransk fodbold er shite?

2. Hvad synes du om AaB's resultater i 2008-2009 og FCK's i 2010-2011? Der var flere resultater, der er mindst lige så store ikke mindst hvis man ser på præstationerne som helhed.

3. Hvad forventer du i al almindelighed af danske hold? Skal de kvalificere sig hvert år eller hvordan?

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 22. aug, 2013 22:13

1. Ja, en pivringe og kedelig liga. Det er kun PSG der er blandt eliten.

2. Deportivo-St. Ettiene. Same-same.

3. I 90'erne og 00'erne spillede kunne man spille lige op med de fleste hold. BIF slog Bayern, Liverpool. FCK slog Ajax, Lazio under deres storhedstid, Manure osv. Idag kan man ikke engang slå georgiske hold.
Hent Shelvey tilbage!

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » torsdag, 22. aug, 2013 22:37

Aquilani4 skrev:1. Ja, en pivringe og kedelig liga. Det er kun PSG der er blandt eliten.

2. Deportivo-St. Ettiene. Same-same.

3. I 90'erne og 00'erne spillede kunne man spille lige op med de fleste hold. BIF slog Bayern, Liverpool. FCK slog Ajax, Lazio under deres storhedstid, Manure osv. Idag kan man ikke engang slå georgiske hold.
1. Seks forskellige vindere de seks seneste sæsoner synes jeg fortæller historien om en ganske spændende og jævnbyrdig liga. Fransk fodbold gennemgår i disse år lidt en transformationsproces, som man har set det i Tyskland, med nye stadions (ganske vidst primært pga. EM 2016) og en masse store talenter, der nu, modsat før, ikke vælger at tage tidligt til udlandet. Mesterskabskampen er mellem PSG selvfølgelig, evigt svedige Marseille og Monaco nu også. En spændende dyst. PSG er startet med to points i to kampe i denne liga, hvor de er de eneste der er eliten. Lyon og Lille har også fede hold.

3. Det jo nemt for dig hvis du tager en periode på tyve år. I øvrigt har danske hold klaret sig fint siden 2006.

Sampdoria-AaB 2-2
Man Utd-AaB 2-2
AaB-Depor 3-0
Depor-Aab 1-3
AaB-Man City 2-0
Panathinaikos-FCK 0-2
FCK-Barca 1-1

Blot for at nævne nogle eksempler på flotte resultater på lige fod med Esbjergs i aten

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 22. aug, 2013 22:49

1. Slap nu af med at overvurdere fransk frøbold. Du siger Lille er et "fedt hold". De var jo helt væk i CL sidste år. Tabte de ikke næsten alle deres kampe? Lyon er slet ikke det gamle Lyon, og ryger nok ud til ret upåagtede Real Sociedad. Hvad har de franske hold præsteret i CL i de sidste par år? Det er vel bare Lyon der nåede semi. Ligaen er sh*te og er på niveau med Portugal, Holland, Ukraine. Den russiske liga er bedre.

2. Og det er vel ikke SÅ svært at slå fattige Panathinaikos disse år.

FCK-Barca, Manure-AaB osv. var jo IKKE sejre.

AaB røg også ud til Man City i straffesparkskonkurrence i den kamp du nævner.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. aug, 2013 22:55

Ja, det er fandme for galt, hvordan man i dansk fodbold kun får 1-1 mod upåagtede Barcelona, Manchester City og man.utd. Hvad skal der ikke blive af fodbolden herhjemme!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 22. aug, 2013 23:16

Men hvordan er det gået de sidste 2-3 år?

Se selv hvor mange af de store resultater der var skabt af Ståle.
Hent Shelvey tilbage!

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » fredag, 23. aug, 2013 03:12

Aquilani4 skrev:1. Slap nu af med at overvurdere fransk frøbold. Du siger Lille er et "fedt hold". De var jo helt væk i CL sidste år. Tabte de ikke næsten alle deres kampe? Lyon er slet ikke det gamle Lyon, og ryger nok ud til ret upåagtede Real Sociedad. Hvad har de franske hold præsteret i CL i de sidste par år? Det er vel bare Lyon der nåede semi. Ligaen er sh*te og er på niveau med Portugal, Holland, Ukraine. Den russiske liga er bedre.

2. Og det er vel ikke SÅ svært at slå fattige Panathinaikos disse år.

FCK-Barca, Manure-AaB osv. var jo IKKE sejre.

AaB røg også ud til Man City i straffesparkskonkurrence i den kamp du nævner.
Jeg overvurderer ikke fransk fodbold, jeg siger bare det ikke er sh*te. Det er Allsvenskan eksempelvis. Lille har et godt hold med nogle gode spillere, ja. Hvis du snakker om at nå semi'en i CL uden at det skulle være noget særligt, så tror jeg nok du kommer til at vente et stykke tid med at få indfriet dine eventuelle ambitioner på dansk fodbolds vegne hvert fald.

For mig virker det som at affærdiger ethvert der ikke er britisk med argumentet at det ikke er britisk. Og det klinger lidt hult. Du ved godt at det engelske landshold ikke er verdens bedste og at de engelske hold ikke længere er dem der præsterer bedst i Europa. Jeg deler din passion for alt hvad der er britisk i øvrigt, men hvis du skal debattere om noget andet end britisk, ville det klæde dig at være lidt mindre anglofil (no offence, men sådan virker det) i dine ytringer. Bare et råd.

Min pointe med at nævne de kampe var at de hver især isoleret var flotte resultater i en kamp. Og jeg kunne godt have nævnt flere. Ligesom Esbjerg i aften var et godt resultat i en kamp. Fuld kredit til dem i øvrigt, det var en fed kamp.

Besvar