Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » tirsdag, 16. apr, 2013 23:20

Tillykke til Cardiff med oprykningen. Bliver et glædeligt gensyn med Bellamy, som altid har været en personlig favorit.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » onsdag, 17. apr, 2013 08:51

Surf skrev:Tillykke til Cardiff med oprykningen. Bliver et glædeligt gensyn med Bellamy, som altid har været en personlig favorit.
Enig, jeg husker dog en episode hvor Bellamy ikke var en person jeg var særligt glad for.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 17. apr, 2013 12:01

Arturo Bandini skrev:
Surf skrev:Tillykke til Cardiff med oprykningen. Bliver et glædeligt gensyn med Bellamy, som altid har været en personlig favorit.
Enig, jeg husker dog en episode hvor Bellamy ikke var en person jeg var særligt glad for.
Skulle han ikke slutte efter denne sæson ? Hvis ikke, så KØB HAM, Gi manden en ordentlig rød trøje på !! :D det ville være en artig overraskelse at se ham igen :)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » onsdag, 17. apr, 2013 21:44

Fra den Norske Cup:

KIrkenes - Tromsø 1-8

Bum bum

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » onsdag, 17. apr, 2013 21:58

Go Go West Ham :gunfire: Godt mål af diame
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 17. apr, 2013 22:21

Klar off-side. Den skal linjedommeren se.

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » onsdag, 17. apr, 2013 22:21

ooooog så får united et offside-mål godkendt.. Så er alt ved det gamle :-)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 17. apr, 2013 22:21

Fin offside scoring af van persie. Jeg brækker mig.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 17. apr, 2013 22:48

Men endnu en fremragende kamp (fik endda MoM) af Carroll. Godt for os, at han er begyndt at præstere på det niveau her frem mod transfervinduet, hvor det må forventes, at vi skal cashe ind på ham bedst muligt.
Kloppite

elpistolero7
Indlæg: 176
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af elpistolero7 » onsdag, 17. apr, 2013 23:04

Flot langskudsmål af David Luiz

Billede

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 18. apr, 2013 16:59

elpistolero7 skrev:Flot langskudsmål af David Luiz

Billede
Den laver jeg også hele tiden på træningsbanen. :mrgreen:

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » torsdag, 18. apr, 2013 22:50

Hvor jeg dog hader danske fodboldkommentatorer. Så sidder Zak Egholm fandeme at under Esbjerg-Brøndby og roser kampens dommer og siger: "så vil Brøndby symsatisørrer nok påpege at han dømte en offside på Simon Makienok som slet ikke var der, MEN SÅDAN ER DER SÅ SÅ MEGET". Ja det er da klart Zak Egholm, Makienok smed jo kun kuglen i netmaskerne hvilket han ikke kan undgå at have været klar over eftersom Makienok fik et gult kort, men han var jo også kun mere end en meter onside og havde givet Brøndby en samlet 3-1 føring med 2 udebanemål. Sådan er der jo så meget ja, det var en af de små ubetydelig ting som ikke har nogen effekt på kampen. Det er fandme surt når Esbjerg nu har scoret i forlænget spilletid.

Iøvrigt er de danske dommeretrioer humoristisk ringe.
Fremragende 1-1 mål af Braithwaithe som man godt kan slå op hvis man ikke ser kampen, også selvom Brøndby praktiserer et forsvar som ikke imponerer børnehavebørn.

EDIT: Så ender det med at blive ligemeget, tillykke til Esbjerg. Vi fandt dog ud af at Michael Tørnes nok ikke står øverst på listen som Pepe Reinas afløser, hos dem der ønsker det.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » torsdag, 18. apr, 2013 23:14

sjampen skrev:Hvor jeg dog hader danske fodboldkommentatorer. Så sidder Zak Egholm fandeme at under Esbjerg-Brøndby og roser kampens dommer og siger: "så vil Brøndby symsatisørrer nok påpege at han dømte en offside på Simon Makienok som slet ikke var der, MEN SÅDAN ER DER SÅ SÅ MEGET". Ja det er da klart Zak Egholm, Makienok smed jo kun kuglen i netmaskerne hvilket han ikke kan undgå at have været klar over eftersom Makienok fik et gult kort, men han var jo også kun mere end en meter onside og havde givet Brøndby en samlet 3-1 føring med 2 udebanemål. Sådan er der jo så meget ja, det var en af de små ubetydelig ting som ikke har nogen effekt på kampen. Det er fandme surt når Esbjerg nu har scoret i forlænget spilletid.

Iøvrigt er de danske dommeretrioer humoristisk ringe.
Fremragende 1-1 mål af Braithwaithe som man godt kan slå op hvis man ikke ser kampen, også selvom Brøndby praktiserer et forsvar som ikke imponerer børnehavebørn.

EDIT: Så ender det med at blive ligemeget, tillykke til Esbjerg. Vi fandt dog ud af at Michael Tørnes nok ikke står øverst på listen som Pepe Reinas afløser, hos dem der ønsker det.
Hehe, hvor sødt. Elsker når Brøndby taber.


Endnu bedre var det idag når man er Esbjergenser ;)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kvik_70 » torsdag, 18. apr, 2013 23:15

sjampen skrev:Hvor jeg dog hader danske fodboldkommentatorer. Så sidder Zak Egholm fandeme at under Esbjerg-Brøndby og roser kampens dommer og siger: "så vil Brøndby symsatisørrer nok påpege at han dømte en offside på Simon Makienok som slet ikke var der, MEN SÅDAN ER DER SÅ SÅ MEGET". Ja det er da klart Zak Egholm, Makienok smed jo kun kuglen i netmaskerne hvilket han ikke kan undgå at have været klar over eftersom Makienok fik et gult kort, men han var jo også kun mere end en meter onside og havde givet Brøndby en samlet 3-1 føring med 2 udebanemål. Sådan er der jo så meget ja, det var en af de små ubetydelig ting som ikke har nogen effekt på kampen. Det er fandme surt når Esbjerg nu har scoret i forlænget spilletid.

Iøvrigt er de danske dommeretrioer humoristisk ringe.
Fremragende 1-1 mål af Braithwaithe som man godt kan slå op hvis man ikke ser kampen, også selvom Brøndby praktiserer et forsvar som ikke imponerer børnehavebørn.

EDIT: Så ender det med at blive ligemeget, tillykke til Esbjerg. Vi fandt dog ud af at Michael Tørnes nok ikke står øverst på listen som Pepe Reinas afløser, hos dem der ønsker det.
Jeg synes nu ellers at dommeren gjorde det udemærket. Det er jo ikke ham som dømmer offsiden. Men enig i at der ikke var skyggen af offside. Var der egentlig ikke en lille offside på Rommedahl da han scorer?

Fantastisk med Esbjerg i finalen :dance:
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 18. apr, 2013 23:26

To oprykkere i pokal finalen, det er i sandhed ikke kun superligaen der er mystisk, også pokalen. EFB sætter oprykker sætter rekord med, foreløbelig, 12 clean sheets, RFC sætter oprykker rekord med 5 clean sheets i træk. Og begge oprykkere ser ud til at blive i ligaen(!!!), RFC med mulighed for 3-4 plads. Spændende som RFC´er :headbang: ,dog er jeg ubetinget medløber, og ikke flov overfor dette faktum da, jeg netop står ved dette faktum. LFC, Landsholdet, RFC er min prioritet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar