Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 24. nov, 2012 18:11

WBA-hvor langt tror I at de når?

Man kan næsten ikke lade være med at tænke, om vi lod en (for) god mand gå? Ved godt han vist gik selv, sådan som jeg husker det, men havde vi insisteret kunne man måske have beholdt Clarke i en eller anden funktion.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. nov, 2012 18:33

jesper skrev:WBA-hvor langt tror I at de når?

Man kan næsten ikke lade være med at tænke, om vi lod en (for) god mand gå? Ved godt han vist gik selv, sådan som jeg husker det, men havde vi insisteret kunne man måske have beholdt Clarke i en eller anden funktion.
De går i stå inden juleprogrammet og dumper ned på en 8-10 plads. det var helt grotesk de vandt i dag og jeg tror simpelthen ikke på de kan blive ved med at være så heldige.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » lørdag, 24. nov, 2012 21:27

Emmy skrev:
jesper skrev:WBA-hvor langt tror I at de når?

Man kan næsten ikke lade være med at tænke, om vi lod en (for) god mand gå? Ved godt han vist gik selv, sådan som jeg husker det, men havde vi insisteret kunne man måske have beholdt Clarke i en eller anden funktion.
De går i stå inden juleprogrammet og dumper ned på en 8-10 plads. det var helt grotesk de vandt i dag og jeg tror simpelthen ikke på de kan blive ved med at være så heldige.
Ja, der var lidt stolpe ind, må man sige (og fumlemål og illusoriske straffespark).

Apropos det straffespark Ridgewell tilkæmper sig ved at lade sig falde ned over Adam Johnsons fremstrakte ben. Klart film, hvilket Michael Schäfer af en eller anden grund kun modstræbende også mener. Men "han [Adam Johnson] skal heller ikke lade Ridgewell få muligheden for at gøre det" fremturder Schäfer med reference til Adams rigtignok satsede glidende tackling, som imidlertid først og fremmest er tænkt (og udført) som en "skyggen" mod et potentielt indlæg fra Ridgewells side.

Har I nogensinde hørt Schäfer kritisere modstandere for at give Suarez mulighed for at filme? Ikke rigtigt vel.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. nov, 2012 22:08

Rasmus skrev:
Emmy skrev:
jesper skrev:WBA-hvor langt tror I at de når?

Man kan næsten ikke lade være med at tænke, om vi lod en (for) god mand gå? Ved godt han vist gik selv, sådan som jeg husker det, men havde vi insisteret kunne man måske have beholdt Clarke i en eller anden funktion.
De går i stå inden juleprogrammet og dumper ned på en 8-10 plads. det var helt grotesk de vandt i dag og jeg tror simpelthen ikke på de kan blive ved med at være så heldige.
Ja, der var lidt stolpe ind, må man sige (og fumlemål og illusoriske straffespark).

Apropos det straffespark Ridgewell tilkæmper sig ved at lade sig falde ned over Adam Johnsons fremstrakte ben. Klart film, hvilket Michael Schäfer af en eller anden grund kun modstræbende også mener. Men "han [Adam Johnson] skal heller ikke lade Ridgewell få muligheden for at gøre det" fremturder Schäfer med reference til Adams rigtignok satsede glidende tackling, som imidlertid først og fremmest er tænkt (og udført) som en "skyggen" mod et potentielt indlæg fra Ridgewells side.

Har I nogensinde hørt Schäfer kritisere modstandere for at give Suarez mulighed for at filme? Ikke rigtigt vel.
Schäfer er en klaphat. I en anden episode hvor Long fik gult for film, synes han det var fremragende set af dommeren. Lige indtil han så den i langsom gengivelse, så var det en fejldom og Long burde have haft frispark! Og så var det straffe WBA fik forærende en umådeligt ringe beslutning af Dean. Ikke at det er specielt overraskende...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 25. nov, 2012 10:16

Rasmus skrev: Ja, der var lidt stolpe ind, må man sige (og fumlemål og illusoriske straffespark).

Apropos det straffespark Ridgewell tilkæmper sig ved at lade sig falde ned over Adam Johnsons fremstrakte ben. Klart film, hvilket Michael Schäfer af en eller anden grund kun modstræbende også mener. Men "han [Adam Johnson] skal heller ikke lade Ridgewell få muligheden for at gøre det" fremturder Schäfer med reference til Adams rigtignok satsede glidende tackling, som imidlertid først og fremmest er tænkt (og udført) som en "skyggen" mod et potentielt indlæg fra Ridgewells side.

Har I nogensinde hørt Schäfer kritisere modstandere for at give Suarez mulighed for at filme? Ikke rigtigt vel.
Til Michael Schäfers forsvar, så kan han prale med at det kun er Mark Strudal der er dårligere end ham som medkommentator.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 25. nov, 2012 20:15

Fraregnet den nu (af samme grund) forhenværende Thomas Helveg.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 27. nov, 2012 22:10

Thomas Ince har endnu en gang scoret for Blackpool. 11 mål i Championship må siges at være ganske imponerende.

Jeg har ikke set ham spille siden tiden i Liverpool, men noget kunne da tyde på, at han har rykket sig gevaldigt siden.

mortenbak
Indlæg: 3115
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 28. nov, 2012 00:33

Hvad endte diskussionen ? Jeg spolede hurtigt frem efter ca 100 indlæg.....:)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 28. nov, 2012 00:36

mortenbak skrev:Hvad endte diskussionen ? Jeg spolede hurtigt frem efter ca 100 indlæg.....:)
Jeg vandt 8-) Tro mig
Verden er smask fuld af hyklere....

FS
Indlæg: 550
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af FS » onsdag, 28. nov, 2012 19:09

Der er U21-kamp på Eurosport mod Dortmund, hvis det har interesse. Kampen er lige startet.

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jacobq » onsdag, 28. nov, 2012 19:32

Og vi er næsten lige kommet foran 1-0. Målscorer: Conor Coady, selvom det ligner lidt et selvmål.

Desuden synes jeg virkelig Ibe er spændende. Der er lidt Sterling over ham.

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Melo19 » onsdag, 28. nov, 2012 19:38

Og 2-0. Coady igen - på straffe denne gang.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 28. nov, 2012 19:45

Noget tyndt straffe, men vi styrer kampen fuldstændigt og fører fortjent. Pelosi, Ibe og Adorján ser virkelig spændende ud. Specielt Ibe, ham og Sterling på hver sin kant om et par ville ikke være dårligt!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 28. nov, 2012 19:47

Tyndt som i film eller der er meget lidt kontakt? En kammerat har lige skrevet at nu filmer talenterne også til mig

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Melo19 » onsdag, 28. nov, 2012 20:03

Der var i hvert fald ikke kontakt ;)

Besvar