Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 26. sep, 2011 21:32

Flot mål der af vores venner fra Norwich. Til gengæld ser det ikke specielt imponerende ud for Sunderland.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » mandag, 26. sep, 2011 22:43

Så vandt Eintracht Frankfurt lige en vigtig ude sejr over oprykkerne fra Dynamo Dresden her til aften med 4-1!

31' [1-0] Fiel
35' [1-1] Gekas
40' [1-2] Gekas
84' [1-3] Idrissou
87' [1-4] Idrissou

Med sejren kommer Eintracht Frankfurt op på 3. pladsen i 2. Bundesliga! :dance:
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 27. sep, 2011 20:17

Hvorfor viser man Manchester united - Basel når Bayern og City mødes? Suk...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 27. sep, 2011 20:48

Man City kunne godt have fået et lill straffespark allerede.

Viasat Xtra3 viser kampen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. sep, 2011 21:03

Nicoen skrev:Hvorfor viser man Manchester united - Basel når Bayern og City mødes? Suk...
Og imorgen viser 3+: Bate Borisov - Barcelona. Heldigvis sendes en noget mere ophidsende kamp på tv2sport: Valencia - Chelsea.
Men ufatteligt, de spiser folk af med kampe fra allerede næsten afgjorte puljer. Men man må jo gå ud fra, seerne har talt og der er nok flere Manure fans i DK end (sh)ity fans.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 27. sep, 2011 21:12

Jeg tror dit rationale er rigtigt, Arda, men det er stadig enormt skuffende, at TV3 ikke har mere selvrespekt og mod (og jeg er med på, du er enig - jeg tilføjer blot). Det er dem selv, der har været med til at skabe den mentalitet, at Barca, Real, Man.Utd og faktisk til en vis grænse også Liverpool er musts, hvis ellers de spiller og ligegyldigt, hvem de så spiller mod. Hvis den menige seer var vandt til, at der sørme også spilles spændende og god fodbold uden for de allermest eksponerede klubber, tror jeg faktisk også de altafgørende seertal ville stige i længden. Det er ganske enkelt et mere interessant produkt det andet. De tør bare ikke, og derfor giver de heller ikke seerne mulighed for at finde ud af dette.

I Sverige, der sportsjournalistisk er syvmileskridt foran DK, kan de sagtens finde ud af, at den mest interessante kamp er den mest attraktive kamp. Det burde faktisk heller ikke være så svært.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. sep, 2011 21:21

Jeg mindes, de (CL studiet) i Jakob Kjeldbergs tid, kørte en periode, hvor seerne kunne stemme om, hvilken kamp, de ville se på den givne dato. Det synes jeg egentlig var et fint koncept og forsøg på at give seerne lidt indflydelse på programmet, men det lader ikke til, at det praktiseres længere.

De kan selvfølgelig læse ud fra seertal og analyser, hvilke kampe og klubber, der har mest seertække, men nogle gange, spilles der (som du også nævner) mere interessante kampe fra de måske normaltvis mindre seerstærke klubber. Der tror jeg, den almene dansker, ville vælge den spændene kamp med de to mindre klubber, fremfor den ligegyldige med ét tophold.

Via en internetafstemning fx, kan Viasat få lov at lege med den teori og undersøge om den holder stik samtidig med, de kan fralægge sig al ansvaret, hvis nødvendigt.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 27. sep, 2011 21:31, rettet i alt 7 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 27. sep, 2011 21:24

Så kom Bayern fortjent foran.
De har stillet og roligt presset Man City længere tilbage og det har givet flere og flere chancer.

City spillerne tager en del forkerte beslutninger, specielt når de nærmer sig Bayerns mål.

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Henrik » tirsdag, 27. sep, 2011 21:53

Rasmus skrev:Jeg tror dit rationale er rigtigt, Arda, men det er stadig enormt skuffende, at TV3 ikke har mere selvrespekt og mod (og jeg er med på, du er enig - jeg tilføjer blot). Det er dem selv, der har været med til at skabe den mentalitet, at Barca, Real, Man.Utd og faktisk til en vis grænse også Liverpool er musts, hvis ellers de spiller og ligegyldigt, hvem de så spiller mod. Hvis den menige seer var vandt til, at der sørme også spilles spændende og god fodbold uden for de allermest eksponerede klubber, tror jeg faktisk også de altafgørende seertal ville stige i længden. Det er ganske enkelt et mere interessant produkt det andet. De tør bare ikke, og derfor giver de heller ikke seerne mulighed for at finde ud af dette.

I Sverige, der sportsjournalistisk er syvmileskridt foran DK, kan de sagtens finde ud af, at den mest interessante kamp er den mest attraktive kamp. Det burde faktisk heller ikke være så svært.
Jeg er helt enig i, at det er for dårligt. Vil blot tilføje at du vist ikke har boet i Sverige hvis du tror de er bedre ;) Hver evig eneste gang Zlatan er med i en kamp kan du godt glemme alt om at finde en pub her i Stockholm der viser en anden kamp. Også selvom den anden kamp er mere interessant. Det her land er simpelthen forelskede i alt hvad Zlatan gør.

Sidder forresten og ser Real - Ajax. 3-0 står der nu og det er faktisk lidt synd. Ajax startede kampen klart bedst men er punkteret helt efter at Kaka gjorde det til 2-0. Ærgeligt!
Næste år!

johnsenLFC
Indlæg: 230
Tilmeldt: fredag, 07. sep, 2007 18:55
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af johnsenLFC » tirsdag, 27. sep, 2011 22:19

FC Basel har lige vendt 0-2 til 3-2 mod selveste manure på old toilet :shock:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 27. sep, 2011 22:22

Krost LFC skrev:FC Basel har lige vendt 0-2 til 3-2 mod selveste manure på old toilet :shock:
Er lige hoppet over på den kamp, har spillet x, men 2 tal går nok også. Steller må sgu godt score forresten, for mit bet altså, og for sejren dernæst
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7318
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. sep, 2011 22:25

Så kan vi nok forvente dette scenarie når de 90 minutter render ud:

Billede

Respekt til Basel, som før har voldt os problemer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 27. sep, 2011 22:26

Gætter på at Scum alligevel vinder kampen via 2 straffespark i overtiden i henholdsvis 8. og 10. overtidsminut.. :wall:
Billede
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 27. sep, 2011 22:40

Ender "desværre" 3-3. Utrolig flot kæmpen og ligeså godt spillet af Basel. Uniteds forsvar så også rystende usikre ud i perioden, hvor Basel scorer to gange.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 27. sep, 2011 22:44

Der blev kun spillet lige omkring 5 min og 30 sekunders overtid, det kan Fergie ikke være tilfreds med! :roll:

Men flot af Basel trodsalt at hente 3-3 på det gamle toilet.
Billede

Besvar