Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » onsdag, 22. aug, 2007 21:49

Pesen skrev:
Styf skrev:
Martin VP skrev:Jo da, men mon ikke, det er vel tidligt? Men prøv da en Stuhr-Ellegaard eller sågar den unge Schmeichel. Det kan da ikke blive værre end det der. Jesper Christiansen er jo en decideret katastrofe.
Agger er også helt rundt på gulvet, og nu er Rommedahl blevet anfører :lol: Det er ren Gøg og Gokke.
Haha ja vores landshold bliver faktisk mere og mere til grin. Prøv Schemichel eller Andersen for den sags skyld. Han kan vel ikke gøre det dårligere end Christiansen. Jeg tør godt garantere at vi ikke kommer med til EM og Christiansen ikke bliver førstemålmand i den nærmeste fremtid. :roll:

Kampen i aften bekræfter bare endnu en gang at landsholdsfodbold ikke er værd at bruge tid på. :roll:
Takket være Mike Tullberg i lørdags, har Steffen Rasmussen lukket mindre mål ind i Superligaen, end Stephan Andersen. ;)

Men ja, vores målmænd er til grin, ligesom resten af holdet er det. Men jeg er altså ret sikker på, at Stephan Andersen ikke ville være en forstærkning.

Og så savner jeg Mølby. Hader den jubeloptimist til Michael Schäfer, og jeg er sikker på, at Mølby ville have foldet sig ud idag!
Det var nu også mest skrevet for sjov men Andersen kunne nok ikke have gjort det dårligere end Christiansen i dag. :)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » onsdag, 22. aug, 2007 21:50

Gå over på Tyskland 1 i stedet for! Dér har Robinson også lige bøffet fælt, og netop nu har en Panter bragt tyskerne foran 2-1 med en klasse kasse. Og Michael Owen har lige fået et giftigt hovedstød reddet af manden med leen, Lehmann.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » onsdag, 22. aug, 2007 21:51

Styf skrev:Det var nu også mest skrevet for sjov men Andersen kunne nok ikke have gjort det dårligere end Christiansen i dag. :)
Ja okay. Men jeg er sgu ikke så hurtig, og tager det fulde ansvar for fejlen.
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » onsdag, 22. aug, 2007 21:54

LarsU skrev:Gå over på Tyskland 1 i stedet for! Dér har Robinson også lige bøffet fælt, og netop nu har en Panter bragt tyskerne foran 2-1 med en klasse kasse. Og Michael Owen har lige fået et giftigt hovedstød reddet af manden med leen, Lehmann.
Nu når vi er igang med målmænd, så stinker Robinson også. Og i skrivende stund, sætter Lehmann en tyk streg under, at han også hører ind under den kategori.

Ps. Tak for tippet, LarsU. Havde helt glemt den kamp.
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » onsdag, 22. aug, 2007 21:55

Pesen skrev:
Styf skrev:Det var nu også mest skrevet for sjov men Andersen kunne nok ikke have gjort det dårligere end Christiansen i dag. :)
Ja okay. Men jeg er sgu ikke så hurtig, og tager det fulde ansvar for fejlen.
:D :D
I like my sugar sweet

Eiler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Eiler » onsdag, 22. aug, 2007 21:59

LarsU skrev:Gå over på Tyskland 1 i stedet for!
Super, jeg havde ikke set den også var der. Sad og fulgte den på Tv2 Sport, men det var da ikke til at holde ud. Når man som dansk kommentator kalder John Terry for "J.T." så er det på tide at tage et alvorsord med sig selv.

Apropos Terry, så er det da en helt uhørt stor samling cunts England har samlet i den startopstilling. Og det er endda uden Gary Neville.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 22. aug, 2007 22:31

Uha, Spanien eller i problemer. Bagud 2-1 til Grækenland og vinder 3-2 i sidste minut. 2 mål af David Silva.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 22. aug, 2007 23:19

Der Dirk scorede i øvrigt for Holland mod Schweiz. Ven-skabskamp = fis i en lugte af horn, jovist, men det er vel alligevel værd at tage med.

- J.T!!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

HomerJ

Re: Dagens Kampe

Indlæg af HomerJ » onsdag, 22. aug, 2007 23:50

Konstatering: Darren Potter spillede en rigtig fornuftig kamp for Irland :)

Eiler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Eiler » onsdag, 22. aug, 2007 23:55

Rasmus skrev:Der Dirk scorede i øvrigt for Holland mod Schweiz.
Nu har jeg siddet og set en times højdepunkter fra aftenens landskampe på ARD og af en eller anden grund (=sms :|) var Kuyts mål det eneste jeg missede. Det er ikke skarpt.

Til gengæld havde jeg fornøjelsen af at se Irlands fire mål en gang til. Godt der er et halvt år til vi møder Sverige....

Nå nej.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » torsdag, 23. aug, 2007 00:08

Forstår ikke sarkasmen, Eilertsen!?

Hørte du ikke, at landstræner Olsen forsikrede alle om, at eventuelle skønhedsfejl nok skal være rettet om sytten dage. Og han i øvrigt tog det fulde ansvar. Spillerne gjorde det sgu meget godt, men Olsen havde bare kalkuleret med, at de var bedre på nuværende tidspunkt. Det var de altså ikke (viste det sig med al tydelighed), men det skal sandeligt ikke komme dem til last. Træneren kunne jo bare lade være at stille opskruede og urealistiske krav om, at de ikke måtte gå fra banen med en 0-4 sæk. Schäfer var også skarp, for i virkeligheden var det måske meget godt, at DK blev udstillet som en flok talentløse amatører, da det så er til at se, hvad der skal rettes (den tog Olsen altså til sig). Anfører Tomassen så også sit snit til at vejre morgenluft og stemte i: "Det var da dejligt, der ikke var 3 point på højkant". Meget kan man sige om dansken, men vi lader os ikke slå ud af lidt modgang.

Danmark smadrer Sverige, jeg kan slet ikke se, hvorfor det ikke skulle ende sådan.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Eiler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Eiler » torsdag, 23. aug, 2007 00:17

Rasmus skrev:Forstår ikke sarkasmen, Eilertsen!?

Hørte du ikke, at landstræner Olsen forsikrede alle om, at eventuelle skønhedsfejl nok skal være rettet om sytten dage. Og han i øvrigt tog det fulde ansvar. Spillerne gjorde det sgu meget godt, men Olsen havde bare kalkuleret med, at de var bedre på nuværende tidspunkt. Det var de altså ikke (viste det sig med al tydelighed), men det skal sandeligt ikke komme dem til last. Træneren kunne jo bare lade være at stille opskruede og urealistiske krav om, at de ikke måtte gå fra banen med en 0-4 sæk. Schäfer var også skarp, for i virkeligheden var det måske meget godt, at DK blev udstillet som en flok talentløse amatører, da det så er til at se, hvad der skal rettes (den tog Olsen altså til sig). Anfører Tomassen så også sit snit til at vejre morgenluft og stemte i: "Det var da dejligt, der ikke var 3 point på højkant". Meget kan man sige om dansken, men vi lader os ikke slå ud af lidt modgang.

Danmark smadrer Sverige, jeg kan slet ikke se, hvorfor det ikke skulle ende sådan.
For slet ikke at tale om alle de svenske spejdere, der er blevet sendt godt og grundigt på vildspor.

Fnis.

Vi er skide snedige.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 23. aug, 2007 10:12

Eiler skrev:
LarsU skrev:Gå over på Tyskland 1 i stedet for!
Super, jeg havde ikke set den også var der. Sad og fulgte den på Tv2 Sport, men det var da ikke til at holde ud. Når man som dansk kommentator kalder John Terry for "J.T." så er det på tide at tage et alvorsord med sig selv.

Apropos Terry, så er det da en helt uhørt stor samling cunts England har samlet i den startopstilling. Og det er endda uden Gary Neville.
En fuldstændig latterlig kommentator. Med det pis han fyrede af undervejs, er det ikke svært at gætte sig til at han er russer. Mage til spade...
England har et elendigt hold og med den træner de har, kommer de aldrig til at vinde noget.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Shankly

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Shankly » torsdag, 23. aug, 2007 20:02

Rituelt brok efter en venskabslandskamp:

Hvorfor pokker skulle Agger spille 90 min? En af ideerne med en venskabskamp er vel at teste andre spillere end de normale førstevalg, og Morten Olsen står i en situation, hvor han skal vælge mellem Gravgaard og Martin Laursen til den anden plads i midterforsvaret. Så kunne det måske være en ide at hvile Agger og spille med Gravgaard og Laursen, så han kunne vurdere begge spillere på lige fod, men naturligvis skulle Agger da spille. Bøgelund kunne ellers nøjes med en halvleg fordi han skulle spille fredag aften, vi skal spille lørdag middag men den idiot til Morten Olsen er ligeglad.

Jeg hader landskampe. Bare hvis nogen skulle være i tvivl.

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » torsdag, 23. aug, 2007 22:48

Shankly skrev:Rituelt brok efter en venskabslandskamp:

Hvorfor pokker skulle Agger spille 90 min? En af ideerne med en venskabskamp er vel at teste andre spillere end de normale førstevalg, og Morten Olsen står i en situation, hvor han skal vælge mellem Gravgaard og Martin Laursen til den anden plads i midterforsvaret. Så kunne det måske være en ide at hvile Agger og spille med Gravgaard og Laursen, så han kunne vurdere begge spillere på lige fod, men naturligvis skulle Agger da spille. Bøgelund kunne ellers nøjes med en halvleg fordi han skulle spille fredag aften, vi skal spille lørdag middag men den idiot til Morten Olsen er ligeglad.

Jeg hader landskampe. Bare hvis nogen skulle være i tvivl.
Spillede han i 90 minutter?
Ja, han var på banen, men.... ;)
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Besvar