Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Badooo » lørdag, 07. maj, 2011 02:05

jørgen lk skrev:Nærmest uhyggeligt at skulle hyle med samme kor som ronaldo (fake).

Jeg synes heller ikke at jeg kan genkende Mascherano ift. Liverpool-tiden.
Sammenholdt med øvrige Barca-skuespillere - så antager jeg at Guardiola instruerer spillerne i divingens ædle kunst.

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... barca-move
Mascherano udviklede sig uhyggeligt meget i sine sidste måneder i Liverpool. Fra en (i mine øjne) ydmyg person der gav sig for klubben (og som jeg derfor havde al respekt for), til en spiller der opførte sig som et snotforkælet barn, idet han nægtede at gå på banen for os osv., fordi han ville til Barcelona. Han har så fortsat sin stil og overført den til banen også. Skammeligt.

Mascherano mistede i den grad sit ry, præcis som Torres gjorde, på den måde deres skifter skete på.

Forresten sjovt, at ingen af dem har succes der hvor de er nu...
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » lørdag, 07. maj, 2011 09:09

Mikkel K skrev:
Rasmus skrev:
Mikkel K skrev: Country Roads i Man Utd-udgave tæller ikke... den er simpelthen for pinlig.
Og netop derfor tæller den i dén grad.

http://www.youtube.com/watch?v=68_VbSXJ ... re=related

Magisk stemning!
Hvilket du egentlig i dén grad ret i, Rasmus. My bad.
Ham gutten i den sorte frakke på 34 sek. - står han op og sover?
Der er jo også denne legendariske udgave af Country Roads. Men selvfølgelig, det første eksempel er måske bedre, for da kan man da høre teksten...
http://www.youtube.com/watch?v=LqGwoTVqzO0
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » lørdag, 07. maj, 2011 17:44

Everton fører over Man C med omkring 5min tilbage.
Billede

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Badooo » lørdag, 07. maj, 2011 17:56

Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 07. maj, 2011 18:15

Badooo skrev:Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Så kan man jo altid tænke tilbage på sejrene over Man. Utd., CFC og City
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Badooo » lørdag, 07. maj, 2011 18:32

Fribytter skrev:
Badooo skrev:Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Så kan man jo altid tænke tilbage på sejrene over Man. Utd., CFC og City
Tjoo.. Jeg vil nu alligevel sige at glæden over sejrene over de hold blegner i skuffelsen over nederlagene til div. bundhold. Sådan har det generelt været igennem hele sæsonen, i mine øjne.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 07. maj, 2011 18:42

Badooo skrev:
Fribytter skrev:
Badooo skrev:Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Så kan man jo altid tænke tilbage på sejrene over Man. Utd., CFC og City
Tjoo.. Jeg vil nu alligevel sige at glæden over sejrene over de hold blegner i skuffelsen over nederlagene til div. bundhold. Sådan har det generelt været igennem hele sæsonen, i mine øjne.
Det er altså meget normalt ikke at vinde alle kampe i en sæson. Jeg forstår ikke, at man i en ligasammenhæng ofte isolerer enkeltresultater.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Badooo » lørdag, 07. maj, 2011 18:57

Fribytter skrev:
Badooo skrev:
Fribytter skrev:
Badooo skrev:Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Så kan man jo altid tænke tilbage på sejrene over Man. Utd., CFC og City
Tjoo.. Jeg vil nu alligevel sige at glæden over sejrene over de hold blegner i skuffelsen over nederlagene til div. bundhold. Sådan har det generelt været igennem hele sæsonen, i mine øjne.
Det er altså meget normalt ikke at vinde alle kampe i en sæson. Jeg forstår ikke, at man i en ligasammenhæng ofte isolerer enkeltresultater.
Nej men man kan vel også se på det på denne måde: Nu, hvor vi rent faktisk HAR slået Chelsea, City og Scum så er det da brandærgeligt, at vi ikke lige kunne vinde 2 enkelte kampe mod væsentligt svagere modstandere. Det må du da også selv kunne se. Jeg ved godt, at man ikke kan vinde alle kampe i en sæson, men jeg må personligt indrømme, at ethvert nederlag, der ikke er til nogle af de 4 hold vi normalt kæmper med, er en kæmpe skuffelse.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Minus
Indlæg: 292
Tilmeldt: søndag, 17. jun, 2007 22:08
Geografisk sted: KBH
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Minus » lørdag, 07. maj, 2011 19:02

Fribytter skrev:
Badooo skrev:
Fribytter skrev:
Badooo skrev:Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Så kan man jo altid tænke tilbage på sejrene over Man. Utd., CFC og City
Tjoo.. Jeg vil nu alligevel sige at glæden over sejrene over de hold blegner i skuffelsen over nederlagene til div. bundhold. Sådan har det generelt været igennem hele sæsonen, i mine øjne.
Det er altså meget normalt ikke at vinde alle kampe i en sæson. Jeg forstår ikke, at man i en ligasammenhæng ofte isolerer enkeltresultater.
Sådan er det vel altid! Du vinder ligaen mod topholdene, men taber ligaen mod bundholdene
Y.N.W.A

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 07. maj, 2011 19:25

Badooo skrev:
Fribytter skrev:
Badooo skrev:
Fribytter skrev:
Badooo skrev:Nu begynder det altså at blive rigtigt, rigtigt bittert at vi ikke bare kunne tage WBA og Wigan for et par runder siden.
Så kan man jo altid tænke tilbage på sejrene over Man. Utd., CFC og City
Tjoo.. Jeg vil nu alligevel sige at glæden over sejrene over de hold blegner i skuffelsen over nederlagene til div. bundhold. Sådan har det generelt været igennem hele sæsonen, i mine øjne.
Det er altså meget normalt ikke at vinde alle kampe i en sæson. Jeg forstår ikke, at man i en ligasammenhæng ofte isolerer enkeltresultater.
Nej men man kan vel også se på det på denne måde: Nu, hvor vi rent faktisk HAR slået Chelsea, City og Scum så er det da brandærgeligt, at vi ikke lige kunne vinde 2 enkelte kampe mod væsentligt svagere modstandere. Det må du da også selv kunne se. Jeg ved godt, at man ikke kan vinde alle kampe i en sæson, men jeg må personligt indrømme, at ethvert nederlag, der ikke er til nogle af de 4 hold vi normalt kæmper med, er en kæmpe skuffelse.
Nej. Jeg synes ikke, det er brandærgerligt. Sådan er det med ligafodbold.

@ Minus

Ja sådan er det vel. Men hvis LFC ikke satte point til imod de hold, der ikke er i topseks, så ville LFC være med i mesterskabskampen næsten hver sæson uanset, hvordan det gik imod topseksholdene.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » lørdag, 07. maj, 2011 20:08

Charlie Adam har brændt et straffe og scoret på et straffe indenfor samme minut.

Blackpool er foran med et kvarter igen! GET IN!

5th place here we come

Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 253
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:16
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper » lørdag, 07. maj, 2011 20:09

Jæger skrev:Charlie Adam har brændt et straffe og scoret på et straffe indenfor samme minut.

Blackpool er foran med et kvarter igen! GET IN!

5th place here we come
Jeg er ret glad for Gomes for tiden!

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » lørdag, 07. maj, 2011 20:14

Kasper skrev:
Jæger skrev:Charlie Adam har brændt et straffe og scoret på et straffe indenfor samme minut.

Blackpool er foran med et kvarter igen! GET IN!

5th place here we come
Jeg er ret glad for Gomes for tiden!
Ser du kampen? Jeg gør ikke.

Droppede han igen?

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 07. maj, 2011 20:15

Gomes er kult.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 07. maj, 2011 21:03

Gomez reddede først Adams første straffespark, der blev givet for klar hånd på bolden fra Carrick's side af.

Dernæst fælder Gomez selv - i forbindelse med en 3-dobbelt skovtur - Blackpool's spiller og dermed det 2. straffespark indenfor et minut,
som Charlie Adam selv eksekverer og scorer på.

Desværre fik Jermaine Defoe udlignet. Så Spurs har 1 points forspring.

Besvar