Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
El Jefecito

Re: Dagens Kampe

Indlæg af El Jefecito » søndag, 19. aug, 2007 19:26

Baba Collins= Den mest fysisk stærke spiller i Sas-ligaen=Fact

The Rain

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Rain » søndag, 19. aug, 2007 20:10

YES, City slog United 1-0 idag ! SÅDAN JOHAN !

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 19. aug, 2007 20:14

RollingStone14 skrev:YES, City slog United 1-0 idag ! SÅDAN JOHAN !
Nævn venligst ikke navnet Johan i min nærhed - især ikke, hvis han hedder absalonsen til efternavn :evil: :evil:

Må være en underlig fornemmelse for ManUre at spille mod en Schmeichel denne gang, men det er dem vel undt. :mrgreen:

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 19. aug, 2007 20:51

Mikkel skrev:
Rasmus skrev:
DaBonks skrev:Men alt dette gør ikke konkurrencen bedre kamp for kamp.
Netop! At Bayern er blandt Europas største klubber anfægter jeg jo heller ikke Henrik, men at Bundesligaen ikke holder samme niveau som La Primera, Serie A og Premier League regner jeg næsten for et faktum. At de ikke spiller CL i denne sæson er altså også en detalje, der er værd at bemærke. Både Ribery og Toni var ude med udtalelser i sidste sæson om, at de altså gerne ville prøve kræfter med CL (og underforstået: derfor skifte klub). Kuriøst er det i den forbindelse, at Marseille kvalificerer sig til CL, og Ribery derefter skifter til Bayern, der skal spiller UEFA-cup i denne sæson. Med Toni er det en anden sag, men mærkværdigt er det nu stadig.
Men Bayern er jo stadig Bayern. De vinder stensikkert mesterskabet i år og spiller med om CL-trofæet næste år. Dette vil være scenariet for Ribery i årene, der kommer. At de så spiller UEFA Cup i år, må bare betragtes som et intermezzo. I øvrigt mener jeg ikke, at Bundesligaen er langt fra Serie A pt. Serie A er affolket og i en bøljedal efter skandalen, så det tager noget tid, før stjernerne fravælger Spanien og England til fordel for Italien. Jeg rater ikke den nuværende styrke hos Juventus, Milan og Roma særlig højt. Inter har jeg det jo dårligt med, så dem vil jeg slet ikke udtale mig om.

Og når vi nu snakker fodbold generelt, må jeg skynde mig at sige, at jeg ikke ser nogen italienske kampe, få spanske og få tyske. Højst to kvarte/halve halvlege i ny og næ. Så pil mig bare ned, Rasmus, Asker og Hekkem. I øvrigt ser jeg også få PL-kampe. Og Superliga-kampe. I det hele taget ser jeg lidt fodbold.
Netop Bayern er stadig Bayern. At konkurrencen ikke er lige god i Tyskland som i Italien eller England gör det ikke mindre prestigefuldt at spille for Bayern. De er stadig et hold der stort set hvert år har chancen for at vinde CL. Selvfölgelig ikke iår, men ihvertfald i de kommende år. Desuden kan jo netop ankomsten af disse stjerner öge konkurrencen i Tyskland måske.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » søndag, 19. aug, 2007 21:04

Anders B skrev:Baba Collins= Den mest fysisk stærke spiller i Sas-ligaen=Fact
Jow.. Den mand er bare tæt bygget. Powerful fysik han har! Så kampen mod Aab på SAS Arena, hvor han spillede en glimrende kamp!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 19. aug, 2007 21:32

Mikkel skrev:
Rasmus skrev:
DaBonks skrev:Men alt dette gør ikke konkurrencen bedre kamp for kamp.
Netop! At Bayern er blandt Europas største klubber anfægter jeg jo heller ikke Henrik, men at Bundesligaen ikke holder samme niveau som La Primera, Serie A og Premier League regner jeg næsten for et faktum. At de ikke spiller CL i denne sæson er altså også en detalje, der er værd at bemærke. Både Ribery og Toni var ude med udtalelser i sidste sæson om, at de altså gerne ville prøve kræfter med CL (og underforstået: derfor skifte klub). Kuriøst er det i den forbindelse, at Marseille kvalificerer sig til CL, og Ribery derefter skifter til Bayern, der skal spiller UEFA-cup i denne sæson. Med Toni er det en anden sag, men mærkværdigt er det nu stadig.
Men Bayern er jo stadig Bayern. De vinder stensikkert mesterskabet i år og spiller med om CL-trofæet næste år. Dette vil være scenariet for Ribery i årene, der kommer. At de så spiller UEFA Cup i år, må bare betragtes som et intermezzo. I øvrigt mener jeg ikke, at Bundesligaen er langt fra Serie A pt. Serie A er affolket og i en bøljedal efter skandalen, så det tager noget tid, før stjernerne fravælger Spanien og England til fordel for Italien. Jeg rater ikke den nuværende styrke hos Juventus, Milan og Roma særlig højt. Inter har jeg det jo dårligt med, så dem vil jeg slet ikke udtale mig om.

Og når vi nu snakker fodbold generelt, må jeg skynde mig at sige, at jeg ikke ser nogen italienske kampe, få spanske og få tyske. Højst to kvarte/halve halvlege i ny og næ. Så pil mig bare ned, Rasmus, Asker og Hekkem. I øvrigt ser jeg også få PL-kampe. Og Superliga-kampe. I det hele taget ser jeg lidt fodbold.
Jeg er enig i at Bayern er bare Bayern, og et af de hold man på forhånd forventer gode muligheder i Champions League. De har ambitioner til netop at være et af Europas bedste mandskaber, og samtidigt dominere den hjemlige liga. I en 'normal' Bayern sæson (og trup) vil jeg mene at Bayern - rent hypotetisk - kunne gøre sig blandt de bedste i Premier League, Serie A og Primera Division. Jeg vil samtidigt mene de andre mandskaber - generelt - er noget efter top 5 i de ligaer. Rent hypotetisk, så kræver det dog at Bayern vil 'vænne' sig til ligaen, og derved også tage tid for at etablere sig i toppen.

Nok med det rent hypotetiske. Både Lucas Toni og Ribery udtaler at de gerne vil spille Champions League. Så vælge de en klub der netop ikke - i denne sæson - har mulighed for at spille i denne turnering. Det virker noget misvisende, specielt overfor den klub de nu engang forlader - Men de kan jo også være ligeglade med deres tidligere klub. Når de uge ind og ude ud måder hold og stå overfor spillere, der generelt er et niveau under de bedste tre ligaer, så gør det også at de ikke bliver presset på samme måde.

Nu skriver du, at du ikke ser meget Serie A og det gør at din holdning Serie A kontra Bundesligaen, falder lidt til jorden. Serie A er en topliga stadig, også selvom Calciopoli skandalen gjorde sit indhug i den noget skæve Serie A sæson.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 19. aug, 2007 22:39

Vi burde sgu stifte et parti, Hekse!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 19. aug, 2007 22:44

Hvor er det dog lækkert at se Real de er bagud mod Sevilla.

Men Kanal 5's kommentator er dog uduelig. blir dømt straffe. også kommer der lige lidt med at det var et klokkeklart straffe pga der er hånd på bolden. så 2 min efter da den kommer i langsom sidder han og siger at til at starte med kunne han ikke se der var hånd på fra en anden vinkel. men fra denne var den god nok?! hmm...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 19. aug, 2007 22:45

Tjah 4 kasser efter 38 minutter i RM-Sevilla(1-3). og Pepe lader til at være et super køb :D(altså RM´s nye forsvarer ;) )
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 19. aug, 2007 22:47

Ret godt mål af Drenthe.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 19. aug, 2007 22:48

Thommo skrev:Tjah 4 kasser efter 38 minutter i RM-Sevilla(1-3). og Pepe lader til at være et super køb :D(altså RM´s nye forsvarer ;) )
Burde han ikke spille håndbold? ;)

Der er godt nok gang i den kamp da. sikke et mål af Cannavaro på hovedstød. godt nok ringe opdækning men et perfekt løb til bolden.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 19. aug, 2007 22:49

Vild kamp, har spillet x2 men er egentlig ikke så sikker på den holder :lol: sikke da en stak mål
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » søndag, 19. aug, 2007 22:49

Hæske skrev:
Thommo skrev:Tjah 4 kasser efter 38 minutter i RM-Sevilla(1-3). og Pepe lader til at være et super køb :D(altså RM´s nye forsvarer ;) )
Burde han ikke spille håndbold? ;)

Der er godt nok gang i den kamp da. sikke et mål af Cannavaro på hovedstød. godt nok ringe opdækning men et perfekt løb til bolden.
Altid godt med noget drama ! :D
Billede

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » søndag, 19. aug, 2007 22:51

Hekkem skrev:
Mikkel skrev:
Rasmus skrev:
DaBonks skrev:Men alt dette gør ikke konkurrencen bedre kamp for kamp.
Netop! At Bayern er blandt Europas største klubber anfægter jeg jo heller ikke Henrik, men at Bundesligaen ikke holder samme niveau som La Primera, Serie A og Premier League regner jeg næsten for et faktum. At de ikke spiller CL i denne sæson er altså også en detalje, der er værd at bemærke. Både Ribery og Toni var ude med udtalelser i sidste sæson om, at de altså gerne ville prøve kræfter med CL (og underforstået: derfor skifte klub). Kuriøst er det i den forbindelse, at Marseille kvalificerer sig til CL, og Ribery derefter skifter til Bayern, der skal spiller UEFA-cup i denne sæson. Med Toni er det en anden sag, men mærkværdigt er det nu stadig.
Men Bayern er jo stadig Bayern. De vinder stensikkert mesterskabet i år og spiller med om CL-trofæet næste år. Dette vil være scenariet for Ribery i årene, der kommer. At de så spiller UEFA Cup i år, må bare betragtes som et intermezzo. I øvrigt mener jeg ikke, at Bundesligaen er langt fra Serie A pt. Serie A er affolket og i en bøljedal efter skandalen, så det tager noget tid, før stjernerne fravælger Spanien og England til fordel for Italien. Jeg rater ikke den nuværende styrke hos Juventus, Milan og Roma særlig højt. Inter har jeg det jo dårligt med, så dem vil jeg slet ikke udtale mig om.

Og når vi nu snakker fodbold generelt, må jeg skynde mig at sige, at jeg ikke ser nogen italienske kampe, få spanske og få tyske. Højst to kvarte/halve halvlege i ny og næ. Så pil mig bare ned, Rasmus, Asker og Hekkem. I øvrigt ser jeg også få PL-kampe. Og Superliga-kampe. I det hele taget ser jeg lidt fodbold.
Jeg er enig i at Bayern er bare Bayern, og et af de hold man på forhånd forventer gode muligheder i Champions League. De har ambitioner til netop at være et af Europas bedste mandskaber, og samtidigt dominere den hjemlige liga. I en 'normal' Bayern sæson (og trup) vil jeg mene at Bayern - rent hypotetisk - kunne gøre sig blandt de bedste i Premier League, Serie A og Primera Division. Jeg vil samtidigt mene de andre mandskaber - generelt - er noget efter top 5 i de ligaer. Rent hypotetisk, så kræver det dog at Bayern vil 'vænne' sig til ligaen, og derved også tage tid for at etablere sig i toppen.

Nok med det rent hypotetiske. Både Lucas Toni og Ribery udtaler at de gerne vil spille Champions League. Så vælge de en klub der netop ikke - i denne sæson - har mulighed for at spille i denne turnering. Det virker noget misvisende, specielt overfor den klub de nu engang forlader - Men de kan jo også være ligeglade med deres tidligere klub. Når de uge ind og ude ud måder hold og stå overfor spillere, der generelt er et niveau under de bedste tre ligaer, så gør det også at de ikke bliver presset på samme måde.

Nu skriver du, at du ikke ser meget Serie A og det gør at din holdning Serie A kontra Bundesligaen, falder lidt til jorden. Serie A er en topliga stadig, også selvom Calciopoli skandalen gjorde sit indhug i den noget skæve Serie A sæson.
I read the papers.
Og alene det faktum, at Juventus er stærkt svækkede efter et år i Serie B inkl. afgang af en hel del stjerner. Og at Milan spiller med et oldboys hold. Det er de to vigtigste klubber i Italien, og de ser altså ikke skræmmende ud. Stuttgart og Schalke spiller en god gang fodbold, og nu er Bayern med igen. Jeg synes altså ikke toppen i Tyskland er så svag ift. Italien, som I gør det til. Hvis vi sammenligner nr. 6 til bunden de to lande imellem, skal jeg ikke kunne sige, om forskellen er markant.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » søndag, 19. aug, 2007 23:07

Mikkel skrev:Jeg synes altså ikke toppen i Tyskland er så svag ift. Italien, som I gør det til.
Jeg vil nu alligevel insistere. Bayern er i en klasse for sig, men på papiret er der altså langt ned til Schalke og Werder, som jeg mener er første udfordrene. Stuttgart kan jeg ikke se lave sådan en sæson én gang til.

Dog er jeg enig så langt, at serie A stadig er lidt groggy efter Calciopoli-skandalen, men der er stadig langt ned til Bundesligaen, som jeg nu også mener er faldet i kvalitet i de senere år. Faktisk mener jeg også, at den franske liga har overhalet Bundesligaen på UEFA's-rangliste.

Juventus vil snart være tilbage for fuld styrke, og Milan et oldboys-hold? Rigtigt, de er sgu ved at være for gamle mange af dem, men alligevel ikke ældre end de beklageligvis havde held til at gå hele vejen til finalen i Athen i maj og få revence for Istanbul. I samme sæson blev de kun nr. 4 i serie A. Inter har et verdensklassemandskab om du kan lide dem eller ej, det er hævet over enhver tvivl, og Romas trup fejler heller intet. I feltet efter vil jeg tillade mig at hævde, at klubber som Fiorentina, Lazio og Palermo er bedre end eksempelvis HSV, Leverkusen og Hertha. Vi skal heller ikke længere tilbage end sidste sommer, siden en italiensk trup bestående af 23 serie A-spillere (hvoraf kun reservekeeperne blev på bænken hele turneringen) blev verdensmestre i at spille fodbold. Det siger vel også et eller andet?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Besvar