Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » tirsdag, 01. feb, 2011 23:05

Nicoen skrev:Berbatov er tæt på at score efter nogle kombinationer, kommentatoreren:
"Neeeej, der var VI godt nok tæt på at score et playstation mål!"
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 02. feb, 2011 07:33

Den ene af dem kom også nærmest i bukserne over Vidic mål.
Ja, det var godt sparket ind.

MEN HEEEEEELT oppe i krogen, som den ene af dem påstod. Det var den godt nok ikke.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 02. feb, 2011 12:14

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 497818.ece

Meget fedt Robinho begynder at signalere Lazio spilleren giver en albue.
Iøvrigt er Milan spilleren da helt selv ude om det. Han kan da jo bare sparke til bolden istedet for, at heade til den 50 cm over jorden.

Brugeravatar
Minus
Indlæg: 292
Tilmeldt: søndag, 17. jun, 2007 22:08
Geografisk sted: KBH
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Minus » onsdag, 02. feb, 2011 15:31

Nicoen skrev:Berbatov er tæt på at score efter nogle kombinationer, kommentatoreren:
"Neeeej, der var VI godt nok tæt på at score et playstation mål!"
Amatør. Jeg håber godt nok de snart får skiftet ud på de poster, de er jo alle scum fans undtagen to.
Lagde godt mærke til kommentaren... Ligefrem at begynde at personificere sig med holdene som kommentator er da yderst uproffesionelt...
Y.N.W.A

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » torsdag, 03. feb, 2011 21:22

Minus skrev:
Nicoen skrev:Berbatov er tæt på at score efter nogle kombinationer, kommentatoreren:
"Neeeej, der var VI godt nok tæt på at score et playstation mål!"
Amatør. Jeg håber godt nok de snart får skiftet ud på de poster, de er jo alle scum fans undtagen to.
Lagde godt mærke til kommentaren... Ligefrem at begynde at personificere sig med holdene som kommentator er da yderst uproffesionelt...
Medmindre han snakker som i at vi som seer og ham som kommentator var ved at overvære noget.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » fredag, 04. feb, 2011 19:44

Så skal tysklands vel nok største derby finde sted i aften kl 20.30 (vises på Eurosport 2). Dortmund mod Schalke! Jeg ser Dortmund som en klar favorit! De er ustoppelige lige for tiden og så er de på hjemmebane i aftens kamp. Men det er jo et stort opgør så alt kan ske. Schalke er ikke noget dårligt hold, deres sæson har dog ikke været helt optimal i Bundesligaen....

Igår fik Inter en meget vigtig sejr ude mod bundproppen Bari med 3-0, b.la med den nye mand oppe foran, Pazzini som målscore, fedt at han kom godt igang med sin Inter karriere. Inter er nu nummer 3 i Serie A, 7 point bagved Milan men med en kamp i hånden så der er stadig fuld spænding omkring mesterskabet! Forza Inter! :)
Billede

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » lørdag, 05. feb, 2011 15:39

Sender lige en lille tak til Stoke for at tage alle tre point fra sunderland, så er vi det tættere på 6. pladsen. Som den opmærksomme supporter allerede ved så kan vi nu med en sejr imorgen tage 6. pladsen. Dog skal jeg lige love for at Stokes første 2 mål var mere held end forstand, decideret fejldømt.

Jack Cade
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 17. jan, 2011 17:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jack Cade » lørdag, 05. feb, 2011 15:42

Ja, sindssygt heldigt af Stoke, men nu er vi rykket tættere på 6. pladsen. Især taget i betragtning af Sunderlands relativt hårde kampprogram, som kommentatoren også påpegede..

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » lørdag, 05. feb, 2011 15:44

Kunne være sweet hvis Bolton vinder over spurs og vi vinder over CSKA, så begynder det at se godt ud. Vil dog være mere end tilfreds med at tage og derefter holde på 6. pladsen.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 05. feb, 2011 15:51

dphreak skrev:Kunne være sweet hvis Bolton vinder over spurs og vi vinder over CSKA, så begynder det at se godt ud. Vil dog være mere end tilfreds med at tage og derefter holde på 6. pladsen.
Aye, for det er dér Liverpool FC er endt i det ny årtusinde - vi er glade for bare at være med. Vi er de ny Villa/Spurs/Nyborg - skal være lykkelige for resterne fra de riges bord... Jeg håber godt nok, det er forbigående og at vi allerede til næste år kan begynde at være med som minimum i kampen om 3-4. pladsen, for mindre end det gør ondt i min røde sjæl. Men uden G&H kan det vist osse kun gå mod bedre tider.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 05. feb, 2011 16:05

3 min 2-0 til Arsenal. Langt igen for Newcastle

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » lørdag, 05. feb, 2011 16:08

Callesen skrev:3 min 2-0 til Arsenal. Langt igen for Newcastle
Stakler, og så på hjemmebane... Tror der sidder en enkelt newcastle-fan og overvejer hvad han ellers kunne have brugt sin lørdag på...

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 05. feb, 2011 16:13

3-0!! :lol:

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 05. feb, 2011 16:13

av Newcastle..
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Anden_bay

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anden_bay » lørdag, 05. feb, 2011 16:13

3-0 og kommentatorene på 6'eren lyder helt skuffede, sådan vil de ikke have spillet på Playstationen.

Besvar