Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » mandag, 13. aug, 2007 09:37

perpig skrev:
Christian skrev:Bare slap af, United skal nok vende tilbage!.. No maan, hvad har du at sige, fede mongol! Respekter sgu da mr. ferguson Ferguson, der er den største manager nogensinde in the history of football. KLAPHAT
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=13&t=658
:D :D
I like my sugar sweet

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 13. aug, 2007 14:57

FCK tørster efter revanche
13. aug. 2007 13.26 Champions League
Lyd og video

*

Ståle Solbakken: Vi skal helst have point (01:30)
*

Jesper Christiansen: Vi er bedre rustet end sidste år (01:47)



FC Københavns spillere glæder sig til at få revanche mod Benfica i tirsdagens opgør i Lissabon i kvalifikationen til Champions League. I dag forlod truppen København.

- En kamp jeg personligt og holdet glæder sig meget til. Forventningen er, at vi skal komme ned og få et godt resultat i Lissabon og forhåbentlig holde nullet, siger målmand Jesper Christiansen, der havde en stor del af æren for FCK's samlede sejr over Beitar Jerusalem.

FC København mødte sidste år portugiserne i Champions League's gruppespil. Det danske mesterhold fik 0-0 hjemme, men tabte 1-3 ude efter i perioder at være blevet udspillet.

- Hvis vi taber kampen, håber jeg, vi scorer et mål, og at vi ikke taber med mere end et mål. Men helst skal vi stå med minimum et point, lyder det fra cheftræner Ståle Solbakken.

FC København er undertippet mod Benfica, men har den fordel, at den portugisiske liga endnu ikke er gået i gang.

Der er returopgør i Parken onsdag den 29. august.

øhh points i kval kampe :?: Ka godt se hva han mener meeeen stadig...

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 13. aug, 2007 17:13

Hekkem skrev:Det er jo ligefør mine ellers så ivrige ytringer om hvorved fans fra andre fraktioner er så velkommen herpå siden, hvorved de ville kunne være med til at dette forum ikke ender med det rene rygklapperi Liverpool fans imellem.
Nej, vores fremmedvenlige profil har hårde kår for tiden. Jeg tror dog stadig på projektet. Mønsterborgere som Claus KJ, Kramer, Alan Ball og til dels GIH14 har jo vist vejen før.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Jezzman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jezzman » mandag, 13. aug, 2007 17:32

Mikkel K skrev:FCK i topform eller ej, så tror jeg desværre ikke de har meget at skulle have sagt mod Benfica. På hjemmebane kan de måske hive et spinkelt resultat hjem med 1-0, 0-0 eller 0-1, men på udebane tror jeg de kommer til kort, hvilket man jo også fik et billede af sidste sæson i CL. Jeg tror det bliver noget at det samme som CL sidste sæson, for Benfica er vel næppe på toppen heller.
De havde heller ikke noget at gøre mod ManU sidste år.... Vent nu og se 8-)

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » mandag, 13. aug, 2007 19:02

Jezzman skrev:
Mikkel K skrev:FCK i topform eller ej, så tror jeg desværre ikke de har meget at skulle have sagt mod Benfica. På hjemmebane kan de måske hive et spinkelt resultat hjem med 1-0, 0-0 eller 0-1, men på udebane tror jeg de kommer til kort, hvilket man jo også fik et billede af sidste sæson i CL. Jeg tror det bliver noget at det samme som CL sidste sæson, for Benfica er vel næppe på toppen heller.
De havde heller ikke noget at gøre mod ManU sidste år.... Vent nu og se 8-)
Nej, ikke på udebane.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 13. aug, 2007 19:24

Jezzman skrev:
Mikkel K skrev:FCK i topform eller ej, så tror jeg desværre ikke de har meget at skulle have sagt mod Benfica. På hjemmebane kan de måske hive et spinkelt resultat hjem med 1-0, 0-0 eller 0-1, men på udebane tror jeg de kommer til kort, hvilket man jo også fik et billede af sidste sæson i CL. Jeg tror det bliver noget at det samme som CL sidste sæson, for Benfica er vel næppe på toppen heller.
De havde heller ikke noget at gøre mod ManU sidste år.... Vent nu og se 8-)
Jeg tror, at fck's kvote af held efterhånden må være brugt op, så sammenlagt bør de være langt fra at gå videre mod et hold af Benfica's klasse.

Jezzman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jezzman » mandag, 13. aug, 2007 19:31

Min ikke snart Brøndby's uheld er ved at være brugt op? Nede 1-0 i Viborg.... Eller er det bare fordi de er ringe?

Johlle

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johlle » mandag, 13. aug, 2007 19:58

Uheldig i 21½ kamp? Nej vel.

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas Lassen » mandag, 13. aug, 2007 20:04

Jezzman skrev:Min ikke snart Brøndby's uheld er ved at være brugt op? Nede 1-0 i Viborg.... Eller er det bare fordi de er ringe?
Brøndby er jo piv ringe, det er min en gåde hvordan en mand som Kim Daugaard kan spille på deres hold, han flytter ikke meget. Bif er ikke andet end et midterhold, det må selv Styf også kunne se.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Johlle

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johlle » mandag, 13. aug, 2007 20:52

Johlle skrev:Uheldig i 21½ kamp? Nej vel.
Og jeg ændrer så til 22 kampe.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » mandag, 13. aug, 2007 22:35

Jonas Lassen skrev:
Jezzman skrev:Min ikke snart Brøndby's uheld er ved at være brugt op? Nede 1-0 i Viborg.... Eller er det bare fordi de er ringe?
Brøndby er jo piv ringe, det er min en gåde hvordan en mand som Kim Daugaard kan spille på deres hold, han flytter ikke meget. Bif er ikke andet end et midterhold, det må selv Styf også kunne se.
Brøndby er ikke bedre end et midterhold. Det burde de bare være med den trup.

Med hensyn til FCK tror jeg at de får det svært men deres chance må være at den portugisiske liga ikke er startet endnu. Derfor er der måske gode muligheder for at få et godt resultat med hjem fra Portugal. Derfor er det jo også en fordel at de har hjemmebane i den anden kamp. Adu kan muligvis få debut for Benfica i morgen. Jeg håber personligt at han kommer på banen der jeg gerne ville se ham udfolde sig i europæisk fodbold. Han kan måske være deres joker.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. aug, 2007 07:37

Jezzman skrev:Min ikke snart Brøndby's uheld er ved at være brugt op? Nede 1-0 i Viborg.... Eller er det bare fordi de er ringe?
Sikkert, men hvis det var en hentydning til, om fck ikke bare er gode, og at det var fortjent at de gik videre mod Ajax og israelerne, så er vi meget uenige. Det uafgjorte resultat mod Benfica sidste år skal helt sikkert ses i lyset af, at det var første kamp i puljen, og at de fleste hold stiller sig tilfredse med 1 point ude og specielt i 1. kamp. Desuden kendte portugiserne sikkert ikke meget til fck, for hvis de gjorde det, ville de helt sikkert have gået mere efter alle 3 point i parken.
Scum stillede jo med 2. holdet, og det var tydeligt, at de slet ikke var motiverede til opgaven, som de ellers plejer at være i snart sagt alle andre opgør.

Jezzman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jezzman » tirsdag, 14. aug, 2007 13:55

Hvaaa med Spurs-Everton i aften? Ville egentlig være ret cool med endnu et nederlag til Spurs, så de har et stort rundt 0 efter 2 kampe. Personligt håber jeg lidt på en 2-2 kamp, da det er det resultat jeg har spillet og måske også det, der vil passe mig bedst pointmæssigt i ligaen.

Brugeravatar
Keegan
Indlæg: 235
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:15

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Keegan » tirsdag, 14. aug, 2007 14:02

Jezzman skrev:Hvaaa med Spurs-Everton i aften? Ville egentlig være ret cool med endnu et nederlag til Spurs, så de har et stort rundt 0 efter 2 kampe. Personligt håber jeg lidt på en 2-2 kamp, da det er det resultat jeg har spillet og måske også det, der vil passe mig bedst pointmæssigt i ligaen.
Ja i den perfekte verden ville alle kampe ende uafgjort, undtaget Liverpools som selvfølgelig ville ende med sejr til de røde = et dejligt mesterskab til samlingen (nu drømmer jeg vist ;) )

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas Lassen » tirsdag, 14. aug, 2007 14:12

Styf skrev:
Jonas Lassen skrev:
Jezzman skrev:Min ikke snart Brøndby's uheld er ved at være brugt op? Nede 1-0 i Viborg.... Eller er det bare fordi de er ringe?
Brøndby er jo piv ringe, det er min en gåde hvordan en mand som Kim Daugaard kan spille på deres hold, han flytter ikke meget. Bif er ikke andet end et midterhold, det må selv Styf også kunne se.
Brøndby er ikke bedre end et midterhold. Det burde de bare være med den trup.

Med hensyn til FCK tror jeg at de får det svært men deres chance må være at den portugisiske liga ikke er startet endnu. Derfor er der måske gode muligheder for at få et godt resultat med hjem fra Portugal. Derfor er det jo også en fordel at de har hjemmebane i den anden kamp. Adu kan muligvis få debut for Benfica i morgen. Jeg håber personligt at han kommer på banen der jeg gerne ville se ham udfolde sig i europæisk fodbold. Han kan måske være deres joker.
Deres trup er ikke bedre end til et midterhold, Brøndby har en mærkelig indkøbspolitik, når de udtaler at de vil være med i toppen. De køber unge Toby Mikkelsen, der ikke har prøvet at spille med i superligaen, det skal dog siges at han har gjort det glimrende. Peter Madsen der ikke kunne komme på et ellers meget stærkt FC Köln hold :roll: Gislasson kender jeg intet til, men jeg synes ikke han har leveret alverden. Brøndby er gode frem ad banen, men deres forsvar er måske et af ligaens ringeste. Jeg tror kun at de kommer i top 6.
Jeg synes egentlig at det er godt for dansk fodbold at FCK får andre udfordrere end BIF. Jeg synes både at OB og FCM er nogle spændende hold, men de er alligevel ikke gode nok til at drille FCK.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Besvar