Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. nov, 2010 22:42

Brag skrev:
Emmy skrev:
Brag skrev:
Emmy skrev:
Brag skrev:
Emmy skrev:Det er simpelthen så fucking afskyeligt. Og pisse hamrende ufortjent. :wall:
Du har ret i at det ikke var helt fortjent, men syntes da bestemt vi har mistet en,
del point i de sidste minutter i år, hvor vi havde fortjent at vinde.
For det første er det aldrig nogensinde fortjent at scum vinder. For det andet så fatter jeg simpelthen ikke hvorfor du skal skrive herinde, endnu mindre hvorfor du skal gøre lige efter en sejr til dit eget hold.
Nu skriver jeg herinde, både efter vi har tabt, og når vi har vundet.
Hvorfor jeg skriver herinde, har jeg forklaret mange gange, og gider ikke rigtig getage mig selv.
At du aldrig syntes det er fortjent når vi vinder, viser jo bare hvor objektivt du ser fodbold, og lidt svært at diskutere fodbold med folk, der har den holdning, hvilket iøvrigt
ganske godt afspejler de fleste af dine indlæg.
Og du har læst samtlige mine 3355 indlæg? Det er muligt andre kan acceptere at du bruger tid herinde på at sværte vores klub til frem for at koncentrere dig om dit eget udskud, men for mig er du ikke velkommen.
Nu kunne jeg aldrig finde på at sværte jeres klub til.
Har stor respekt, for supportere af andre klubber end min egen, og kunne aldrig finde på at dømme andre mennesker, efter hvilken klub de holder med.
Og hvis du syntes jeg sværter din klub, kan det kun være fordi du ikke har læst mine indlæg.
Det har ikke så meget at gøre med det du skriver, men nærmere din blotte tilstedeværelse. Du hører ikke hjemme herinde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » lørdag, 06. nov, 2010 22:50

Emmy skrev:
Det har ikke så meget at gøre med det du skriver, men nærmere din blotte tilstedeværelse. Du hører ikke hjemme herinde.
Smid ham på ignore, så slipper du for at læse hvad han skriver og vi slipper for at høre på dit brok.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. nov, 2010 23:35

mig_der skrev:
Emmy skrev:
Det har ikke så meget at gøre med det du skriver, men nærmere din blotte tilstedeværelse. Du hører ikke hjemme herinde.
Smid ham på ignore, så slipper du for at læse hvad han skriver og vi slipper for at høre på dit brok.
Fremragende ide, ikke fordi det er min hobby at forsvare man u fans, men synes faktisk Brag kommer med nogle objektive/neutrale input, både angånde manu, men også LFC.

For 5 år siden havde jeg dog nok skrevet det samme som Emmy,bare så det ikke virker som om jeg pudser glorien, og er "hellig," er dog (mystisk nok :shock: ) blevet lidt ældre, og har ændret mening og holdning om visse ting, deriblandt man u fans ;) Kender personligt 2 manu fans, der er yderst sympatiske, og snakker ordentligt om LFC.... specielt om Captain Fantastic, som begge har enorm respekt for, og rater over samtlige man u spillere rent faktisk. Ihverfald årgang 02-05, ved ikke med de sidste årgange af Steven :dontknow: han er ikke rigtigt kommet op som emne, de sidste par år.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7327
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 07. nov, 2010 00:51

Liverdrengen skrev:
AJ skrev:Jeg synes det tilfører debatten noget ekstra når der er én, der rent faktisk sidder og forsvarer det ellers unævnelige hold.

Jeg er desuden også uenig i, at Aquilani ikke spillede godt for os. I nogle kampe var decideret fremragende.
+ 1 til .. aquilani havde fået kæmpe succes nu, hvis fjolset til roy ikke havde sendt ham på lån i juve ...
Jeg er stadig i chok. :shock:
Vi får sgu aldrig Aqui tilbage. Flot af hr. Hodgson. :wall:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 07. nov, 2010 20:08

Mario Balotelli: 2 mål, et gult kort og et direkte rødt. En god dag på jobbet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 08. nov, 2010 21:06

Kæft en fed kamp mellem OB og Randers her til aften .. Suppen begynder altså at stå for noget god fodbold efterhånden 8-)
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7327
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 08. nov, 2010 21:15

Ufortjent, men typisk Randers i denne tid. Suppen er bæ i forhold til gårsdagens brag på Anfield.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 11. nov, 2010 17:55

joey "the cunt" barton strikes again, der snakkes om 3 dages karantæne, bør det ikke være 3 måneders karantæne istedet, knægten lærer jo intet som helst, af de tøse karantæner :wall:
http://www.youtube.com/watch?v=_CO6ymxxLg8
Verden er smask fuld af hyklere....

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » fredag, 12. nov, 2010 00:45

Thommo skrev:joey "the cunt" barton strikes again, der snakkes om 3 dages karantæne, bør det ikke være 3 måneders karantæne istedet, knægten lærer jo intet som helst, af de tøse karantæner :wall:
http://www.youtube.com/watch?v=_CO6ymxxLg8
ikke for at lyde som en "bølle" :D

Men hold kæft hvor havde han fået en på hovedet bagefter, fjols.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 13. nov, 2010 15:16

Nu kender vi united igen. 2 fremragende stolpeskud til Aston Villa.
Jeg gætter på, at united vinder med 1-0 om et kvarters penge.+

EDIT. Straffe til Villa
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Bjarkejesp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bjarkejesp » lørdag, 13. nov, 2010 15:19

jørgen lk skrev:Nu kender vi united igen. 2 fremragende stolpeskud til Aston Villa.
Jeg gætter på, at united vinder med 1-0 om et kvarters penge.
Hvis du spørger enhver manchester united fan siger de; "De rammer stolpen fordi vi er gode, og fordi Nani laver så gode indlæg og vi har Vidic" Typisk plidderpladder, hvilket kendetegner manchester fans når de er under "pres" :p (Bemærk overdrivelse fremmer forståelse)

Straffe til Villa! Come on!

EDIT: Sådan Young! :P

Dobbelt edit: 2-0!

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 13. nov, 2010 15:26

Hvilket glimrende - og enkelt - kontraangreb!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 13. nov, 2010 15:27

Føj for pokker....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Bjarkejesp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bjarkejesp » lørdag, 13. nov, 2010 15:33

Hold kæft hvor er Manchester så ekstremt heldige, de har INTET haft i denne kamp.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 13. nov, 2010 15:44

Hvor er Nani dog vammel. Og hvor har Chicarito hurtigt taget Man. Utd.s vammelhed til sig. Ingen som helst respekt for noget som helst andet end resultatet og Ferguson.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar