Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » onsdag, 03. nov, 2010 22:35

Hr. Drejer skrev:
Hekkem skrev:
Hr. Drejer skrev:Ringe af Casillas. Reina som første målmand for Spanien.


Hvor jeg bare hader Inzaghi :twisted:
man bliver nød til at tage hatten af for Pippo. Er der altid og scorer altid. Uanset hvilket hold han spiller for og uanset hvem han spiller mod.
Du har ret, jeg hader bare hans til tider teatralske spillestil. Han kaster sig rundt inde i feltet, slår ud med armene. Og så er der lige den fra 2007, remember :(
Tilgengæld slår et ordinært milan hold tude ronaldos hold pga ham, så pt er jeg stor fan, efter kampen afskyr jeg ham igen.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » onsdag, 03. nov, 2010 22:40

mig_der skrev:
Hr. Drejer skrev:
Hekkem skrev:
Hr. Drejer skrev:Ringe af Casillas. Reina som første målmand for Spanien.


Hvor jeg bare hader Inzaghi :twisted:
man bliver nød til at tage hatten af for Pippo. Er der altid og scorer altid. Uanset hvilket hold han spiller for og uanset hvem han spiller mod.
Du har ret, jeg hader bare hans til tider teatralske spillestil. Han kaster sig rundt inde i feltet, slår ud med armene. Og så er der lige den fra 2007, remember :(
Tilgengæld slår et ordinært milan hold tude ronaldos hold pga ham, så pt er jeg stor fan, efter kampen afskyr jeg ham igen.
Nå ikke
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. nov, 2010 22:41

Synd for Milan. Sikke en stemning, men at målmanden kan lukke sådan et mål ind til sidst, er under al kritik.

Respekt til Inzaghi, selvom han er så ulækker.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 03. nov, 2010 22:45

Masche20 skrev:Synd for Milan. Sikke en stemning, men at målmanden kan lukke sådan et mål ind til sidst, er under al kritik.

Respekt til Inzaghi, selvom han er så ulækker.
Det er vist også koncentrationen i opdækningen den er gal med. Samt det at gamle rutinerede Zambrotta ikke må lave sådan et unødigt og klodset frispark midt på banen.

Imponerende at se Mourinho så koncentreret, at han rende en halv banelængde for at hente Raul Albiol der er ved at juble over scoringen, for at fortælle ham han skal skiftes ind.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. nov, 2010 22:48

Hekkem skrev:
Masche20 skrev:Synd for Milan. Sikke en stemning, men at målmanden kan lukke sådan et mål ind til sidst, er under al kritik.

Respekt til Inzaghi, selvom han er så ulækker.
Det er vist også koncentrationen i opdækningen den er gal med. Samt det at gamle rutinerede Zambrotta ikke må lave sådan et unødigt og klodset frispark midt på banen.

Imponerende at se Mourinho så koncentreret, at han rende en halv banelængde for at hente Raul Albiol der er ved at juble over scoringen, for at fortælle ham han skal skiftes ind.
Det er det helt sikkert. Så garvede spillere burde vide bedre, men bolden skal bare reddes. Han sparker jo lige på ham.
Tror det er typisk Mourinho-held, der spillede et puds.

Trist at han ikke tabte på sin gamle hjemmebane.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » torsdag, 04. nov, 2010 00:09

Ikke bare fortalte Mourinho at reservespilleren skulle ind. Han skubbede ham nærmest op til midterlinien samtidig med at han hev overtrækstrøjen/vesten af ham...
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » torsdag, 04. nov, 2010 00:24

Masche20 skrev:Jan - Come on, Barcelona er ikke overvurderet. Det er bare en dårlig undskyldning for at måtte acceptere FCKs flotte resultat.

Længe leve janteloven.
Det har intet med janteloven at gøre - hvor kom dén lige fra? Blot fordi jeg ikke ligger mig i slipstrømmen på hr. og fru Danmark. Get real. Hvordan kan du drage konklusionen at det er en dårlig undskyldning? Alle falder på halen for Barca - det er der ingen grund til. Spil med dem, pres dem og giv dem modstand, så er de stadig et rigtig rigtig godt mandskab, men de er næsten helt menneskelige :shock:
Barca laver da lækre ting, men når FCK over to kampe har vist, selvom de tabte ude, at Barca er til at tale med så er de nok ikke så fantastisk gode igen. Vi taler trods alt stadig "blot" et dansk mandskab.
Barca skramlede sig igennem de to kampe og var altså store nok hos dommerne og UEFA til at undgå en 3-4 udvisninger og derudover optrådte de med så stor disrespekt for spillet via deres totale mangel på fairplay - endda i begge opgør.
Ståle havde læst Barca og lagde en taktik der gjorde at hans hold spillede tæt på ligeop med dem over to kampe. Bl.a. synes jeg FCK viste, at så snart man "tillader" sig at presse Barca højt oppe på banen, så er de så absolut til at tale med. William Kvist var fremragende til dette.
Endvidere tror jeg Barca pt. lider under det samme syndrom som mange andre, incl. os selv, nemlig at mange af deres spillere er trætte pga. flere sæsoner i træk uden ordentlig restitutionspauser. Den internationale fodboldkalender levner ikke plads til frihed - hvornår har fx de spanske landsholdsspillere sidst haft en ordentlig pause udenfor sæsonen??? Tilbage i 2007 vel? EM 08, en FIFA træningsturnering 09, VM 10.
Up The RedMen... we go again!

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » torsdag, 04. nov, 2010 05:29

Irish_kop skrev:
Stephenson skrev:
Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Med lidt god vilje kunne Barca ha´ fået vist 3mand ud.
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.

Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen. :flag5:
Sorry, Men så det da fordi du ikke har fattet noget som helst!

Hvad tror du der sker hvis FCK for stor Europæisk succes??
I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!

Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...

Det bliver superligaens død..

De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....

Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...

Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...

Håber ikke der findes Liverpool fans her med fck sympati..
Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???


Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...
Det var faktisk noget af det dummeste jeg har hørt længe. Jeg er ægte, passioneret Liverpool-fan, noget jeg blandt andet har vist ved at deltage mere eller mindre aktivt på dette forum gennem snart 10 år. Hvor længe har du været her?

I DK ligger min sympati for FCK, og jeg kan på ingen måde se det ikke skulle være foreneligt med at være Liverpool-fan. Hvis du ikke husker det, så var Don Ø Liverpool-fan. Jeg mener også at have hørt, at Ståle er Liverpool-fan.

Iøvrigt kan jeg slet ikke forstå hvordan du overhovedet kan sammenligne et dansk hold med et Premier League-hold overhovedet. Premier League er fuld af penge, der er en stor omsætning, store stadions, meget merchandize...ja, det er altså en helt anden "liga". I DK har FCK været tvunget til gøre det de har gjort for at blive bedst. Jeg kan på ingen måde se de har solgt deres sjæl. De har målrettet arbejdet på at blive Skandinaviens bedste klub. Og det var der kun en måde man kunne blive på. FCKs måde. Rosenborg er så undtagelsen.

Jeg synes du skal forstå, at det er 2010, og ikke 1984. Jeg kan følge, at det er et problem for Superligaen, at FCK dominerer som de gør. Men det er vel godt for DK, at man for en gangs skyld har et hold der kan begå sig i Champions League. Kommer FCK videre fra gruppespillet er det den største præstation noget dansk hold har leveret ude i Europa. Nogensinde.

Iøvrigt sjovt som du fremhæver Liverpools værdier, og samtidig ytrer håb om BIF-dominans. BIF, med landets med usympatiske hooligans, fans der buher på stadion, jagter og truer spillerne, og en ledelse der da nok er den største cirkusjoke i Skandinavien. Vender man ryggen mod nogen i BIF kan man næsten være sikker på at nogen stikker en kniv i den.

Jeg tror iøvrigt alle FCK-fans jeg kender har Liverpool som deres foretrukne hold i England.

Brugeravatar
Minus
Indlæg: 292
Tilmeldt: søndag, 17. jun, 2007 22:08
Geografisk sted: KBH
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Minus » torsdag, 04. nov, 2010 08:04

Vi har stadig rekorden for største sejr i CL. Marseille vandt kun 7-0 :lol:
Y.N.W.A

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 04. nov, 2010 13:17

henrik1 skrev:
Irish_kop skrev:
Stephenson skrev:
Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Med lidt god vilje kunne Barca ha´ fået vist 3mand ud.
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.

Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen. :flag5:
Sorry, Men så det da fordi du ikke har fattet noget som helst!

Hvad tror du der sker hvis FCK for stor Europæisk succes??
I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!

Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...

Det bliver superligaens død..

De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....

Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...

Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...

Håber ikke der findes Liverpool fans her med fck sympati..
Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???


Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...
Det var faktisk noget af det dummeste jeg har hørt længe. Jeg er ægte, passioneret Liverpool-fan, noget jeg blandt andet har vist ved at deltage mere eller mindre aktivt på dette forum gennem snart 10 år. Hvor længe har du været her?

I DK ligger min sympati for FCK, og jeg kan på ingen måde se det ikke skulle være foreneligt med at være Liverpool-fan. Hvis du ikke husker det, så var Don Ø Liverpool-fan. Jeg mener også at have hørt, at Ståle er Liverpool-fan.

Iøvrigt kan jeg slet ikke forstå hvordan du overhovedet kan sammenligne et dansk hold med et Premier League-hold overhovedet. Premier League er fuld af penge, der er en stor omsætning, store stadions, meget merchandize...ja, det er altså en helt anden "liga". I DK har FCK været tvunget til gøre det de har gjort for at blive bedst. Jeg kan på ingen måde se de har solgt deres sjæl. De har målrettet arbejdet på at blive Skandinaviens bedste klub. Og det var der kun en måde man kunne blive på. FCKs måde. Rosenborg er så undtagelsen.

Jeg synes du skal forstå, at det er 2010, og ikke 1984. Jeg kan følge, at det er et problem for Superligaen, at FCK dominerer som de gør. Men det er vel godt for DK, at man for en gangs skyld har et hold der kan begå sig i Champions League. Kommer FCK videre fra gruppespillet er det den største præstation noget dansk hold har leveret ude i Europa. Nogensinde.

Iøvrigt sjovt som du fremhæver Liverpools værdier, og samtidig ytrer håb om BIF-dominans. BIF, med landets med usympatiske hooligans, fans der buher på stadion, jagter og truer spillerne, og en ledelse der da nok er den største cirkusjoke i Skandinavien. Vender man ryggen mod nogen i BIF kan man næsten være sikker på at nogen stikker en kniv i den.

Jeg tror iøvrigt alle FCK-fans jeg kender har Liverpool som deres foretrukne hold i England.

Tillykke med dine 10 år på forum Henrik1!

Jeg har godt nok ikke været så aktiv her på siden, men jeg meldte mig da ind i fanklubben i 1994, og er nok en af dem her på siden, som har set Liverpool live flest gange...

Nok om det, vores diskussion handler om ødelæggelsen af den Danske Liga....

Hvis FCK for den overmagt i ligaen, som vi så det med Rosenborg, eller Celtic og Rangers.
Så mister alle de andre klubber totalt deres værdi.

Så kan det godt være vi for ekstra pladser i Uefa cup’en. Med hvad hjælper det når alle klubber ud over FCK totalt vil savne kvalitet, og ryge til hold fra Wales eller Hviderusland??

Forestil dig FCK som mestre de næste 20 år.
De små danske klubber vil hovedløst kaste sig ud i alle mulige latterlige fusions planer for at prøve at matche dem.

I fremtiden kan hvert stadsdel ha en fodbold klub med et eller andet FC navn.
Det er direkte ødelæggende for ligaen at FCK nu er så suveræne.

Med de mange CL millioner de nu skraber sig sammen, kan de fjerne deres underskud og til sidst totalt dominere SAS ligaen langt ud i fremtiden...

Denne succes er kun god for FCK alene, og ikke for os andre eller for dansk fodbold!

Det er det jeg prøver at sige..

Desuden er Don Ø ikke Liverpool fan, eller FCK fan for den sags skyld.

Han er udelukkende fan af penge (DK’s Tom Hicks), hvilket tydeligt os kom frem da han afgik fra posten som formand.

Over 100 Mil har han tjent som sin tid som formand, i mens han efterlod FCK i økonomisk kaos...

Det er måske en anelse provokerende skrevet, men jeg har svært ved at bære tanken om at en Liverpool broder skulle være i stand til at rejse sig op når fck scoret..
Tanken giver mig direkte kvalme..

Og nej! jeg er heller IKKE BIF fan.. jeg er 100% LFC og så har jeg et godt øje til Lyngby BK som helt igennem er en sympatisk klub!

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brando » torsdag, 04. nov, 2010 15:03

Irish_kop skrev:
henrik1 skrev:...diskussion med Irish_kop
...diskussion med henrik1
Irish_kop, som jeg vistnok har antydet før, er jeg på din side hvad angår Lyngby Boldklub, så min sympati for FCK kan af natur også ligge på et meget lille sted 8-)
Jeg må dog indrømme, hvor meget det end smerter, at man ikke kan andet end, at anerkende deres præstation i årets CL som værende ganske imponerende. Om man hader dem eller ej.

Og i forhold til, at al den succes måske ødelægger Superligaen. Ja, måske, men hvad skulle FCK ellers ha' gjort? Ladet være med at vinde alle de kampe. Ladet være med at blive så gode? Ladet være med at købe så gode spillere? Ladet være med at være så offensive i deres tilgang til sponsorer osv. osv....

Jeg har ikke meget tilovers for FCK, men jeg NÆGTER at sidde og lyde som en anden "bitter-blue". Man må bare anerkende det de har præsteret.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 04. nov, 2010 15:08

Brando skrev:
Irish_kop skrev:
henrik1 skrev:...diskussion med Irish_kop
...diskussion med henrik1
Irish_kop, som jeg vistnok har antydet før, er jeg på din side hvad angår Lyngby Boldklub, så min sympati for FCK kan af natur også ligge på et meget lille sted 8-)
Jeg må dog indrømme, hvor meget det end smerter, at man ikke kan andet end, at anerkende deres præstation i årets CL som værende ganske imponerende. Om man hader dem eller ej.

Og i forhold til, at al den succes måske ødelægger Superligaen. Ja, måske, men hvad skulle FCK ellers ha' gjort? Ladet være med at vinde alle de kampe. Ladet være med at blive så gode? Ladet være med at købe så gode spillere? Ladet være med at være så offensive i deres tilgang til sponsorer osv. osv....

Jeg har ikke meget tilovers for FCK, men jeg NÆGTER at sidde og lyde som en anden "bitter-blue". Man må bare anerkende det de har præsteret.
Helt enig! Det er bare at tage hatten af.
Skide flot spillet af Fck.....

Det er ikke det som vi diskutere (håber jeg)

Vi diskutere om hvorvidt det er godt for dansk fodbold..
Noget jeg mener at det langtfra er!

Som jeg skriver så mener jeg (det Common sense ) at det er direkte dårligt for alle andre end fck selv.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » torsdag, 04. nov, 2010 18:45

Irish_kop skrev: Vi diskutere om hvorvidt det er godt for dansk fodbold..
Noget jeg mener at det langtfra er!

Som jeg skriver så mener jeg (det Common sense ) at det er direkte dårligt for alle andre end fck selv.
Selvfølgelig er det det. Det er klart, at FCK pt skummer fløden, hvilket er helt fortjent, men det giver da hele superligaen et løft, at en dansk klub markerer sig på den måde i Europa. Det giver flere pladser i de europæiske turneringer, til gavn for de andre klubber, samt er med til at tiltrække større spillere til den danske liga. Jeg mener hele superligaen for et gevaldigt løft. På den store scene, skaber FCK også interesse for deres egne spillere i udlandet, hvilket igen betyder, at flere scouts vil tage til Danmark for at se fodbold.

Jeg kan godt se, at de mange fusioner kan gøre ondt i forhold til traditionerne i klubberne, men Danmark er et meget lille land og derfor er der sådan set god fornuft i, at samle eliteklubberne i større geografiske områder. Fodbold er blevet et spil om penge, og det må man simpelthen bare acceptere.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » torsdag, 04. nov, 2010 19:07

Irish_kop skrev:
henrik1 skrev:
Irish_kop skrev:
Stephenson skrev:
Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Med lidt god vilje kunne Barca ha´ fået vist 3mand ud.
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.

Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen. :flag5:
Sorry, Men så det da fordi du ikke har fattet noget som helst!

Hvad tror du der sker hvis FCK for stor Europæisk succes??
I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!

Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...

Det bliver superligaens død..

De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....

Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...

Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...

Håber ikke der findes Liverpool fans her med fck sympati..
Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???


Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...
Det var faktisk noget af det dummeste jeg har hørt længe. Jeg er ægte, passioneret Liverpool-fan, noget jeg blandt andet har vist ved at deltage mere eller mindre aktivt på dette forum gennem snart 10 år. Hvor længe har du været her?

I DK ligger min sympati for FCK, og jeg kan på ingen måde se det ikke skulle være foreneligt med at være Liverpool-fan. Hvis du ikke husker det, så var Don Ø Liverpool-fan. Jeg mener også at have hørt, at Ståle er Liverpool-fan.

Iøvrigt kan jeg slet ikke forstå hvordan du overhovedet kan sammenligne et dansk hold med et Premier League-hold overhovedet. Premier League er fuld af penge, der er en stor omsætning, store stadions, meget merchandize...ja, det er altså en helt anden "liga". I DK har FCK været tvunget til gøre det de har gjort for at blive bedst. Jeg kan på ingen måde se de har solgt deres sjæl. De har målrettet arbejdet på at blive Skandinaviens bedste klub. Og det var der kun en måde man kunne blive på. FCKs måde. Rosenborg er så undtagelsen.

Jeg synes du skal forstå, at det er 2010, og ikke 1984. Jeg kan følge, at det er et problem for Superligaen, at FCK dominerer som de gør. Men det er vel godt for DK, at man for en gangs skyld har et hold der kan begå sig i Champions League. Kommer FCK videre fra gruppespillet er det den største præstation noget dansk hold har leveret ude i Europa. Nogensinde.

Iøvrigt sjovt som du fremhæver Liverpools værdier, og samtidig ytrer håb om BIF-dominans. BIF, med landets med usympatiske hooligans, fans der buher på stadion, jagter og truer spillerne, og en ledelse der da nok er den største cirkusjoke i Skandinavien. Vender man ryggen mod nogen i BIF kan man næsten være sikker på at nogen stikker en kniv i den.

Jeg tror iøvrigt alle FCK-fans jeg kender har Liverpool som deres foretrukne hold i England.

Tillykke med dine 10 år på forum Henrik1!

Jeg har godt nok ikke været så aktiv her på siden, men jeg meldte mig da ind i fanklubben i 1994, og er nok en af dem her på siden, som har set Liverpool live flest gange...

Nok om det, vores diskussion handler om ødelæggelsen af den Danske Liga....

Hvis FCK for den overmagt i ligaen, som vi så det med Rosenborg, eller Celtic og Rangers.
Så mister alle de andre klubber totalt deres værdi.

Så kan det godt være vi for ekstra pladser i Uefa cup’en. Med hvad hjælper det når alle klubber ud over FCK totalt vil savne kvalitet, og ryge til hold fra Wales eller Hviderusland??

Forestil dig FCK som mestre de næste 20 år.
De små danske klubber vil hovedløst kaste sig ud i alle mulige latterlige fusions planer for at prøve at matche dem.

I fremtiden kan hvert stadsdel ha en fodbold klub med et eller andet FC navn.
Det er direkte ødelæggende for ligaen at FCK nu er så suveræne.

Med de mange CL millioner de nu skraber sig sammen, kan de fjerne deres underskud og til sidst totalt dominere SAS ligaen langt ud i fremtiden...

Denne succes er kun god for FCK alene, og ikke for os andre eller for dansk fodbold!

Det er det jeg prøver at sige..

Desuden er Don Ø ikke Liverpool fan, eller FCK fan for den sags skyld.

Han er udelukkende fan af penge (DK’s Tom Hicks), hvilket tydeligt os kom frem da han afgik fra posten som formand.

Over 100 Mil har han tjent som sin tid som formand, i mens han efterlod FCK i økonomisk kaos...

Det er måske en anelse provokerende skrevet, men jeg har svært ved at bære tanken om at en Liverpool broder skulle være i stand til at rejse sig op når fck scoret..
Tanken giver mig direkte kvalme..

Og nej! jeg er heller IKKE BIF fan.. jeg er 100% LFC og så har jeg et godt øje til Lyngby BK som helt igennem er en sympatisk klub!
Først og fremmest tak for lykønskningen ;) Og tillykke til dig med de mange besøg på Anfield. Synes du skal fejre det med en øl, som du kan skylle ned med en panodil, for jeg er altså Liverpool-fan OG FCK-fan, og det trives jeg fint med.

Og jo, Flemming Østergaard holder med Liverpool: http://onside.dk/node/21667

Om du så ikke kan lide ham som person, og derfor vælger at tage det for gode varer er op til dig.

Nu er jeg jo selvfølgelig mest interesseret i hvad der er godt for FCK eftersom jeg holder med dem. Og det er vel også fair nok? Du håber vel også det bedste for Lyngby? Men det er vel som det også fremgår af ovenstående en fordel, såfremt FCK kan give superligaen noget god reklame, og måske give ligaen en ekstra plads i CL. På den måde vil det jo gavne superligaen i fremtiden. Om et par sæsoner kan måske både FCK og OB/Aab/FCM spille i CL?

Jeg tror iøvrigt ikke det hele kun kan måles på tegnebogen. Før eller siden sælger FCK sine profiler, uanset hvor meget de kan tilbyde i løn. Det er trods alt "finere" at spille i eks England eller Spanien. Det er i disse faser de andre hold kan lukke hullet. Malmø FF havde også en frygtelig masse penge efter de solgte Zlatan. Dem brugte de helt forkert. AIK ligeledes.

Men jeg er enig med dig i at man ikke skal holde med FCK bare fordi man er dansker. Som Lyngby-fan er det meget naturligt at du ikke kan lide hverken FCK eller Don Ø, og fred med det. Men synes det er trist du ikke har noget til overs for de Liverpool-fans der holder med FCK herhjemme. Det bliver jo lidt som at man ikke kan acceptere andre Liverpoolfans med en anden politisk holdning osv.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. nov, 2010 23:03

Hvis ikke City vinder i weekenden så vil jeg vædde på at Mancini får sparket. Måske kører han allerede nu på sidste chance og er fyret inden weekenden.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar