Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 02. nov, 2010 21:20

McRae skrev:Jeg kan ret hurtigt konstatere, at det der med at skabe en flot lydkulisse, det er de noget bedre til på White Hart Lane end i Parken (hvor 20.000 af tilskuerne sandsynligvis udgøres af jyske familiefædre + afkom).
Lige meget hvilke kampe der bliver vist, så er kampene på Tv2Sport altid højere i lyden.
Det er lige før en 1 divisions kamp er højere end en superliga kamp.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 02. nov, 2010 21:26

But still...

I Parken er det primært et par tusinde fulde teenagere bag Wilands mål, man kan høre. På White Hart Lane LYDER det som om flere bidrager.

Brugeravatar
Minus
Indlæg: 292
Tilmeldt: søndag, 17. jun, 2007 22:08
Geografisk sted: KBH
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Minus » tirsdag, 02. nov, 2010 21:28

FCK synger We'll be coming

haha... rip off
Y.N.W.A

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 02. nov, 2010 21:29

Klamt at høre for-fucks-sake'rne synge vores "We'll be comin' - we'll be comin' - we'll be comin' down the road"......hvad har de at have det i?

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 02. nov, 2010 21:31

Minus skrev:FCK synger We'll be coming

haha... rip off
Hvilket vi også har gjort. Ikke her vi skal stå og råbe for højt.
http://www.youtube.com/watch?v=RZoR08HwH_w

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. nov, 2010 22:31

Bale er da godt nok irriterende god.
"We're not racist, we only hate the mancs"

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 02. nov, 2010 22:41

Og hold da maul en gedigen lortedommer i Parken.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 02. nov, 2010 22:44

Emmy skrev:Bale er da godt nok irriterende god.
Helt igennem fabelagtig god. Ikke hverdagskost man gør Maicon rundtosset.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 02. nov, 2010 22:46

Over to kampe set, syntes jeg helt klart FCK gjorde det aldeldes udemærket imod Barcelona. Barca's spiller materiale taget i betragtning er det da også en præstation der skal rangeres højt - men selv verdens bedste klubhold, hvem det så end er, har dage hvor de tager lettere på tingene - f.eks. her hvor Barcelona ligger godt til i puljespillet og med den typiske sydenlandske mentalitet stoler på, at man selv sætter tingene på plads i de resterende kampe.

Så når man sidder og høre C. Werge og P.Frimann udgyde "...giver genklang i hele Europa...." og ".....bedste danske fodbold præstation nogensinde"...så får man bare pisset totalt i kog, de aber har sgu da ikke set fodbold siden dengang P. Frimann fik karentæne for at stille op i en landskamp for Danmarks olympiske landshold (imod Polen såvidt jeg husker?)!!!!!!!!

Jeg brækker mig over, det show der går igang, når for-fucks-sake'erne og bræller-røvenes-Æ-F skal vises med 2-3 timers optakt på TV3, selvom de så er en skaldet superligakamp imod SønderjyskE. Men det er nok mere TV3 og den måde de producerer deres udsendelser på, end det er de omtalte klubber fra kbh.-egnen.

Men vi har da i hvert fald to verdensklasse promoverede fodboldhold i Danmark..........charmen ved fodbold forsvinder bare, når man i den grad overgejler det det handler om, hvis i spørger mig.

Jeg husker stadig da jeg gik i gymnasiet og vi pjækkede for at se BIF spille imod Honved Budapest og Trabzonspor, dengang var der 2 x 45 min. samt TT i halvlegen plus max. 5 minutter efter kampen, så var det det.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 02. nov, 2010 22:50

Kan du ikke lide FCK eller hvad?

Det sq stort for dansk fodbold det de har gang i, og der er masser af mennesker i DK der vil se og høre om det. Så hvorfor skal tv3 ikke udnytte det?
Billede

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 02. nov, 2010 22:50

@Hafsteinsson

Nu synes jeg du er lidt grov. Lige bortset fra det med TV3's timelange optakter.

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 02. nov, 2010 22:51

McRae skrev:Og hold da maul en gedigen lortedommer i Parken.
Helt enig, ud med Valdez og Alvez har også for meget svinskhed over sit spil.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. nov, 2010 22:55

Jeg er på ingen måde FCK fan, men jeg var fandme oppe at køre. Synes det er et rigtig flot resultat og to gode kampe imod Europas stormagt fra Barcelona. Har kun latter til overs for, at man prøver at give kampene og resultaterne mindre betydelse ved udtalelser som, at Barca tager lettere på tingene. Det tiltrods er Danmark en lilleput nation, der i FCK har fået en klub og et hold, der tør og kan kæmpe med mod Europas bedste klubber.

Stor respekt herfra, selvom FCK aldrig vil blive mit hold.

Dommerindsatsen var selvfølgelig under al kritik. Synes fodbold-Danmark skal glæde sig, FCK tilhænger eller ej.

Vil ikke kommentere på TV3s håndtering af kampene, men man kan jo bare slå over eller lave noget andet indtil kick-off. Det gør jeg for det meste selv.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 02. nov, 2010 22:59, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 02. nov, 2010 22:56

Guffi182 skrev:Kan du ikke lide FCK eller hvad?

Det sq stort for dansk fodbold det de har gang i, og der er masser af mennesker i DK der vil se og høre om det. Så hvorfor skal tv3 ikke udnytte det?
Jeg har intet imod BIF eller FCK som sådan, jeg syntes bare, at der kunne have været så meget andet de 2 kunne have sagt og bidraget med, deres erfaring taget i betragtning, end en minimering af andre hold-præstationer i dansk klubfodbold, ikke at jeg har en speciel kamp jeg ville nævne eller noget, men der er da andre kampe der kan måle sig. Men pointe'n er vel, at når (eller hvis) FCK går videre fra CL-gruppespillet, så er det første gang i dansk klubfodbold - så der er da noget om snakken, jeg syntes bare det er for overgearet som de fyrer flosklerne af i stribevis på den tv-kanal.

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brando » tirsdag, 02. nov, 2010 23:08

Jeg kommer lige fra Parken og stiller mig noget uforstående overfor det I skriver her i tråden. Jeg er på ingen måde FCK mand, men var blevet inviteret derind og tænkte at jeg skulle ind og se dem få en ordentlig snitter. Jeg må dog indrømme, at jeg var ganske imponeret over deres spil og jeg var også ganske imponeret over hvor god en lydkulisse der faktisk var. Den sidste del må være selve TV-produktionen, for stemningen var altså ganske imponerende. Om Barca havde en af de dage hvor de ikke spillede op til deres bedste eller ej, synes jeg en stor del af vejen FCK skal ha' æren for.
Og som Callesen skriver, så skal man nok ikke lige disse andres fangrupperinger for kopiering før man har kigget på sig selv...

Tillykke til FCK.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Besvar