Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Claus KJ

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Claus KJ » torsdag, 18. mar, 2010 20:26

Hvad sker der lige i Bremen? Mysteriet i London kan jeg slet ikke overskue.

KJ - der er glad for igen at have lyd på DRs dongbold.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 18. mar, 2010 20:40

Ja, Bremen har jo egentlig ikke været tæt på, ud fra hvad jeg kan se ud fra match stats'ne.

edit:

og der bragte netop indskiftede Clint Dempsey Fulham på 4-1 med 10 minutter igen!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » torsdag, 18. mar, 2010 20:49

Vidunderlig kasse af Dempsey og vidunderlig energi på stadion.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 18. mar, 2010 20:53

Fulham videre - fry-hy-hy-hy-yd. Livet er og bliver for kort til at interessere sig for den gang fup, fusk og svindel, som italienerne kalder "fodbold".

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » fredag, 19. mar, 2010 09:25

Fup skrev:Fulham videre - fry-hy-hy-hy-yd. Livet er og bliver for kort til at interessere sig for den gang fup, fusk og svindel, som italienerne kalder "fodbold".
Siger du med navnet 'Fup'
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » fredag, 19. mar, 2010 11:08

Hekkem skrev:
Fup skrev:Fulham videre - fry-hy-hy-hy-yd. Livet er og bliver for kort til at interessere sig for den gang fup, fusk og svindel, som italienerne kalder "fodbold".
Siger du med navnet 'Fup'
Tjah, spørger du IanRush, så findes der osse en Jens Fup League...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » fredag, 19. mar, 2010 11:25

Fup skrev:
Hekkem skrev:
Fup skrev:Fulham videre - fry-hy-hy-hy-yd. Livet er og bliver for kort til at interessere sig for den gang fup, fusk og svindel, som italienerne kalder "fodbold".
Siger du med navnet 'Fup'
Tjah, spørger du IanRush, så findes der osse en Jens Fup League...
Den er også ren fup, fusk og svindel. Specielt hvis vi ikke kan formår at nå finalen og endda vinde den.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » fredag, 19. mar, 2010 12:38

Et par gode kampe er i vente i CL:
Bayern - manu og Arsenal - Barca.

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » fredag, 19. mar, 2010 12:44

Syntes det var en kedelig lodtrækning. Arsenal - Barca klart bedste kamp, for Bayern er godt nok ikke noget at råbe hurra for på dette stadie. Fiorentina var ret uheldige med ikke at gå videre..

Lidt synd at de 2 outsidere til titlen, Lyon og Bordeaux, skal møde hinanden.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 19. mar, 2010 15:34

Forhåbentlig kan Bayerns offensiv gøre det grimme ved scum. Og så må vi bare håbe at deres defensiv vælger at spille deres årlige 2 gode kampe i netop disse opgør.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 19. mar, 2010 16:14

Boye skrev:Syntes det var en kedelig lodtrækning. Arsenal - Barca klart bedste kamp, for Bayern er godt nok ikke noget at råbe hurra for på dette stadie. Fiorentina var ret uheldige med ikke at gå videre..

Lidt synd at de 2 outsidere til titlen, Lyon og Bordeaux, skal møde hinanden.
Bayern er ikke noget at råbe hurra for, men Lyon og Bordeaux er outsidere til titlen?

Enten har du ikke set Bayern spille, eller også hænger det dér slet ikke sammen for mig.

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » fredag, 19. mar, 2010 17:19

AJ skrev:
Boye skrev:Syntes det var en kedelig lodtrækning. Arsenal - Barca klart bedste kamp, for Bayern er godt nok ikke noget at råbe hurra for på dette stadie. Fiorentina var ret uheldige med ikke at gå videre..

Lidt synd at de 2 outsidere til titlen, Lyon og Bordeaux, skal møde hinanden.
Bayern er ikke noget at råbe hurra for, men Lyon og Bordeaux er outsidere til titlen?

Enten har du ikke set Bayern spille, eller også hænger det dér slet ikke sammen for mig.
Det er også en subjektiv vurdering. De 2 andre har bedre organisation, og det plejer at være nøglen til overraskelse mod favoritter. Nu tog Lyon jo også Real Madrid...

Bayern har et ret godt hold, men jeg er slet ikke i tvivl om, at de ryger ud til manu, for deres spil er jeg ikke videre imponeret over. I forhold til materialet er det helt slemt. Fiorentina blev klart snydt af dommerfejl i den første kamp, men vandt så den anden. Det var ikke nok, men jeg synes ikke, at Bayern fortjente videre avancement. Selv i Tyskland var Fiorentina det bedste hold måske med undtagelse af slutningen på kampen.

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » lørdag, 20. mar, 2010 12:40

To spændende kampe for Liverpool fans på tv2sport og Canal 9 i dag. Jeg tror og håber, at Stoke tager point fra Tottenham. Der skal i hvert fald til at ske noget, hvis vi skal have den 4. plads hjem.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 20. mar, 2010 12:48

Boye skrev:To spændende kampe for Liverpool fans på tv2sport og Canal 9 i dag. Jeg tror og håber, at Stoke tager point fra Tottenham. Der skal i hvert fald til at ske noget, hvis vi skal have den 4. plads hjem.
Det er muligt, det bare er mig, der ikke ser "the big picture", men har Vejle - FC Fredericia virkelig den store betydning for Liverpool FC? ;)

http://tv2sport.dk/tv/1

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 20. mar, 2010 13:02

aarde skrev:
Boye skrev:To spændende kampe for Liverpool fans på tv2sport og Canal 9 i dag. Jeg tror og håber, at Stoke tager point fra Tottenham. Der skal i hvert fald til at ske noget, hvis vi skal have den 4. plads hjem.
Det er muligt, det bare er mig, der ikke ser "the big picture", men har Vejle - FC Fredericia virkelig den store betydning for Liverpool FC? ;)

http://tv2sport.dk/tv/1
Kan være det er noget med, at de to amerikanere overvejer at sælge Liverpool til fordel for ambitionsklubben Vejle :lol:

Besvar