Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 16. jan, 2010 20:33

Emmy skrev:Hvor er det dog ærgeligt at Fellaini spiller i den forkerte Liverpoolklub. Hold da kæft, hvor er han god.
Det synes jeg rent faktisk ikke han er generelt set. I dag spiller han selvfølgelig godt, men normalvis laver han så mange frispark, at det får Lucas til at ligne en mand der trækker sig fra alle tacklinger. Jeg er glad for vi ikke har ham. Dog viser han masser vilje som vi godt kunne bruge.

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » lørdag, 16. jan, 2010 21:03

Emmy skrev:
IanRush skrev:
Emmy skrev:
Chelsea leger sig til en storsejr, scum er igen heldige med deres indkøb og så er det da fint nok at Tottenham mister point. Men de er ikke vores værste konkurrent til 4. pladsen. Det er så ubetinget Man City og jeg kan ikke forestille mig andet end de ret hurtigt løber fra os. Det eneste mål for sæsonen er en top 7 placering så vi kan spille europæisk i næste sæson.
Kan du ikke lige forklare den?
Deres nye mand scorer i hans debutkamp.
Han debuterede mod birmingham. Men hvorfor er det heldigt? Og et mål i overtiden til 3-0 er vel ligegyldigt ;)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 16. jan, 2010 21:22

IanRush skrev:
Emmy skrev:
IanRush skrev:
Emmy skrev:
Chelsea leger sig til en storsejr, scum er igen heldige med deres indkøb og så er det da fint nok at Tottenham mister point. Men de er ikke vores værste konkurrent til 4. pladsen. Det er så ubetinget Man City og jeg kan ikke forestille mig andet end de ret hurtigt løber fra os. Det eneste mål for sæsonen er en top 7 placering så vi kan spille europæisk i næste sæson.
Kan du ikke lige forklare den?
Deres nye mand scorer i hans debutkamp.
Han debuterede mod birmingham. Men hvorfor er det heldigt? Og et mål i overtiden til 3-0 er vel ligegyldigt ;)
Ok, jeg troede det bar hans første kamp. Med heldig mener jeg den umiddelbare succes deres nye folk ofte får. Noget man yderst sjældent ser i vores klub. Om det er heldigt ved jeg ikke, det er nok dårligt formuleret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 17. jan, 2010 14:40

Stor chance til W.Ham mod Villa, efter Nouble løber ca. 60 meter med bolden. Han banker den desværre over mål

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 17. jan, 2010 15:59

Hvorfor lægger Behrami så elendig en aflevering til Kovac for et par minutter siden?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 17. jan, 2010 16:30

Flot indsats af Liga landsholdet i dag. Flere spillere var overraskende gode i forhold til hvad jeg mener om at de skal med på sådan en tur.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 17. jan, 2010 16:52

Ronaldinho har lige smadret Siena med et hattrick. 4-0 vandt Milan. De har for alvor fået gang i målmaskinen :o

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 17. jan, 2010 17:49

Fint at Blackburn for en gangs skyld har besluttet sig for at vinde en kamp, og at det så går ud over Fulham.

Brugeravatar
Minus
Indlæg: 292
Tilmeldt: søndag, 17. jun, 2007 22:08
Geografisk sted: KBH
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Minus » søndag, 17. jan, 2010 21:24

Har set det nok største drop nogensinde i kampen Cameroon vs. Zambia til 1-1... Geremi på egenhalvdel, når lige bolden inden den går ud over siden, og skyder mod Zambias mål, hvor bolden går ind... mærkeligt
Y.N.W.A

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » mandag, 18. jan, 2010 22:08

Så er Løvenkrands på pletten igen. Denne gang en udligning mod West Bromwich. Man kunne håbe på en VM-plads hvis han kan holde sig skadesfri.

Det er i øvrigt en kamp der er værd at følge med i. Masser af intensitet og larm fra de mange tilskuere. Den kører på Canal 9.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » tirsdag, 19. jan, 2010 20:13

Jeg glæder mig helt til at skulle ind og heppe på City.

Ku være meget morsomt hvis de smed scum ud så de mistede chancen for det trofæ også.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » tirsdag, 19. jan, 2010 20:47

Flemming skrev:Jeg glæder mig helt til at skulle ind og heppe på City.

Ku være meget morsomt hvis de smed scum ud så de mistede chancen for det trofæ også.
Lige præcis!!!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » tirsdag, 19. jan, 2010 21:11

Boye skrev:
Flemming skrev:Jeg glæder mig helt til at skulle ind og heppe på City.

Ku være meget morsomt hvis de smed scum ud så de mistede chancen for det trofæ også.
Lige præcis!!!
Jeg vil nu egentlig hellere se MU vinde Carling Cup'en (eller ethvert andet trofæ for den sags skyld - måske med undtagelse af Premier League) end MC.

... ja, så meget hader jeg Manchester City.

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » tirsdag, 19. jan, 2010 21:15

Overvejede at skrive, at det er pest eller kolera, da City står for alt hvad der er klamt i moderne fodbold, men de har vundet markant mindre end United samtidig med, at United eller os selv for den sags skyld heller ikke kan sige sig fri for ejerstuntet. City har bare været heldigere med ejerne..

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » tirsdag, 19. jan, 2010 21:22

0-1 desværre..

Besvar