Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » lørdag, 09. jan, 2010 20:30

hvor er det korrupt..Altså, det er jo ikke hver gang scum står til at tabe points at de får herre meget overtid, det er hver ENESTE gang!

Dejligt den endte 1-1 alligevel :)
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 09. jan, 2010 20:31

Mon ikke der bliver brok over, at det ikke var 8 min. :shock:
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » lørdag, 09. jan, 2010 20:35

Tjaa, scum skulle have spillet bedst i første, men det jeg så (sov i et kvarter) der var det altså "city" der var bedst og tættest på. Typisk at scum får hjlæp af et selvmål.

De 6 min, var det ikke mest til gavn for Birmingham? De styrede da sagerne.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 09. jan, 2010 22:31

Har de nogensinde tabt, hvor mr. ferguson ikke har brokket sig over dommeren?

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 39,00.html

Synes godt nok det er ved at være til grin.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » lørdag, 09. jan, 2010 23:11

Mads T. skrev:Har de nogensinde tabt, hvor mr. ferguson ikke har brokket sig over dommeren?

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 39,00.html

Synes godt nok det er ved at være til grin.
Fjolset har været til grin i meget lang tid. Han understreger det bare igen og igen efter hver eneste kamp.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 09. jan, 2010 23:20

Flemming skrev:Tjaa, scum skulle have spillet bedst i første, men det jeg så (sov i et kvarter) der var det altså "city" der var bedst og tættest på. Typisk at scum får hjlæp af et selvmål.

De 6 min, var det ikke mest til gavn for Birmingham? De styrede da sagerne.
Er det ikke tredje mål i træk, de scorer hvor de ikke selv er sidste mand der rører bolden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 10. jan, 2010 00:50

Mon der falder en straf til Moyes for hans hat til ansigtet under kampen idag ved en episode i det ene hjørne? For der lagde han ikke skjul på hans mening om den kendelse.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 10. jan, 2010 00:53

Mads T. skrev:Har de nogensinde tabt, hvor mr. ferguson ikke har brokket sig over dommeren?
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 39,00.html

Synes godt nok det er ved at være til grin.
Det er en ubrydelig fysisk lov. Først var der Arkimedes' lov, så kom Newton's første og anden lov, og nu osse Ferguson's lov.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 10. jan, 2010 10:00

Mr. Ferguson begår jo en brøler af dimensioner, idet han i det 81. minut vælger at udskifte Paul Scholes, der render rundt uden en advarsel, i modsætning til den anden centrale midtbanespiller Darren Fletcher.

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » søndag, 10. jan, 2010 12:04

He was also warned about his future conduct
Som jeg forstår det jeg har citeret, kan Ferguson så ikke meget hurtigt få endnu en straf hvis han bliver ved med at "angribe" dommerne?? For jeg syntes godt nok det er til at kaste op over, at han efter hver evig eneste kamp skal brokke sig.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 10. jan, 2010 12:31

93'Kofoed skrev:
He was also warned about his future conduct
Som jeg forstår det jeg har citeret, kan Ferguson så ikke meget hurtigt få endnu en straf hvis han bliver ved med at "angribe" dommerne?? For jeg syntes godt nok det er til at kaste op over, at han efter hver evig eneste kamp skal brokke sig.
fa truer og truer, men når det kommer til miss fergie, sker der ikke en skid. Kun snak og ingen handling, vel er hendes brok efter hvert point tab ynkeligt, men det er fa i den grad også, for ikke at reagere.
Men det kan da være fergie har drevet det så langt ud, at de simpelthen er nødt til og straffe, selv om jeg har store tvivl.
Og kan egentlig ikke forstå hvorfor der ikke er nogle journalister graver i koruptionen i fa, uefa, fifa, dbu og andre forbund, for tvivler på jeg er den eneste der tror det er bundkorrupt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 10. jan, 2010 13:27

vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Men på udebane, en mand i undertal,må det alt andel lige være en fordel for birmingham.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 10. jan, 2010 13:44

Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Men på udebane, en mand i undertal,må det alt andel lige være en fordel for birmingham.
Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?
Hov - det var jo udvisningen der var til debat. Ja, ja mr. ferguson skal nok finde noget.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 10. jan, 2010 14:03

jørgen lk skrev:
Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Men på udebane, en mand i undertal,må det alt andel lige være en fordel for birmingham.
Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?
Hov - det var jo udvisningen der var til debat. Ja, ja mr. ferguson skal nok finde noget.
Vil ikke forsvare ferguson, er også lidt træt af at høre på det, at han så har ret i, at udvisningen var meget tynd, er en anden ting.
selvom vi havde gået efter sejren, ville det da stadig være en fordel for birmingham, det er jo stadig ikke forbudt for modstanderen at gå efter sejren, lyder som om, at hver gang der bliver lagt tid til, er det kun en fordel for united.
Mvh.Brag.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » søndag, 10. jan, 2010 14:46

Brag skrev:
jørgen lk skrev:
Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Men på udebane, en mand i undertal,må det alt andel lige være en fordel for birmingham.
Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?
Hov - det var jo udvisningen der var til debat. Ja, ja mr. ferguson skal nok finde noget.
Vil ikke forsvare ferguson, er også lidt træt af at høre på det, at han så har ret i, at udvisningen var meget tynd, er en anden ting.
selvom vi havde gået efter sejren, ville det da stadig være en fordel for birmingham, det er jo stadig ikke forbudt for modstanderen at gå efter sejren, lyder som om, at hver gang der bliver lagt tid til, er det kun en fordel for united.
Der findes kun en manager der brokker sig over at få for lidt tid lagt til efter at have fået 5-6 min.
Der findes kun en manager der ALTID brokker sig over dommeren hver gang holdet sætter point til. (han skal nok finde noget)
Der findes kun en dommer der kan blive ved med at slippe med symbolske "straffe" på trods af gennem årtier at have opført sig latterligt grænsende til det barnlige.

Han har en evne til at skabe resultater som man må tage hatten af for, men en idiot at høre på har han altid været.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar