Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af No maam » lørdag, 12. dec, 2009 23:12

IanRush skrev:
Thommo skrev: Og hvis hans korsbånd ryger på lørdag har jeg minus medlidenhed med stodderen, og sådan har det været i 5 år.
Af alle indlæg vil jeg lige lade dette stå og brække mig! Føj!
Puke away..

Jeg ville juble hvis den lille (beep beep beep beeeeep) sprang begge korsbånd i morgen.
Det lille (beep beep beep) har begået den ultimative synd og hans beslutning kan på ingen mulig måde forsvares.

Jeg kunne ikke for alle penge i verden trække den trøje over hovedet og det er mig ubegribeligt at en spiller som owen kan.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 13. dec, 2009 23:54

Tre særdeles fine mål af Thomas Enevoldsen i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=21NTkvIyML8

Jeg lagde mærke til at han havde nogle virkeligt gode løb mod Ungarn i Parken, før han blev skiftet ud, og håber han får chancen for at komme med til VM, for han har tydeligvis potentiale - også på langskud.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » mandag, 14. dec, 2009 22:35

McRae skrev:Tre særdeles fine mål af Thomas Enevoldsen i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=21NTkvIyML8

Jeg lagde mærke til at han havde nogle virkeligt gode løb mod Ungarn i Parken, før han blev skiftet ud, og håber han får chancen for at komme med til VM, for han har tydeligvis potentiale - også på langskud.
Flot sparket ind især 1 og 3. Men gud hvor får han også meget plads især ved nr 2 hvor han løber ugeneret over 2/3 af Spartas banehalvdel før han når til kanten af feltet og skyder ind.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. dec, 2009 22:09

Hvad sker der lige for Mick McCarthy og opstillingen til Wolves udekamp på old trafford. Ud af de 11 spillere der i weekenden startede inde og vandt 1-0, er der kun keeperen tilbage i dagens startopstilling.

Hmm, at ligge sig ned på ryggen og dø på forhånd.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 16. dec, 2009 00:30

Hekkem skrev:Hvad sker der lige for Mick McCarthy og opstillingen til Wolves udekamp på old trafford. Ud af de 11 spillere der i weekenden startede inde og vandt 1-0, er der kun keeperen tilbage i dagens startopstilling.

Hmm, at ligge sig ned på ryggen og dø på forhånd.
Det er vel bare det sædvanlige pis med at opgive på forhånd når man skal spille mod de åh-så-mægtige scum. Ynkeligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 16. dec, 2009 19:09

Viste ikke lige hvor jeg skulle placere den, men det her er jo en skandale:

http://www.bold.dk/nyt/Canal-mister-Premier-League

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 16. dec, 2009 19:42

Hvordan fungerer seedingen i EL? Kan vi trœkke FCK hvis de går videre i dag?

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 16. dec, 2009 20:16

Jeg er tidligere stødt på det spørgsmål et sted, hvor det blev svaret nej. Mere ved jeg ikke om det.

NAH

Re: Dagens Kampe

Indlæg af NAH » onsdag, 16. dec, 2009 20:19

AJ skrev:Viste ikke lige hvor jeg skulle placere den, men det her er jo en skandale:

http://www.bold.dk/nyt/Canal-mister-Premier-League
Hvis ikke canal+ viser LFC næste sæson passer det jo fint med at jeg skal forny abonnementet til september ;) . Men mon ikke der bliver mulighed for at se PL et eller andet sted :D

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 16. dec, 2009 20:43

Nicoen skrev:Hvordan fungerer seedingen i EL? Kan vi trœkke FCK hvis de går videre i dag?
Nej, eftersom FCK, hvis de går videre, vil være i samme seedningslag som Liverpool, der består af to'erne fra EL samt de dårligste tre'ere fra CL

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 16. dec, 2009 20:44

Nicoen skrev:Hvordan fungerer seedingen i EL? Kan vi trœkke FCK hvis de går videre i dag?
Det nærmeste jeg kan komme et svar: http://en.wikipedia.org/wiki/2009%E2%80 ... opa_League

Særligt:
Round of 32
The group winners, along with the four better third-placed teams from the Champions League group stage, will be drawn against the group runners-up and the other four third-placed Champions League teams. In this round, teams from the same group, or teams from the same association, may not be drawn with each other. Group winners and the four better third-placed teams from the Champions League group stage play the second leg at home.
Og da vi er rangeret som 5. bedste CL-treer, må det betyde, at vi enten skal op mod en EL-gruppevinder eller en af de fire bedste CL-3'ere.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 16. dec, 2009 21:37

Så er FCK også kommet foran. Ham Damen er efterhånden begyndt at vise hvad han dur til.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 16. dec, 2009 21:38

Damen er da godt i gang med at sende FCK videre i EL. Han har da ramt topformen her i de seneste kampe.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » onsdag, 16. dec, 2009 22:07

Nu må Chelsea altså godt se at komme igang hvis scum ikke skal rende med mesterskabet :shock:

-- chelsea portsmouth 1-1
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 16. dec, 2009 22:21

FCK foran 0-3 i Prag! Ærgerligt, at vi ikke kan trække dem

Besvar