Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 04. nov, 2009 14:58

Henrik skrev:
AJ skrev:
jørgen lk skrev:
Henrik skrev:
jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.
Startede Ronaldinho ikke inde? ;)
Korrekt, 2 heste på banen i Milano, den ene dog mere sympatisk (det er den brune af arten) end den anden.

Lidt mere seriøst, naturligvis min uforbeholdne undskyldning til Hestene (om de er fra Randers eller omegn), diverse dyrevelfærdsforeninger med meget mere.

Til diskussionen om egnethed af Ronaldinho i Liverpool, ja, det kunne da være interessant, men Chelsea fik set, hvad Kun Kunne. ;-)
Sergi Aguerro, meget interessant spiller, hvad holdt ham dog på bænken i Atletico i det meste af kampen?
Han havde ikke scoret i ufattelig lang tid inden i går. Fornuftig og meget modig disposition af den nye træner Quique Sanchez Flores. Indskiftningen var jo også en klar succes. Bænkpladsen gav Agüero den trodsreaktion Flores havde ønsket. Så mon ikke han er med fra start næste gang...
På svensk TV sagde de ellers at grunden var at han døjede med en muskelskade, og at han derfor blev sparet for at være på den sikre side
Det kan sagtens være. Det var bare et bud.

Claus KJ

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Claus KJ » onsdag, 04. nov, 2009 18:19

aarde skrev:Og så fik Chelsea vendt 0-1 til 2-1. Det kan sgu ikke være sjovt at være Atletico Madrid mand for tiden...
Ikke overvældende, men jeg kan derimod bekræfte, at det altid er meget interessant at holde med dem, for man har aldrig nogen anelse om, hvad der foregår i klubben, og hvad der sker bare 24 timer frem i tiden. Det er et galehus, men det er nu alligevel mit hold i Spanien.

KJ

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » torsdag, 05. nov, 2009 21:46

Det er sgu da sørgeligt at der skal et tyndt straffespark til, før FCK kan få bolden i kassen. De har ofte været heldige med at få straffespark i internationale kampe, hvor de har været tvunget til at vinde.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 07. nov, 2009 16:44

City - Burnley: 0-2 :dance:

Håber Brian Jensen er oppe på tæerne i anden halvleg.

EDIT: Pis! Så blev der sgu reduceret lige efter jeg forlod tossekassen :|

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 07. nov, 2009 17:20

McRae skrev:City - Burnley: 0-2 :dance:

Håber Brian Jensen er oppe på tæerne i anden halvleg.

EDIT: Pis! Så blev der sgu reduceret lige efter jeg forlod tossekassen :|
Reduceret OG udlignet.

EDIT:
Bellamy har nu også skaffet en føring til City. Mon ikke den kamp er slut allerede nu?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af martinsommer » lørdag, 07. nov, 2009 17:58

jørgen lk skrev:Bellamy har nu også skaffet en føring til City. Mon ikke den kamp er slut allerede nu?
Det var den heldigvis ikke. ;)

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » lørdag, 07. nov, 2009 19:21

Arsenal spiller supergodt. Wenger kan altså det der med at få sine hold til at spille flot. De vinder måske ikke mange titler, men det gør vi jo heller ikke, så det kunne alligevel have været meget fedt med Wenger som træner, og have spillet sådan. Mon de skal betragtes som en titelkandidat iår, the gunners?

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 07. nov, 2009 20:23

Man kan jo ikke undgå at blive lidt varm om hjertet, når Arsenals unge knejter spiller så godt som de gør. Deres spil alene gør at de fortjener en titel eller to.
Vi må hellere invitere dem på træningslejr på Melwood, så de kan få nogle tips til hvordan man nedlægger Scum (og til dels Chelski). Samtidig kunne Benitez jo godt lære lidt af Wenger, så det er jo en ren win-win situation.

Men når Wolves laver to selvmål, er de jo også lidt selv ude om det. Så kan selv vi jo slå dem :o

Claus KJ

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Claus KJ » søndag, 08. nov, 2009 02:19

Jeg må starte med at takke for roserne for derefter at konstatere, at jeg er blevet forvænt, for jeg synes nu ikke, det var en prangende kamp fra vores side idag.

Op til (selv)målet lignede Wolves den sandsynlige vinder, når man husker på nogle af de nedsmeltninger, vi har leveret på udebane de sidste par sæsoner, og hvis de havde været lidt skarpere kunne der sagetns have stået 2-0 på det tidspunkt. Med indskiftningen af Song kom der dog mere styr på det, og med det andet (selv)mål var kampen reelt afgjort, hvorefter van Persie - med et rigtigt lækkert oplæg - sørger for, at Fabregas kan lukke den helt. Anden halvleg er bare cruising mode på den lækre måde, og det eneste, der er at udsætte på den, er, at vi endnu engang giver et billigt mål væk.

Alt i alt et godkendt resultat, men vi mangler stadig at være helt oppe på mærkerne, når vi møder de "små" hold, og det har kostet dyrt før.

Som sagt, jeg er blevet forvænt, ikke at jeg klager.

KJ

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » søndag, 08. nov, 2009 19:14

Scum, chelsea og Arsenal stiller ALLE op med 11 mand i feltet. I hvert fald i weekendens kampe. Kan vi lukke den latterlige diskussion om hvor defensiv Rafa er ved dødbolde?

Nå, noget helt andet, så var dagens chelsea/scum kamp kedelig i første men spændende i anden. Sjovt at Drogba får gult kort for at modtage et flyvspark. Det er sjældent jeg har sympati for den person, men der havde jeg.

Chelsea bliver sværre at hente, men jeg ser LANGT hellere at vi ender over scum og lader chelsea vinde end den anden vej rundt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 08. nov, 2009 19:30

Flemming skrev:Scum, chelsea og Arsenal stiller ALLE op med 11 mand i feltet. I hvert fald i weekendens kampe. Kan vi lukke den latterlige diskussion om hvor defensiv Rafa er ved dødbolde?

Nå, noget helt andet, så var dagens chelsea/scum kamp kedelig i første men spændende i anden. Sjovt at Drogba får gult kort for at modtage et flyvspark. Det er sjældent jeg har sympati for den person, men der havde jeg.

Chelsea bliver sværre at hente, men jeg ser LANGT hellere at vi ender over scum og lader chelsea vinde end den anden vej rundt.
Den episode med Drogba er helt hen i vejret. Evans burde mindst have haft gult og burde være smidt ud senere i kampen.

Der var generelt alt for mange spillere der råbte og skreg til dommeren som om de var små børn, men en spiller som Fletcher lagde jeg specielt mærke til. Hvis det er hans opførsel på en fodboldbane, så burde han have det røde kort hver gang han er på banen. Han råbte og skreg efter dommeren konstant, ufatteligt at det gik ubemærket hen. Dommeren var iøvrigt som sædvanligt ikke nogen større succes.

Men fint at Chelsea vandt. Kampen var ikke specielt god men det var fortjent nok. Og forhåbentlig kan vi med en sejr i morgen hænge nogenlunde med i førerfeltet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 08. nov, 2009 19:54

Emmy skrev:
Flemming skrev:Scum, chelsea og Arsenal stiller ALLE op med 11 mand i feltet. I hvert fald i weekendens kampe. Kan vi lukke den latterlige diskussion om hvor defensiv Rafa er ved dødbolde?

Nå, noget helt andet, så var dagens chelsea/scum kamp kedelig i første men spændende i anden. Sjovt at Drogba får gult kort for at modtage et flyvspark. Det er sjældent jeg har sympati for den person, men der havde jeg.

Chelsea bliver sværre at hente, men jeg ser LANGT hellere at vi ender over scum og lader chelsea vinde end den anden vej rundt.

Der var generelt alt for mange spillere der råbte og skreg til dommeren som om de var små børn, men en spiller som Fletcher lagde jeg specielt mærke til. Hvis det er hans opførsel på en fodboldbane, så burde han have det røde kort hver gang han er på banen. Han råbte og skreg efter dommeren konstant, ufatteligt at det gik ubemærket hen.
Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke snart får indført en regel om, at al henvendelse til dommeren kun kan foretages via holdets anfører. Det bør være sådan, at hvis det er en 'civil' spiller, der henvender sig til dommeren, så koster det automatisk et gult kort.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » søndag, 08. nov, 2009 20:17

En anden situation hvor dommeren var for fesen.

Anderson begår frispark og i frustration prikker han bolden væk tydeligt efter han har hørt fløjten og spillet er stoppet. Dommeren fløjter af ham, går hen til ham, men giver ikke et gult kort.

Hvis en dommer vælger at reagere på den forseelse, skal han så ikke automatisk give gult kort? Fair nok hvis han mener det ikke var alvorligt, men når nu han reagerer på det?

Nu var det også en svær kamp. De 2 hold som absolut påvirker dommerne mest igennem en kamp på samme tid. Som LarsU siger: lav en regel hvor det kun er anføreren som har ret til at brokke sig til dommeren.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 08. nov, 2009 20:48

Flemming skrev:Scum, chelsea og Arsenal stiller ALLE op med 11 mand i feltet. I hvert fald i weekendens kampe. Kan vi lukke den latterlige diskussion om hvor defensiv Rafa er ved dødbolde?
Hvilket jeg har hentydet til et par gange, men ikke rigtig forstået af alle. Ingen navn nævnt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Ehlert
Indlæg: 562
Tilmeldt: søndag, 28. okt, 2007 14:20
Geografisk sted: Hillerød

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ehlert » søndag, 08. nov, 2009 21:07

Det var sgu hurtigt, Lyon kom foran.
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Besvar