Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 18. okt, 2009 21:34

2-0 med 9 min igen. Også går det helt galt med 9 mål til sidst.
det hold der vinder skulle vinde med 11 mål, aftalt spil? Bedøm selv: http://www.youtube.com/watch?v=wjQwthCf ... re=related

Jeg har en god ide om, hvad jeg mener og det er at kampen er aftalt spil.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 19. okt, 2009 00:26

Callesen skrev:2-0 med 9 min igen. Også går det helt galt med 9 mål til sidst.
det hold der vinder skulle vinde med 11 mål, aftalt spil? Bedøm selv: http://www.youtube.com/watch?v=wjQwthCf ... re=related

Jeg har en god ide om, hvad jeg mener og det er at kampen er aftalt spil.
Det tror jeg slet ikke, der kan være nogen som helst tvivl om. Aldrig har jeg set et hold spille med halvanden ugidelig forsvarer, når de er oppe med ni mål...
Det mest graverende er næsten, hvor grotesk indiskret og uprofessionelt snyderi, det her er - hvordan nogen som helst har kunne tro, at det var muligt at slippe afsted med det her, er mig en gåde.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » mandag, 19. okt, 2009 18:32

Vi kunne godt bruge nogle af de spillere - de er sat'me hurtige. Specielt 10'eren synes jeg.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » mandag, 19. okt, 2009 21:24

Hekkem skrev:
McRae skrev:Kan der efterhånden koges mere suppe på den dommerpræstation? Åbenbart ja... :roll:
Nu synes jeg det er ganske væsentlige bevæggrunde dertil, så ja det kan der. Og du kan sagtens tage dine rullende øjne et andet steds hen.
Jeg skal sgu nok selv bestemme hvornår jeg bruger hvilke smileys. De rullende øjne understreger jo meget godt hvad jeg mener om denne diskussion. Det fyger rundt med konspirationsteorier og anklager mod den ene og den anden dommer, træner, whatever. Selvfølgelig mener Liverpool-fans at der finder en forskelsbehandling sted, og selvfølgelig mener Manure-fans noget andet. Sådan skal det være, og vi kommer ikke videre alligevel.
Nu har jeg givet mit besyv med (det er jo ikke ulovligt), og så skal I nok få denne diskussion for jer selv igen.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » mandag, 19. okt, 2009 22:21

jørgen lk skrev:Vi kunne godt bruge nogle af de spillere - de er sat'me hurtige. Specielt 10'eren synes jeg.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Men helt grotesk det her, hvordan tror de at de kan slippe afsted med det her?? Det var dog latterligt, men altid noget at det er i de lavere rækker og ikke i de bedste rækker at det er sket. Men det gør det selvfølgelig ikke mere lovligt.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 19. okt, 2009 22:53

Det var godt nok en kold dag på Haderslev stadion. Men det endte jo alt sammen godt to minutter inde i overtiden.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 19. okt, 2009 23:08

aarde skrev:
Callesen skrev:2-0 med 9 min igen. Også går det helt galt med 9 mål til sidst.
det hold der vinder skulle vinde med 11 mål, aftalt spil? Bedøm selv: http://www.youtube.com/watch?v=wjQwthCf ... re=related

Jeg har en god ide om, hvad jeg mener og det er at kampen er aftalt spil.
Det tror jeg slet ikke, der kan være nogen som helst tvivl om. Aldrig har jeg set et hold spille med halvanden ugidelig forsvarer, når de er oppe med ni mål...
Det mest graverende er næsten, hvor grotesk indiskret og uprofessionelt snyderi, det her er - hvordan nogen som helst har kunne tro, at det var muligt at slippe afsted med det her, er mig en gåde.
Så fik kampen minsandten også plads i et lille indslag i TV2's "Huttelihut", hvor det blev meddelt, at hele ligaen er suspenderet, mens denne kamp og dens eventuelle ulovlige forspil bliver undersøgt. Jeg glæder mig til at høre, hvilken dom der ender med at blive fældet.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » onsdag, 21. okt, 2009 21:26

Nøj hvor spiller Milan dårligt for tiden! Leonardo skulle forlængst have haft sparket!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 21. okt, 2009 21:47

Belloni skrev:Nøj hvor spiller Milan dårligt for tiden! Leonardo skulle forlængst have haft sparket!
Dog bliver de heller ikke hjulpet ret meget af dida eller hva deres målmand hedder, jeg fik dejavu fra DK-Wales kamp for mange år siden, hvor mogens krogh havde braldret ud med vi ikke var svækket da peter s, var skadet og måtte døje med mogens på mål. Og den udtalelse bed ham sgu i røven, da han dropper i stil med dida i dag, ihvertfald lidt derhen af ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 21. okt, 2009 22:13

Belloni skrev:Nøj hvor spiller Milan dårligt for tiden! Leonardo skulle forlængst have haft sparket!
Alligevel er de nu foran 2-1
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 21. okt, 2009 22:23

Nu kom der sq lidt gang i kampen. Det ser ud til Alonso stadigvæk har en forbindelse med hans gamle holdkammerater, han spiller lige nu på samme niveau.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 21. okt, 2009 22:31

Et gigantisk målmandsdrop af Dida ved 1-0 målet. Han havde flere chancer for at gribe bolden, men smed den alligevel væk i sidste ende.
Og så fik Milan i øvrigt af uransagelige årsager annuleret deres mål, så der nu kunne have stået 2-3.


....men så scorer de da bare igen!!! :)

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 22. okt, 2009 14:50

Tror de øver sig pænt meget i at lave saksespark i denne brasilienske klub --> http://www.youtube.com/watch?v=Gjoa8reHeD4
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » torsdag, 22. okt, 2009 20:45

Everton får da noget af en skideballe ser det ud til. De er i hvert fald bagud 5-0 nede i Portugal :shock:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 25. okt, 2009 17:12

Der er en der skriver om Lucas' store brændte chance. Zamora har lige brændt verdens største chance mod man c, helt fri for mål. Ærgeligt, for det vil være fint med pointtab til man c.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar