Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 26. aug, 2009 21:01

Mit bud er at kampen ender 4-0. Så kan de lære at lukke kampen på hjemmebane.

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 26. aug, 2009 21:05

FCK spiller som en pose peanuts, men det bliver heller ikke bedre af, at dommeren forærer et straffespark! Ja, der er kontakt og ja, det er et frispark, men i mine øjne er det klart UDEN for feltet. OK, dommeren har nok svært ved at bevare overblikket i det hede helvede, som det der stadion er.

Men ellers er intet ændret på situationen - FCK har stadig brug for ét mål for at gå videre.

johnsenLFC
Indlæg: 230
Tilmeldt: fredag, 07. sep, 2007 18:55
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af johnsenLFC » onsdag, 26. aug, 2009 21:07

Fup skrev:FCK spiller som en pose peanuts, men det bliver heller ikke bedre af, at dommeren forærer et straffespark! Ja, der er kontakt og ja, det er et frispark, men i mine øjne er det klart UDEN for feltet. OK, dommeren har nok svært ved at bevare overblikket i det hede helvede, som det der stadion er.

Men ellers er intet ændret på situationen - FCK har stadig brug for ét mål for at gå videre.
Og det kom der N'Doye til 2-1 !

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 26. aug, 2009 21:15

Tja...

Noget overlegent CL-hold er FCK i hvert fald ikke.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 26. aug, 2009 21:17

1-0 til Arsenal på et straffe der ikke skulle være dømt.
Edurado filmer og burde have haft et kort for film. En kammi der holder med Arsenal fik lige sendt en sviner afsted til ham.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 26. aug, 2009 21:22

Og Wigan er bagud med 3-0 mod Blackpool i Carling Cup :P

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 26. aug, 2009 21:50

45 minutter til at rette op på DK's og egen ære. Det er vel stadig sådan, at taberen ryger over i Euro-league?

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 26. aug, 2009 22:09

Fup skrev:Det er vel stadig sådan, at taberen ryger over i Euro-league?
Jep.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 26. aug, 2009 22:18

Arsharvin skulle kun bruge et par minutter på banen, før han fik prikket bolden i mål. Han er sgu genial, den russer!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 26. aug, 2009 22:20

FCK spiller graverende dårligt. Apoel spiller som de kan og bør, forholdene taget i betragtning.

Det er ærligt talt en af de dårligste kampe jeg har set i hele mit liv. Fuldstændig amatøragtig fodbold fra samtlige spillere på banen kun med undtagelse af Ailton og et par Apoel frontløbere. Ingen af disse hold fortjener retten til at besudle verdens bedste og største klubturnering.

EDIT: Og nu skifter de Ailton ud...

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 26. aug, 2009 22:26

Synes godt nok Apoel-spillerne tit og ofte ryger ned med krampe, og det har stået på et stykke tid nu. Bekymrende på deres vegne, når og hvis de skal op mod hold som Real Madrid, Inter eller os. Men med eller uden kramper, så har jeg godt nok svært ved at se at de har nogen berettigelse til at spille i Svampe-ligaen - dog har de på dagen mere end FCK, men der skal godt nok heller ikke meget til....

Og så kan vi sige tillykke til Apoel - nu kan cyprioterne se frem til seks kæmpenederlag, for bedre er de ikke, men et eller andet sted hellere dem end et dansk hold...

SaintAnker

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaintAnker » onsdag, 26. aug, 2009 22:40

Kæft hvor ringe af FCK. Når der er noget om spil, så magter de ikke opgaven. Farvel 120mill.

Sgu ærgeligt der ikke er dansk deltagelse.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 26. aug, 2009 22:46

Ja, det havde da været fint med FCK i Champions League, set ud fra et økonomisk synspunkt, men de har jo intet at komme med alligevel. AaB viste vejen ved (under Kuhn) at udvise kampgejst og enorm gåpåmod. Det er to begreber der aldrig har fundet vej inden for murene i Parken.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 26. aug, 2009 22:48

SaintAnker skrev:Kæft hvor ringe af FCK. Når der er noget om spil, så magter de ikke opgaven. Farvel 120mill.

Sgu ærgeligt der ikke er dansk deltagelse.
Hvis det her er hvad FCK kan præstere, så synes jeg som dansker næsten godt om ikke at have dem med i det fineste selskab. Det ville simpelthen være for pinligt. I hele anden halvleg var det lige før, at det gjorde fysisk ondt (tåkrumning, hårrivning etc.) at se dem "spille fodbold" - det var chokerende ringe og burde ikke berettige til mere end max serie 3 fodbold. Især Damen og Kvisten var hårrejsende dårlige.

Jeg er helt ærligt lidt i chok over, hvor dårlig en fodboldkamp jeg lige har overværet (især de sidste 45 minutter).

SaintAnker

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaintAnker » onsdag, 26. aug, 2009 22:54

Heldigvis har vi ikke så mange spillere fra FCK på vores landshold... hov vent... De magter jo ikke opgaven.

Det pisser mig virkelig at de spillede så ringe - var så pinligt, jeg sad og krympede tæer. Jeg er ikke FCK fan - generalt så kan jeg ikke lide dansk fodbold, fordi det er så kedeligt og amatør agtigt. Og i aften var bare perfekt - jesus krist.

Pinligt pinligt. Det ville ellers have gjort godt for dansk fodbold.

Besvar