Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » torsdag, 20. aug, 2009 18:10

McRae skrev:
Fup skrev:Rent personligt vil jeg bruge en hel masse tillægsord, når Stephan Andersen er på landsholdet, men "tryg" er absolut ikke et af dem.
Men du har jo heller aldrig lagt skjul på, at Brøndby ikke ligefrem er din yndlingsklub ;)

Jeg er dog langt hen ad vejen enig, men hver gang vi skal have en ny målmand kørt i stilling, skal han først lære vores forsvar at kende (og omvendt), og når vi så samtidig skifter ud i bagkæden hvert andet øjeblik på grund af skader, så begynder defensiven da først for alvor at blive usikker.
Nej, men som jeg jo kan læse ud fra den videre diskussion, så må man nok konkludere at min manglende tiltro til Stephan Andersen er vel funderet i mandens beviseligt middelmådige klasse, mere end min velkendte antipati mod de gule.

Kolind nævner Kim C. og det må vel siges at være vores "hemmelige" bud på en målmand - jeg skal da blankt erkende at jeg havde glemt hans eksistens. Men han spiller vel stadig i Allsvenskan? Ingen tvivl om mandens evner, men jeg er dog enig i, at samspillet og en indbyrdes forståelse mellem keeper og forsvar er så vigtigt at man skal vare sig for eksperimenter på dén plads. Men som jeg altså også påpeger, så er hr. Olsen's foretrukne nr. 2 og 3 alt andet end pålidelige, og man kan sagtens forsvare at teste hhv. Kim C. og Brian J., i det mindste så bare for at se, hvad de indeholder på det her niveau.

Som en lille side-kommentar til McRae's lille diskrete skinnebens-spark skal jeg lige nævne, at jeg absolut heller aldrig har brudt mig en sk** om Peter Schmeichel, men jeg har dog i det mindste altid anerkendt mandens spillemæssige klasse, uanset om han spillede for de pis-gule eller scum. Er klassen uomtvistelig og indiskutabel, så er jeg da mand nok til at anerkende den - men jeg holder mig godt nok heller ikke tilbage, hvis jeg mener at det modsatte (eksempelvis Stephan andersen eller værre: Casper Ankergreen) er tilfældet. Jeg undrer mig faktisk lidt over, at de pisgule ikke i sin tid hentede Kevin Stuhr, som jeg anser har en stor fremtid, når blot han får mere rutine.

Hr. Drejer
Indlæg: 13766
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. aug, 2009 20:44

C'mon Hertha

Hvis Hertha vinder og går videre, må det give kontanter i kassen, hvilket betyder, at de har penge til at lægge på bordet for Voro, hvilket igen betyder at vi har penge til VDV - enten via køb eller leje. Så, C'mon Hertha.

Ps. Duncan er ringe.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » torsdag, 20. aug, 2009 22:26

Kewell har scoret det 4. mål for Galatasaray
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » fredag, 21. aug, 2009 23:01

http://www.bold.dk/nyt/Buffon-Ronaldo-bedre-end-Zlatan

Klasse kommentar af Buffon, det gir lige et par plusser i min bog hos ham:
Den rigtige Ronaldo har altid været en mester i mine øjne

Johlle

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johlle » lørdag, 22. aug, 2009 17:04

Nu udnytter jeg mit canal+ abbonement til fulde og sidder nu og ser Wigan-ManU. Men hold da op hvor er værterne fra canal9, som er dem der står for optakten, håbløse. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Morten Bisgaard og Stig Tøfting i studiet, der ikke aner en pind om noget som helst, og en vært der lige har stillet følgende spørgsmål: "Hvem er den værste modstander Manchester United kan møde i deres nuværende form!?"

Jeg er rystet...

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 22. aug, 2009 20:54

Johlle skrev:Nu udnytter jeg mit canal+ abbonement til fulde og sidder nu og ser Wigan-ManU. Men hold da op hvor er værterne fra canal9, som er dem der står for optakten, håbløse. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Morten Bisgaard og Stig Tøfting i studiet, der ikke aner en pind om noget som helst, og en vært der lige har stillet følgende spørgsmål: "Hvem er den værste modstander Manchester United kan møde i deres nuværende form!?"

Jeg er rystet...
Ja, det var næsten fysisk ubehageligt at se på, så ringe var det.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 22. aug, 2009 21:27

Slukkede det det blev 4-0. Det kan f*ndme ikke være rigtig. Der røg diverse grimme gloser ud af min mund. Ungerne kigger noget underligt på mig, og sagde 'Faaar altså det kan man da ikke sige'
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 22. aug, 2009 22:03

LarsU skrev:
Johlle skrev:Nu udnytter jeg mit canal+ abbonement til fulde og sidder nu og ser Wigan-ManU. Men hold da op hvor er værterne fra canal9, som er dem der står for optakten, håbløse. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Morten Bisgaard og Stig Tøfting i studiet, der ikke aner en pind om noget som helst, og en vært der lige har stillet følgende spørgsmål: "Hvem er den værste modstander Manchester United kan møde i deres nuværende form!?"

Jeg er rystet...
Ja, det var næsten fysisk ubehageligt at se på, så ringe var det.
Det stråler ud af værten af hun ingen forstand har på det hun snakke om, hun læser bare op fra et stykke på papir, hun analysere på ingen måde de ting der bliver sagt. Hvis man vil have en studie til de kamp må man fame tage en stilling de de kamp man skal vise og kigge lidt på dem.

Canal 9 har ikke noget at byde på indtil videre. Andet end de kampe de viser.
Billede

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 23. aug, 2009 09:26

Guffi182 skrev:
LarsU skrev:
Johlle skrev:Nu udnytter jeg mit canal+ abbonement til fulde og sidder nu og ser Wigan-ManU. Men hold da op hvor er værterne fra canal9, som er dem der står for optakten, håbløse. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Morten Bisgaard og Stig Tøfting i studiet, der ikke aner en pind om noget som helst, og en vært der lige har stillet følgende spørgsmål: "Hvem er den værste modstander Manchester United kan møde i deres nuværende form!?"

Jeg er rystet...
Ja, det var næsten fysisk ubehageligt at se på, så ringe var det.
Det stråler ud af værten af hun ingen forstand har på det hun snakke om, hun læser bare op fra et stykke på papir, hun analysere på ingen måde de ting der bliver sagt. Hvis man vil have en studie til de kamp må man fame tage en stilling de de kamp man skal vise og kigge lidt på dem.

Canal 9 har ikke noget at byde på indtil videre. Andet end de kampe de viser.
Jeg kender hende værten, da hun i mange år har været en del af min bekendskabs kreds, jeg kan kun sige at hun er en rigtig sød og dygtig pige, men hun ved INTET om fodbold, og har aldrig intreseret sig for fodbold. Mange gange når bølgerne har gået højt, når man har diskuteret fodbold har hun vendt øjne, og nu er hun vært på et fodbold program :roll:
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » søndag, 23. aug, 2009 10:00

LFC Søren skrev:
Guffi182 skrev:
LarsU skrev:
Johlle skrev:Nu udnytter jeg mit canal+ abbonement til fulde og sidder nu og ser Wigan-ManU. Men hold da op hvor er værterne fra canal9, som er dem der står for optakten, håbløse. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Morten Bisgaard og Stig Tøfting i studiet, der ikke aner en pind om noget som helst, og en vært der lige har stillet følgende spørgsmål: "Hvem er den værste modstander Manchester United kan møde i deres nuværende form!?"

Jeg er rystet...
Ja, det var næsten fysisk ubehageligt at se på, så ringe var det.
Det stråler ud af værten af hun ingen forstand har på det hun snakke om, hun læser bare op fra et stykke på papir, hun analysere på ingen måde de ting der bliver sagt. Hvis man vil have en studie til de kamp må man fame tage en stilling de de kamp man skal vise og kigge lidt på dem.

Canal 9 har ikke noget at byde på indtil videre. Andet end de kampe de viser.
Jeg kender hende værten, da hun i mange år har været en del af min bekendskabs kreds, jeg kan kun sige at hun er en rigtig sød og dygtig pige, men hun ved INTET om fodbold, og har aldrig intreseret sig for fodbold. Mange gange når bølgerne har gået højt, når man har diskuteret fodbold har hun vendt øjne, og nu er hun vært på et fodbold program :roll:
HAHA, det er sq sjovt.
Billede

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » søndag, 23. aug, 2009 16:38

Jeg er blevet noget positivt overrasket over Burnley. Senest vandt de over United, og nu fører de 1-0 over Everton i en kamp, hvor de faktisk er rigtig godt med.

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » søndag, 23. aug, 2009 19:44

Alle konkurrenter har så fået 3 points....Vi SKAL vinde imorgen. (Men det vi sgu også)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7353
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 24. aug, 2009 00:37

Så luk da kanal 9 ned og tag 6'eren med og hvis der ikke snart sker ændringer, så også 5'eren.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 24. aug, 2009 08:26

PhilNeal skrev:Alle konkurrenter har så fået 3 points....Vi SKAL vinde imorgen. (Men det vi sgu også)
det bitre blå fik ikke tre point, men måske er Burnley og The Beast større konkurrent - hæhæ
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 26. aug, 2009 20:50

Det tog rundt regnet 90 sekunder for FCK at komme i problemer på Cypern. Bare ikke godt nok, modstanderens kvalitet taget i betragtning.

Besvar