Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 07. feb, 2009 16:37

aarde skrev:
McRae skrev:Ja, ret sygt. Målene kom i det 2., 4. og 9. minut :shock:

Fedt at Løvenkrands får gjort sig positivt bemærket.
Men i landsholdstruppen er der ikke plads til ham. Der bliver han fortrængt af klassespillere som Søren Larsen, Dennis Rommedahl og Martin Vingaard. Bravo Morten Olsen.
Hmm....

Har Løvenkrands egentlig bevist mere end Søren Larsen?

Har Vingaard egentlig ikke gjort det meget godt på klubniveau - igen sat i forhold til Løvenkrands omend vi taler Suppe-liga?

Det efterlader kun Rommedahl af de nævnte spillere, og som så mange andre har jeg dælme svært ved at se hvorfor Rommedahl nogensinde skulle have haft +40 landskampe.... Men det er så HAM, Løvenkrands bør kunne overstråle og slå af landsholdet, hvilket alt andet lige ikke burde være så svært, hvis man ellers har bare en anelse talent.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » lørdag, 07. feb, 2009 16:41

Men Peter er vel venstre fløj og Rommedahl højre? Så er det jo Vingaard (og Kahlenberg når han spiller) han skal konkurrere med.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 07. feb, 2009 17:26

jens fup skrev:
aarde skrev:
McRae skrev:Ja, ret sygt. Målene kom i det 2., 4. og 9. minut :shock:

Fedt at Løvenkrands får gjort sig positivt bemærket.
Men i landsholdstruppen er der ikke plads til ham. Der bliver han fortrængt af klassespillere som Søren Larsen, Dennis Rommedahl og Martin Vingaard. Bravo Morten Olsen.
Hmm....

Har Løvenkrands egentlig bevist mere end Søren Larsen?

Har Vingaard egentlig ikke gjort det meget godt på klubniveau - igen sat i forhold til Løvenkrands omend vi taler Suppe-liga?

Det efterlader kun Rommedahl af de nævnte spillere, og som så mange andre har jeg dælme svært ved at se hvorfor Rommedahl nogensinde skulle have haft +40 landskampe.... Men det er så HAM, Løvenkrands bør kunne overstråle og slå af landsholdet, hvilket alt andet lige ikke burde være så svært, hvis man ellers har bare en anelse talent.
Det har du måske ret i. Jeg synes bare aldrig rigtig Løvenkrands har fået chancen, heller ikke dengang han faktisk spillede på et rigtig højt niveau i først Rangers og siden Schalke (inden det begyndte at gå ned ad bakke).
Så ja, egentlig synes jeg at han i løbet af karrieren har vist mere end Søren Larsen, men det er selvfølgelig spillernes nuværende kampform hr. Olsen skal kigge på. Der synes jeg dog heller ikke at Larsen er mere udtagelsesberettiget end Løvenkrands.

Der står for øvrigt stadig 0-0 på biblioteket med 20 minutter igen. Er Chelsea ved helt at spille sig ud af mesterskabskampen for tiden? Det ville bestemt ikke gøre mig noget.
EDIT: Hull millimeter fra at komme foran - kæmpe chance.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » lørdag, 07. feb, 2009 17:56

Sådan Hull!
Billede

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverbird » lørdag, 07. feb, 2009 17:56

Slutresultat: Chelsea - Hull City 0-0.
YNWA

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 07. feb, 2009 17:58

Chelsea er skræmmende for tiden - skræmmende dårlige! Nøj, hvor spiller de uinspirerende! 0-0 hjemme mod Hull i en kamp de let kunne have tabt.. Det ser ikke godt ud, heldigvis! Gad vide hvor lang snor Scolari får endnu?

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 07. feb, 2009 18:12

SaibotDK skrev:Chelsea er skræmmende for tiden - skræmmende dårlige! Nøj, hvor spiller de uinspirerende! 0-0 hjemme mod Hull i en kamp de let kunne have tabt.. Det ser ikke godt ud, heldigvis! Gad vide hvor lang snor Scolari får endnu?
Jeg tror han har temmelig lang snor, trods alt. Tænk på hvor fantastisk de spillede under ham i efteråret og hvad han derudover har fået diverse andre klubber og landshold til at præstere. Når de ved at det er best case scenario, så er det simpelthen for lyse udsigter til at de tør fyre ham, tror jeg.

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » lørdag, 07. feb, 2009 18:13

Sådan Chelsea mistede point :D

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 07. feb, 2009 21:41

Det er intet mindre end imponerende, at Villa nu indtager 3. pladsen!
Billede

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 07. feb, 2009 22:01

Mikkel K skrev:Det er intet mindre end imponerende, at Villa nu indtager 3. pladsen!
Ja, deres udebaneform er godt nok misundelsesværdig: 7 udebanesejre i træk!

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 07. feb, 2009 22:54

SaibotDK skrev:
Mikkel K skrev:Det er intet mindre end imponerende, at Villa nu indtager 3. pladsen!
Ja, deres udebaneform er godt nok misundelsesværdig: 7 udebanesejre i træk!
Og jeg håber for dem, de kommer med i CL. Det er på tide, at Top-4 bliver brudt, især når det ikke er os, det går ud over!

Ku' være interessant, hvis Chelsea og Aston Villa stadig har et indbyrdes opgør tilbage i sæsonen?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » lørdag, 07. feb, 2009 23:01

LarsU skrev:
SaibotDK skrev:
Mikkel K skrev:Det er intet mindre end imponerende, at Villa nu indtager 3. pladsen!
Ja, deres udebaneform er godt nok misundelsesværdig: 7 udebanesejre i træk!
Og jeg håber for dem, de kommer med i CL. Det er på tide, at Top-4 bliver brudt, især når det ikke er os, det går ud over!

Ku' være interessant, hvis Chelsea og Aston Villa stadig har et indbyrdes opgør tilbage i sæsonen?
De skal møde hinanden på Villa Park i næste runde

johnsenLFC
Indlæg: 230
Tilmeldt: fredag, 07. sep, 2007 18:55
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af johnsenLFC » søndag, 08. feb, 2009 15:13

Eboue har lige fået rødt kort efter 37 min på White hart lane.

EDIT: bendtner er lige røget ind i stedet for adebayor.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » søndag, 08. feb, 2009 15:14

Krost LFC skrev:Eboue har lige fået rødt kort efter 37 min på White hart lane.

Og Bendtner er kommet ind for en skadet Adebayour

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 08. feb, 2009 15:14

Så fik arsenal Eboue udvist i det 38 min.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar