Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » lørdag, 03. jan, 2009 21:04

Det er i hvert fald positivt, at Chelsea skal ud i en ekstra kamp, som de skal vinde = de skal stille ordentligt hold i et tæt program
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. jan, 2009 22:44

Sikke da Velencia kan idag, Silva er tilbage med mål i støvlerne ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. jan, 2009 23:58

Utroligt så "gode" Atletico er til at få omkring 0 point, hver gang de møder de andre tophold. Det er både ude og hjemme synes jeg.

P.S Silva´s anden kasse var dælme udmærket lagt ind ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 04. jan, 2009 16:11

Så er Gillingham søreme også kommet på 1-1 mod Villa! Det er i hvert fald ikke kampgejst der mangler hos de mindre hold.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 04. jan, 2009 16:13

...og Villa scorer så på et noget tvilsomt straffespark...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 04. jan, 2009 16:24

McRae skrev:...og Villa scorer så på et noget tvilsomt straffespark...
Endda meget tvivlsomt, vil gå så langt som og sige det var svineri det blev dømt :evil:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 04. jan, 2009 17:42

Sørme om ikke mike riley dømmer en man u kamp, for en gang skyld. Om jeg fatter FA, de ved at han ikke skal dømme scum kampe, men får lov til det 5+ HVER eneste sæson. Har jo også smidt en Saints spiller ud, dog var det måske fair nok for den stempling :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 04. jan, 2009 18:11

Nøjjj, Riley dømmer straffespark til fordel for Scum - dét er vist ikke set før.... :twisted:

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 04. jan, 2009 18:24

Riley er verdens hadedommer nummer 1! Og hvorfor kan FA ikke se det? de vil måske ikke se det? aaaarg, og det værste er at fer'kusse'son tuder i medierne om at de bliver forfulgt! HAh, der findes da ikke noget hold der får mere under bordet end scum! :evil:

Jeg sidder netop og ser Real Madrid - Villareal, og jeg er ikke imponeret. Begge hold får utrolig meget plads, som altid i den spanske liga. Villareal hænger slet ikke sammen i 1. halvej, men RM formår kun at komme foran 1-0. Nu har Villareal bolden mest og deres tempo er ligesom at se os spille en af de der ideforladte uagjorte kampe mod mindre hold.
Selvfølgelig er CL noget helt andet end ligaen, men det bliver spændende at se hvordan Real Madrid vil klare sig mod Benitez' pres på boldholderen.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » søndag, 04. jan, 2009 18:32

Lige så snart jeg så at Riley var dommer, så vidste jeg at der ville komme mindst én fejl. Han er bare ikke god nok.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 04. jan, 2009 18:39

Det straffe til manc er da ok, da armen ikke må være der oppe på et frispark, og slet ikke når man står i muren.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas Lassen » søndag, 04. jan, 2009 18:40

Så synger Southamtons fans. Liverpool, top of the League til scum :lol:
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 04. jan, 2009 19:56

LFC Søren skrev:Det straffe til manc er da ok, da armen ikke må være der oppe på et frispark, og slet ikke når man står i muren.
Den må jeg vist æde i mig igen, har set den flere gange, og Saint spilleren bliver ramt i baghoved.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » søndag, 04. jan, 2009 21:40

LFC Søren skrev:
LFC Søren skrev:Det straffe til manc er da ok, da armen ikke må være der oppe på et frispark, og slet ikke når man står i muren.
Den må jeg vist æde i mig igen, har set den flere gange, og Saint spilleren bliver ramt i baghoved.
Her er et lille regnestykke:

Mike Riley er dommer + Scum er halvpart i kampen = havde du regnet med at det var et klokkeklart straffe?

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 04. jan, 2009 22:16

Jeg synes det ser ud som om bolden rammer spillerens skulder (er der så også arm/hånd på?), men det er under alle omstændigheder dumt overhovedet at række armen i vejret, selvom det muligvis var en ren refleks.

Besvar