Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 30. nov, 2008 16:45

Hr. Drejer skrev: Ronaldo blev smidt, men skal sidde over hjemme mod Sunderland, Så det kommer ikke til at betyde så meget.
Lad os nu se om han ikke ligesom Mascherano, for en ekstra karantæne for, at være lang tid om forlade banen......... nåhh nej det er manc vi snakker om.

Glæder mig i hvertfald til at høre alex f forklaring...... Jeg tror den lyder noget ala, ronaldo troet der var fløjtet, og derfor vil stoppe bolden, som den sportsmand han nu er, så city kunne sætte spillet hurtig igang.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 30. nov, 2008 16:53

I'm so fucking fucking tired of that team! God I hate that fucking team! :twisted:

Lad os så håbe at Arsenal kan redde dagen :jump:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 30. nov, 2008 16:54

LFC Søren skrev:
Hr. Drejer skrev: Ronaldo blev smidt, men skal sidde over hjemme mod Sunderland, Så det kommer ikke til at betyde så meget.
Lad os nu se om han ikke ligesom Mascherano, for en ekstra karantæne for, at være lang tid om forlade banen......... nåhh nej det er manc vi snakker om.

Glæder mig i hvertfald til at høre alex f forklaring...... Jeg tror den lyder noget ala, ronaldo troet der var fløjtet, og derfor vil stoppe bolden, som den sportsmand han nu er, så city kunne sætte spillet hurtig igang.
:shock: Jeg skriver det som en joke, og fandme om tøsen ikke siger det selv......
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 30. nov, 2008 16:59

LFC Søren skrev:
LFC Søren skrev:
Hr. Drejer skrev: Ronaldo blev smidt, men skal sidde over hjemme mod Sunderland, Så det kommer ikke til at betyde så meget.
Lad os nu se om han ikke ligesom Mascherano, for en ekstra karantæne for, at være lang tid om forlade banen......... nåhh nej det er manc vi snakker om.

Glæder mig i hvertfald til at høre alex f forklaring...... Jeg tror den lyder noget ala, ronaldo troet der var fløjtet, og derfor vil stoppe bolden, som den sportsmand han nu er, så city kunne sætte spillet hurtig igang.
:shock: Jeg skriver det som en joke, og fandme om tøsen ikke siger det selv......
Jamen er du overrasket :) ?
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 30. nov, 2008 17:00

Ærgeligt at Manchester City ikke fik udlignet til sidst og dermed taget point fra Scum. Det havde jeg virkelig håbet på men det er da altid noget at Ronaldo endnu en gang dummer sig selvom det næppe kommer til at koste ham det store. Han var også meget heldig med ikke at være blevet udvist noget før. Helt utroligt at han aldrig bliver mere morden. Nu håber jeg bare så meget på at Arsenal kan tage mindst et point fra Chelsea.

Det kunne være så godt for jeg havde virkelig sat næsen op efter at Scum og Chelsea ville tabe nogle point i denne weekend så håber meget at vi kan lægge os alene i front af Premier League med en sejr i morgen aften. Håber virkelig at Arsenal kan levere en overraskelse for de er jo faktisk traditionelt gode i de store kampe.

Kan dog alligevel ikke lade være med at ægre mig over at Scum fik sejren men Manchester City kan kun takke sig selv og hvis Chelsea taber point har det været en fin dag hvad det angår.
Senest rettet af Styf søndag, 30. nov, 2008 17:33, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » søndag, 30. nov, 2008 17:13

Crouch har scoret til 1-0 mod Blackburn
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 30. nov, 2008 17:18

Men husk på at Man U skal til Tokyo og spille Intercontinental Cup i midten af december. Jeg håber der ryger en del point på den konto :twisted:

Crouch til 1-0 og Defoe til 2-0.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 30. nov, 2008 17:31

Pænt ringe af Pompey at der så står 2-2 nu... :shock:

Det er da Milan om igen.

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 30. nov, 2008 17:34

Arsenal laver et fu**ing selvmål :evil:

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » søndag, 30. nov, 2008 17:38

McRae skrev:Arsenal laver et fu**ing selvmål :evil:
Chelski fører på grund af at Almunia sætter den dårligt igang, og at Djorou laver et selvmål. Så er man altså heldig, ellers er det bare Arsenal der er dårlige.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 30. nov, 2008 18:21

Så for søren, så blev der udlignet på Broen!

Johnson
Indlæg: 523
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:04
Geografisk sted: Århus C
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johnson » søndag, 30. nov, 2008 18:22

McRae skrev:Så for søren, så blev der udlignet på Broen!
Sådan!

Håber godt nok at de kan holde den - ville ikke være så tosset.
Billede

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » søndag, 30. nov, 2008 18:24

1-2 Van Persie igen 8-)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » søndag, 30. nov, 2008 18:24

Så for søren, så kom Arsenal også foran!!

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 30. nov, 2008 18:29

men klart offside ved 1-1 målet, men hvem klager....
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar