Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » lørdag, 27. sep, 2008 21:41

aarde skrev:
CYNWAL skrev:(sidder og har kampen kørende i baggrunden på Canal Plus)
Rige svin! :evil:

Go Hull! Vi ligger nummer 1! Næsten da...
Ja for pokker han må være rig ham CYNWAL.. Canal + sportskanaler koster jo hele 189 om måneden - Ca. det samme som 5 fadøl - Åh, hvem der bare havde råd til den slags ;)

(Er selv lykkelig canal + abonnent gennem 3 år, og på ingen måde rig ;) )
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 27. sep, 2008 23:15

Dejligt med et meget overraskende nederlag til Arsenal. Det gjorde lige min weekend en hel del sjovere. Nu har Arsenal tabt til både Fulham og Hull men på den anden side har de set meget stærke ud i nogle andre kampe. Scum har heller ikke fået den bedste start og kun Chelsea ser rigtigt skræmmende ud.

Jeg er dog sikker på at Scum nok skal komme i gang men udfra havd jeg har set indtil videre kommer meget til at afhænge af de indbyrdes opgøre de fire hold i mellem og så om vi kan holde den høje resultatmæssige standard for jeg må indrømme at jeg stadig har min tvivl om vi kan gøre det over en hel sæson men hvis vi kan det hvilket vi dog endnu har til gode at se er jeg meget optimistisk da de andre hold nok skal tabe nogle dumme point.

Hvis jeg kender os ret gør vi nu også det men tror alle sammen at vi er meget klogere om et par uger når vi blandt andet har mødt både Manchester City og Chelsea på udebane. Som sagt er de indbyrdes opgøre meget vigtige og der har vi jo tidligere ikke været så stærke men forløbig har vi slået Scum og den standard kan vi forhåbentlig fastholde i resten af sæsonen.

Vi skal vinde hjemmekampene på Anfield imod de andre tophold og så spille uafgjort på udebane. Ellers gælder det bare om at undgå dumme pointtab som dem Arsenal har haft til Fulham og Hull, Scum har haft til Newcastle, Chelsea har haft til Tottenham eller vi har haft til Stoke.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 28. sep, 2008 16:25

Tottenham taber igen igen igen.... :cry:

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 28. sep, 2008 19:01

Så tabte Man. City = dårlig optakt for dem ift. næste kamp imod os, og Wigan slog dem samtidig, hvorfor manure røg en ekstra plads ned i PL-tabellen, og nu atter er på 11. pladsen, og i nederste halvdel af tabellen :twisted:

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 28. sep, 2008 19:03

aarde skrev:Tottenham taber igen igen igen.... :cry:
Det bliver mere og mere vigtigt for dem, når de møder os i Liga Cup'en, derfor optimalt for vore spillere i den kamp, hvor der sandsynligvis vil blive gået til stålet.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 28. sep, 2008 20:40

Nando skrev:
aarde skrev:
CYNWAL skrev:(sidder og har kampen kørende i baggrunden på Canal Plus)
Rige svin! :evil:

Go Hull! Vi ligger nummer 1! Næsten da...
Ja for pokker han må være rig ham CYNWAL.. Canal + sportskanaler koster jo hele 189 om måneden - Ca. det samme som 5 fadøl - Åh, hvem der bare havde råd til den slags ;)

(Er selv lykkelig canal + abonnent gennem 3 år, og på ingen måde rig ;) )
Har selv lige undersøgt at få fat i det.
Det værste er dog bare den zaptor boks jeg skal have med ved siden af, den koster så 1000 kr godt og vel.

Så er igang med at se efter en brugt boks til færre penge.

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » søndag, 28. sep, 2008 21:13

Sidder og ser et ellers ret kedelig italiensk AC Milan v Inter derby, men efter 36' får Ronaldinho lavet sit første mål i Milan trøjen. Som forhåbentligt kan putte noget liv i kampen.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 29. sep, 2008 14:33

Når nu Spurs ender med at slås om nedrykning, skulle vi så ikke overveje ham Dos Santos sammen med Bale?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » mandag, 29. sep, 2008 15:53

Flemming skrev:Når nu Spurs ender med at slås om nedrykning, skulle vi så ikke overveje ham Dos Santos sammen med Bale?
Selvom det næppe er realistisk så bør vi gøre forsøget på at hente Bale, Dos Santos og Modric. Kunne godt nok være stort med dem hos os.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Kaptajnen
Indlæg: 270
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kaptajnen » mandag, 29. sep, 2008 20:32

Nando skrev:
aarde skrev:
CYNWAL skrev:(sidder og har kampen kørende i baggrunden på Canal Plus)
Rige svin! :evil:

Go Hull! Vi ligger nummer 1! Næsten da...
Ja for pokker han må være rig ham CYNWAL.. Canal + sportskanaler koster jo hele 189 om måneden - Ca. det samme som 5 fadøl - Åh, hvem der bare havde råd til den slags ;)

(Er selv lykkelig canal + abonnent gennem 3 år, og på ingen måde rig ;) )
Kan man se alle de kampe der vises med sports kanalerne, eller ligger der kampe på de alm canal+ kanaler?

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » mandag, 29. sep, 2008 21:11

Kaptajnen skrev:
Nando skrev:
aarde skrev:
CYNWAL skrev:(sidder og har kampen kørende i baggrunden på Canal Plus)
Rige svin! :evil:

Go Hull! Vi ligger nummer 1! Næsten da...
Ja for pokker han må være rig ham CYNWAL.. Canal + sportskanaler koster jo hele 189 om måneden - Ca. det samme som 5 fadøl - Åh, hvem der bare havde råd til den slags ;)

(Er selv lykkelig canal + abonnent gennem 3 år, og på ingen måde rig ;) )
Kan man se alle de kampe der vises med sports kanalerne, eller ligger der kampe på de alm canal+ kanaler?
"alle" kampe vises på en af de 3 sports-kanaler der er med i pakken, ingen vises på de andre film-kanaler :)
Billede

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » mandag, 29. sep, 2008 22:27

Sådan AB!! :D
Stærkt!
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

LFC4ever

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC4ever » tirsdag, 30. sep, 2008 10:46

Jeg tager lige forskud på dagens kamp - AaB mod Scum.

Om 10 timer er jeg klar til at bakke AaB op af hele mit hjerte, men ligenu sidder jeg med samme fornemmelse i kroppen som hver gang vi møder Scum. Dårlige nerver og fornemmelsen af at vi taber.

Det er måske lidt masochistisk at tage på stadion for at se Scum vinde, men tænk nu hvis de ikke gør.....
Hvis AaB får point så er det en af de største overraskelser i CL´s historie, og tænk hvis man kunne få lov at opleve det - det ville være så godt.
Tænk hvis overskrifterne i morgendagens aviser er: Mægtige mu fik bøllebank i Aalborg - så er det udtryk (mægtige mu) ok. Jeg hader det ellers, men lige præcis der ville det være godt.
Drømmene har man jo lov at have.

Nå, realistisk set så er der lige så stor chance for en uafgjort som for et nederlag på 5-0, suk.
Små succeskriterier kunne være:
- at AaB max taber med 2
- at vi scorer
- at cristina ikke scorer
Det ville være stort:
- hvis vi får point
- hvis cristina får gult for film
- hvis hun efterfølgende saver Martin P, og får gult/rødt
- hvis Martin P saver ;)
- sur alex får tyggegummiet galt i halsen

Come on AaB, come on AaB

Brugeravatar
jackass
Indlæg: 1796
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:00
Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jackass » tirsdag, 30. sep, 2008 10:50

Held og lykke i aften!

Håber, at de bolsjestribede går hårdt til den transseksuelle.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » tirsdag, 30. sep, 2008 11:46

jackass skrev:Held og lykke i aften!

Håber, at de bolsjestribede går hårdt til den transseksuelle.
Nu er det jo Michael Jacobsen der har fået karantænen fra Skotland og ikke Beauchamp, så det ka vi da vist godt regne med at de gør! Vores kære nye australier plejer at være god for en udvisning, og hvis der kom en til i aften ville det passe mig ganske fint - specielt hvis den var i forbindelse med en nedsabling og langtidsskadning af hende med de små og maskuline patter.

Besvar