Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 21. sep, 2008 18:14

Emmy skrev:Det bedste hold i manchester får godt nok banket nogle kasser ind i dag!
6-0 fører de nu mod pompey
Det er da ufatteligt, når man tænker på, at de stort set ikke kunne score imod FCM!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 21. sep, 2008 23:21

Hafsteinsson skrev:
Emmy skrev:Det bedste hold i manchester får godt nok banket nogle kasser ind i dag!
6-0 fører de nu mod pompey
Det er da ufatteligt, når man tænker på, at de stort set ikke kunne score imod FCM!
Så stor en forskel havde jeg godt nok ikke forventet, at SWP og Mr. Dollarsign ville gøre. Men man kan åbenbart tage fejl...

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 21. sep, 2008 23:21

Hafsteinsson skrev:
Emmy skrev:Det bedste hold i manchester får godt nok banket nogle kasser ind i dag!
6-0 fører de nu mod pompey
Det er da ufatteligt, når man tænker på, at de stort set ikke kunne score imod FCM!
Så stor en forskel havde jeg godt nok ikke forventet, at SWP og Mr. Dollarsign ville gøre. Men man kan åbenbart tage fejl...

Vardenberg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vardenberg » mandag, 22. sep, 2008 12:21

Styf skrev:Normalt håber jeg også altid på et Scum nederlag men denne gang håbede jeg på det resultat som ville være bedst for os og det er altså uafgjort så derfor er jeg ganske godt tilfreds med dagens resultat og det giver da lidt oprejsning ovenpå vores egen store skuffelse fra i går. Scum ligger stadigvæk langt nede i tabellen og det forsætter forhåbentlig i lang tid endnu men det ville være for farligt hvis Chelsea havde vundet for efter at Scolari har overtaget roret ser de altså rigtigt skræmmende ud.
Helt enig. Et relativt stort forspring til United efter så få kampe som vi kun kan glæde os over.

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af kolind » mandag, 22. sep, 2008 14:11

united spiller skidt i øjeblikket, så vi skal bare have dem til at spille en masse kampe i øjeblikket. Jeg håbede at chelsea ville vinde igår, for united får altid en vild periode med 10 sejre i træk eller lignende.
Jeg tror middlesbrough slår united i liga-cuppen i morgen....det er da gode odds på.

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 23. sep, 2008 21:22

Bendtner har bragt Arsenal foran 1-0 i Liga Cup'en i aften.
Indtil nu en god dansk aften i det engelske i form af Agger og Bendtner mål.
Billede

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » tirsdag, 23. sep, 2008 21:30

Bendtner endnu en gang til 2-0!
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 23. sep, 2008 22:51

Mål af Søren Larsen i Tøløses kamp mod Auxerre. Hans først mål i Frankrig?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 24. sep, 2008 22:44

Sinama Pongo har scoret to gange for Atletico mod Getafe i aften - de fører 1-2.
Billede

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » onsdag, 24. sep, 2008 23:13

Vi sku' da vist have købt ham der van der Vaart fra Madrid..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 24. sep, 2008 23:33

LarsU skrev:Vi sku' da vist have købt ham der van der Vaart fra Madrid..!
The magic eight ball says"Yessssss" Det er da absolut en hæderlig start han har fået dernede.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 24. sep, 2008 23:48

En del overraskelser i Carling Cuppen må jeg da nok lige sige!
City ryger til Brighton, Villa til Queens Park Rangers - og mindsanten om ikke også Tottenham formåede at score to mål i samme kamp, til en 2-1'er over Nyborg. Dejligt at se som skabs-spursmand :D

Og stakkels Portsmouth og Gijon, der har lukket henholdsvis 10 og 13 mål ind i de sidste to kampe :shock:

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » torsdag, 25. sep, 2008 00:03

Og straks får man en liiille smule mere sympati for FCK og Ståle Solbakken: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 060889.ece

Ståle: Ren Dalglish-Rush!
Den inkarnerede Liverpool-fan Ståle Solbakken sammenligner sin angrebsduo med de rødes legendariske 80’er-duo
De har kun spillet sammen i en måneds tid, men synes allerede at have udviklet nærmest telepatiske evner udi kunsten at forudse makkerens løbemønstre.

Morten Nordstrand og Cesar Santin. Af tyngde fylder de ikke alverden på banen, men Ståle Solbakkens aktuelle favoritduo i FCK-angrebet har alligevel med rekordfart fundet ind i et frugtbart samarbejde, der gør livet hedt for de øvrige Superliga-forsvar.

Og Ståle Solbakken, mangeårigt medlem af Liverpool FC’s norske fanklub, drager – med et smil, skal det tilføjes – sammenligninger mellem sine to vævre angribere og den Liverpool-offensiv, der var aldeles suveræn i engelsk og europæisk fodbold i begyndelsen af 1980’erne.

- Der er noget Dalglish-Rush over deres samarbejde, når den ene trækker ned i banen, og den anden går dybt, vurderer den norske FCK-træner.

25-årige Nordstrand, der endnu ikke var fyldt et år, da Liverpool i maj 1984 vandt Europa Cup’en for mesterhold med Kenny Dalglish og Ian Rush på banen, smiler lidt ved cheftrænerens sammenligning.

- Jeg kender dem ikke så godt. Det er jo længe siden, men jeg er da enig i, at mit og Cesars samarbejde fungerer rigtig godt, siger FCK’s 1-0-målskytte i kampen mod FC Nordsjælland.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 27. sep, 2008 17:10

Bosingwa har gjort det til 0-1 mod Stoke, ikke så god nyhed
Men Scum har ikke scoret endnu, så det står 0-0 og anden halvleg er lige gået igang, god nyhed
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 27. sep, 2008 17:21

hvordan kan han dog dømme straffe på den ? :shock:
Billede

Besvar