Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » søndag, 31. aug, 2008 16:39

I Aserbajdzan er der i dag opgør mellem giganterne Baki og Baku
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » søndag, 31. aug, 2008 17:32

Der er sgu mål i støvlerne på SWP. Ham skulle vi have købt for de 100 mill. :)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 31. aug, 2008 22:53

Man kan ikke andet end at være imponeret over, at Depor gang på gang slår Real Madrid på Riazor. Forza Deportivo! :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » mandag, 01. sep, 2008 15:04

Masche20 skrev:Man kan ikke andet end at være imponeret over, at Depor gang på gang slår Real Madrid på Riazor. Forza Deportivo! :)
Ja det var simpelthen en genial kamp!

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » mandag, 01. sep, 2008 17:31

Som Steffensen helt korrekt sagde efter Bartons tackling viste hans øjne ren ondskab. Den mand er 100% pure evil og mener det faktisk. Den måde han kommer på banen på med få minutter tilbage i en kamp der allerede er tabt og så bare flækker Nasri midtover godt nok i en ren men total hensynsløs tackling for efterfølgende bare at stå at grine et meget ondskabsfuldt grin er nærmest uhyggeligt. Den mand er psykopat. Normalt hader jeg spillere som laver eftertacklinger men kunne ikke lade være med at glæde mig over det elegante benspænd Nasri efterfølgende fik sat ind over for Barton.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 05. sep, 2008 18:43

Gider ikke lave en tråd bare om den lort, så det her nok det der er tættest på ;) . Noget jeg ikke forstår er, hvorfor ikke bare give ham 12 dages karantæne nu, istedet for at han så skal have de 6+6? resource spild i FA, for der er garanteret en masse papir nusseri med sådan noget kunne jeg forestille mig.

PS. Jeg tager det som fakta joey laver lort i den igen.

Seks karantænedage for at tæve holdkammerat

26-årige Joey Barton har fået sin straf for at tæve sin tidligere holdkammerat i Manchester City Ousmane Dabo. Seks dages karantæne og en bøde på 235.000 kroner lød dommen på..
Tilbage i maj 2007, da Joey Barton var i Manchester City, overfaldt han under et træningspas sin franske holdkammerat Ousmane Dabo. Barton gik amok, og tildelte Dabo flere slag. Franskmanden anmeldte
efterfølgende Barton for overfaldet.


Nu har FAs disciplinærkomite behandlet sagen, og de har besluttet, at Bartons overfald skal koste ham seks dages karantæne, ligesom han skal betale 235.000 kroner i bøder.

Barton er endvidere blevet tildelt seks yderlige karantænedage, men de er gjort betingede indtil 2010-sæsonen er færdigspillet.
De engelske domstole har allerede idømt Barton en betinget fængselsdom på grund af episoden, ligesom han også blev dømt til 200 timers samfundstjeneste.

Barton er kendt som en af de største ballademagere i engelsk fodbold. Udover overfaldet på Dabo, har han tidligere, blandt meget andet, været i slagsmål med en 15-årig Everton-fan og afsonet en fængselsstraf for et overfald på en mand i en McDonalds Restaurant efter en bytur i Liverpool.

I 2004 valgte han at skodde en cigaret i øjet på sin daværende holdkammerat James Tandy, under en julefrokost med Manchester City.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 05. sep, 2008 19:31

Evig karantæne til den psykopat er eneste vej frem. Han er og bliver en vanvittig nar og burde aldrig komme på banen igen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » fredag, 05. sep, 2008 23:23

Der findes en spiller i Pl (udover everton og scum spillere) som jeg direkte hader i mit hjerte, og det er joey barton...

Jeg hader ham af hele mit hjerte, hvis scum vinder mesterskabet og barton kommer i fængsel så er jeg glad, så meget hader jeg ham..
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 06. sep, 2008 00:32

Mit had til Barton overgår endda mit had til Diouf og de fleste Scum spillere. Kun Drogba og Ronaldo kan komme op i samme klasse og så måske endda alligevel ikke.

En ting er nemlig at være usympatisk på banen og opføre sig barnligt men at være stjernepsykopat som Barton er altså noget andet. Den mand burde jo ikke spille fodbold men i stedet sidde i en celle uden vinduer med en trøje med meget lange ærmer som var bundet omme på ryggen.

Tænk at der faktisk var en del personer herinde som ønskede ham i vores klub for omkring to års tid siden. De vil næppe stå ved det i dag.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. sep, 2008 13:53

Vores kaptajn og vice er vist rigtig gode venner med psykoen :shock: Men måske han har 2 meget forskellige personligheder, en killing spree og :love3: efter lidt af det her :alcohol:.
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 06. sep, 2008 18:03

Han skulle være Liverpool fan. Jeg siger køb!

Jeg kan dog ikke forstå, hvordan det kan tage så lang tid at give ham de karantæne dage? Han har været i fængsel ja, men derfor kan man stadig få klaret det her.

Luffe uk

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Luffe uk » lørdag, 06. sep, 2008 18:49

joey er spiller jeg godt vil ha i lfc, en scouser fra den regtig klasse

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 06. sep, 2008 19:11

@Luffe - du er ikke bange for at komme med skarpe og klare udmeldinger. Det er så også det eneste positive ved den kommentar.....

Tilbage til temaet....
Gad vide, om Skrtel scorer idag ? ;)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. sep, 2008 19:46

jørgen lk skrev:@Luffe - du er ikke bange for at komme med skarpe og klare udmeldinger. Det er så også det eneste positive ved den kommentar.....

Tilbage til temaet....
Gad vide, om Skrtel scorer idag ? ;)
Tænker du her på, om han har fået telefonnummeret fra en eller anden chick - jævnfør Carra's beretninger om hvordan det var at have den gode Svennis "Go-Around-Dick" som træner - eller mener du om han putter den i rusen for Slovakiet? :)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 06. sep, 2008 19:48

Joey Barton det syge svin skulle aldrig have lov til at spille fodbold og han skulle da slet ikke til Liverpool.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar