Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Luffe uk

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Luffe uk » søndag, 10. aug, 2008 03:21

BOOM BOOM BOOM ROVERS.
WE did it derby-doncaster 0-1

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Martin VP » søndag, 10. aug, 2008 11:03

jens fup skrev:
Martin VP skrev:
jens fup skrev:3: Hvis billet-prisen er den samme som til Kaunas-kampen, forstår jeg godt der ikke er mange tilskuere....
Hvor meget har de sat den op?

Og så blev ÅB da vist ikke snydt for nogle straffer idag :?
Normal prisen er (vist nok) 105 for ståpladser og 135 for siddepladser. Nu bliver stå pladserne bag mål selvf konverteret til siddepladser og så hedder priserne 300/350 - i mine øjne en ret kraftig stigning eftersom det er et no-name hold fra øst-europa, som bedømt på den almene (begrænsede) viden om ligaens kvalitet næppe ville kunne overleve i suppen.

Til sammenligning trak AaB som bekendt Sampdoria fra Italien i den afgørende kval-runde til UEFA-cup'ens gruppespil sidste år, og dér var priserne som normalt, altså 105/135, til trods for at man var oppe mod en klub med internationalt ry fra en anerkendt liga. Så jeg synes nok at det er lige smart nok af klubben at næsten 3-doble billetpriserne mod et totalt ukendt hold, når nu vi stadig "kun" er i kvalen - havde det været Barcelona, vi havde trukket, så havde det næsten været røverkøb. Prisen er sådan set rimelig nok for gruppekampe i CL - sidste år kostede billetterne til AaB-Anderlecht mig 250 pr. styk.
Noget af en flabet prisstigning. Han er ikke ked af det, Lynge. Eller også er han bare bange for, at der ikke bliver flere hjemmekampe..
Det tror og håber jeg nu, der gør.
I like my sugar sweet

Rodriguez

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rodriguez » søndag, 10. aug, 2008 14:01

Babel til 1-0 for Holland mod USA

YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » søndag, 10. aug, 2008 15:27

Så er Frem bagud efter blot 3 minutter, hjemme mod Thisted! Sgu stærkt at se hvordan at Københavns arbejderklub er godt forberedt til en på påpiret svær sæson.

Luffe uk

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Luffe uk » søndag, 10. aug, 2008 16:54

45 min spild af god sende tid, pompy er klart beder end scum

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 10. aug, 2008 16:58

Og AB slog Kolding 4-0 :D
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af martinsommer » søndag, 10. aug, 2008 16:58

Luffe uk skrev:45 min spild af god sende tid, pompy er klart beder end scum
Du har tydeligvis ikke fulgt med. manu burde have ført med en enkelt eller to nu. Jeg håber dog stadig at Crouch bliver matchvinder.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 10. aug, 2008 17:08

fy for satan hvor var scum da tæt på
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. aug, 2008 17:31

Har liget zappet ind på Kanal 5, og har haft fornøjelsen af at se den ene "Bror Grim" (Neville) blive skiftet ud.

...er det mig, eller ligner deres grimme røde trøje ikke noget, hvor vaskemærket hænger ud omme i nakken?

.. og tak for kaffe for en David James redning. Klasse - klasse old mate :)
Senest rettet af Cynwal søndag, 10. aug, 2008 17:48, rettet i alt 1 gang.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. aug, 2008 17:34

... og hvad sker der lige i Herning?
FCM - OB: 4-0 ! 2 kasser mere, så er det jo ren tennis :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 10. aug, 2008 17:36

tevez er da hvad man kan kalde en usympatisk klam nar! godt vi ikke fik ham dengang, det er der vist ikke mange der fortryder
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. aug, 2008 18:06

"Det var da sjældent elendigt det Portsmouth præsterede i straffesparkskonkurrencen" citat Morten Bruun.

For en gangs skyld er jeg enig med ham. Hold da kæft hvor ringe - og så har Scum-bags allerede første trofæ hjemme. OK - et af de små trofæer, så lad os håbe på det var det sidste i år!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 10. aug, 2008 18:41

CYNWAL skrev:"Det var da sjældent elendigt det Portsmouth præsterede i straffesparkskonkurrencen" citat Morten Bruun.

For en gangs skyld er jeg enig med ham. Hold da kæft hvor ringe - og så har Scum-bags allerede første trofæ hjemme. OK - et af de små trofæer, så lad os håbe på det var det sidste i år!
Er der da flere turneringer der afgøres i år? hmm VM for klubhold?
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. aug, 2008 18:55

vorstrup skrev:
CYNWAL skrev:"Det var da sjældent elendigt det Portsmouth præsterede i straffesparkskonkurrencen" citat Morten Bruun.

For en gangs skyld er jeg enig med ham. Hold da kæft hvor ringe - og så har Scum-bags allerede første trofæ hjemme. OK - et af de små trofæer, så lad os håbe på det var det sidste i år!
Er der da flere turneringer der afgøres i år? hmm VM for klubhold?
:oops: Læs lige år = sæson = 2008/2009. Sorry
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af vorstrup » søndag, 10. aug, 2008 19:00

CYNWAL skrev:
vorstrup skrev:
CYNWAL skrev:"Det var da sjældent elendigt det Portsmouth præsterede i straffesparkskonkurrencen" citat Morten Bruun.

For en gangs skyld er jeg enig med ham. Hold da kæft hvor ringe - og så har Scum-bags allerede første trofæ hjemme. OK - et af de små trofæer, så lad os håbe på det var det sidste i år!
Er der da flere turneringer der afgøres i år? hmm VM for klubhold?
:oops: Læs lige år = sæson = 2008/2009. Sorry
Ved godt hvad du mente, kunne bare ikke lade være. ;)
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Besvar