Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » tirsdag, 29. maj, 2018 17:39

YNWA! skrev:

Indrømmer gerne jeg ikke er Sterlings allerstørste fan. Men det her er sindssygt. Hvad sker der for folk?
Inden verden gik af lave, for en 5-6 år siden, kunne man godt more sig over lidt grovkornet humor(hvis det virkeligt er grov?), Bille/Fetai med den fedeste, som vist gik viralt i sin tid. Hvorfor fanden må han ikke have en pistol tatoveret :dontknow: Agger har vikinge tatoveringer, skulle han så også blacklistes i sin tid. Det er så langt ude, at jeg bare må grine. Og kan ikke fordrage sterling, men hvis den tattoo er argumentet, håber jeg næsten han kommer med til VM, de ryger alligevel ud i gruppespillet.

Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 29. maj, 2018 18:48

Thommo skrev:
YNWA! skrev:

Indrømmer gerne jeg ikke er Sterlings allerstørste fan. Men det her er sindssygt. Hvad sker der for folk?
Inden verden gik af lave, for en 5-6 år siden, kunne man godt more sig over lidt grovkornet humor(hvis det virkeligt er grov?), Bille/Fetai med den fedeste, som vist gik viralt i sin tid. Hvorfor fanden må han ikke have en pistol tatoveret :dontknow: Agger har vikinge tatoveringer, skulle han så også blacklistes i sin tid. Det er så langt ude, at jeg bare må grine. Og kan ikke fordrage sterling, men hvis den tattoo er argumentet, håber jeg næsten han kommer med til VM, de ryger alligevel ud i gruppespillet.

Han har fået tatoveringen fordi hans far blev skudt da han var 2. Og desuden skriver han på Instagram at den ikke er færdig. Folk skal slappe af.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 29. maj, 2018 18:50

Hysteri
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 29. maj, 2018 18:55

YNWA! skrev:

Indrømmer gerne jeg ikke er Sterlings allerstørste fan. Men det her er sindssygt. Hvad sker der for folk?
Fuldstændigt latterligt. Så skal alle der har stemt på et parti, der har været med til at sende et land i krig også udelukkes - og folk der er religiøse. og folk der har taget en flyver. og folk der spiser kød og folk der....osv. Det er jo forrykt.

Havde det været en tatovering med en had-ytring som "all homos must die" eller noget i den retning, så er det en anden sag - altså ud over det selvfølgelig vil passe meget godt ind i Putinland.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » torsdag, 31. maj, 2018 13:20

Zidane træder tilbage fra Real.
Noget af en overraskelse, men man må da sige han stopper på toppen

https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 77141.html


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 31. maj, 2018 13:43

MP skrev:Zidane træder tilbage fra Real.
Noget af en overraskelse, men man må da sige han stopper på toppen

https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 77141.html


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er en sjov størrelse, som træner. Men det er måske mit manglende kendskab, der spiller ind. Jeg aner bare ikke hvad han kan som træner. Jo, han kan håndtere stjerner i form af han selv er en endnu større stjerne, men hans udtryk på banen, evnen til at ændre udtryk etc, det sporer jeg simpelthen ikke. Jeg er ikke i tvivl om han kan et eller andet, for som spiller var han en gudsbenådet strateg, men hvordan han udfører det på banen, tjaa.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » torsdag, 31. maj, 2018 14:09

Jesper skrev:
MP skrev:Zidane træder tilbage fra Real.
Noget af en overraskelse, men man må da sige han stopper på toppen

https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 77141.html


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er en sjov størrelse, som træner. Men det er måske mit manglende kendskab, der spiller ind. Jeg aner bare ikke hvad han kan som træner. Jo, han kan håndtere stjerner i form af han selv er en endnu større stjerne, men hans udtryk på banen, evnen til at ændre udtryk etc, det sporer jeg simpelthen ikke. Jeg er ikke i tvivl om han kan et eller andet, for som spiller var han en gudsbenådet strateg, men hvordan han udfører det på banen, tjaa.
Har også lidt svært ved at gennemskue ham, men mener alligevel han har været en af de mest undervurderede trænere i Europa siden hans tilgang. Det er som om han ikke anerkendes for hvad han har vundet fordi det anses som værende spillernes fortjeneste.

Når det så er sagt så håber jeg da Real ser mod Pochettino, selvom han lige har forlænget sin kontrakt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » torsdag, 31. maj, 2018 19:37

I denne sæson har Zidane da netop været flittig til at ændre udtryk fra kamp til kamp. Det gik galt i sæsonens første El Clasico, da Kovacic skulle mandsopdække, men det gik godt, da han pludselig spillede samme Kovacic på udebane mod PSG. Modric og Kroos var tvivlsomme, men dog friske nok til at sidde med på bænken. De var alle klar til den afgørende semifinale mod Bayern, og der spillede Kovacic lige pludselig i stedet for Casemiro! Den havde ingen set komme. Og Benzema røg på bænken fra start i det første opgør. Han har i den grad blandet kortene med Isco, Asensio, Vazquez og Bale oppe foran. Zidane har en stor andel i klubbens tredje titel på stribe.
I sidste sæson var truppen grotesk bred (den samme som nu + bl.a. Danilo, Pepe, James og Morata), men han formåede at holde alle tilfredse og samtidig køre The Double hjem.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJJ » fredag, 01. jun, 2018 12:51

Spændende at se, hvad det ender med ift. ny træner i Real Madrid.

Den spanske avis AS var til stede, da Pochettino skulle promovere en bogudgivelse i Barcelona, og her blev der spurgt direkte til det ledige job i Real Madrid.

- Jeg lever i nuet. Der er ikke noget, der er vigtigere end det. Jeg nyder det, der sker, og så må der ske, hvad der skal ske, siger Mauricio Pochettino til den spanske avis AS.

- Jorge Griffa (argentinsk eks-storspiller, red.) har engang sagt til mig, at jeg skal lade fodbold tage mig, hvorhen det vil. Jeg skal ikke prøve at ændre min skæbne, siger Pochettino.


https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/poc ... -der-sker/

Det er altså lidt underligt, at han har underskrevet 5-årig kontrakt for Tottenham, hvis der er interesse fra begge parter.

For ledelsen i Madrid må da have vidst, at Zidane ville kvitte. Og så taget kontakt til Pochettino?

Eller også har Zidane simpelthen først besluttet sig efter CL-finale.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 01. jun, 2018 13:19

AJJ skrev:For ledelsen i Madrid må da have vidst, at Zidane ville kvitte.
De vidste det ikke.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 05. jun, 2018 22:14

Lichtsteiner til Arsenal. Træls type at få til PL. Han er simpelthen så usympatisk på en fodboldbane.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » tirsdag, 05. jun, 2018 22:26

Emmy skrev:Lichtsteiner til Arsenal. Træls type at få til PL. Han er simpelthen så usympatisk på en fodboldbane.
Han er 34 år, og får vel kun en perifær rolle som backup.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 05. jun, 2018 22:47

texy skrev:
Emmy skrev:Lichtsteiner til Arsenal. Træls type at få til PL. Han er simpelthen så usympatisk på en fodboldbane.
Han er 34 år, og får vel kun en perifær rolle som backup.
Sikkert og forhåbentlig. Men han er stadig træls
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » onsdag, 06. jun, 2018 11:32

Yaya for 1 £ om ugen :D

Yaya spiller gjerne i Liverpool for 1 pund i uka

Yaya Toure forlater Manchester City på free transfer i sommer. Og hans agent hevder at midtbanespilleren gjerne ville spilt for Liverpool for bare ett pund i uka. Til sammenligning tjente han 220.000 i uka i Man City.
– Nå har Yaya mange tilbud fra forskjellige land, hvor de er klare til å betale masse penger, men han har bestemt seg for å dedikere neste sesong til Guardiola, og bevise for Man City-fansen at Yaya ikke er ferdig med fotball. Han er full av energi og vil spille sesongen i England, sier agenten Dimitri Seluk.
– Det deklarer offisielt at Yaya er klar for å gå gratis til alle topp seks klubbene i England med en lønn på 1 pund i uka, men med visse bonuser for suksess, sier han.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 06. jun, 2018 14:42

Niels K skrev:Yaya for 1 £ om ugen :D

Yaya spiller gjerne i Liverpool for 1 pund i uka

Yaya Toure forlater Manchester City på free transfer i sommer. Og hans agent hevder at midtbanespilleren gjerne ville spilt for Liverpool for bare ett pund i uka. Til sammenligning tjente han 220.000 i uka i Man City.
– Nå har Yaya mange tilbud fra forskjellige land, hvor de er klare til å betale masse penger, men han har bestemt seg for å dedikere neste sesong til Guardiola, og bevise for Man City-fansen at Yaya ikke er ferdig med fotball. Han er full av energi og vil spille sesongen i England, sier agenten Dimitri Seluk.
– Det deklarer offisielt at Yaya er klar for å gå gratis til alle topp seks klubbene i England med en lønn på 1 pund i uka, men med visse bonuser for suksess, sier han.
Nej tak.

Yaya er langt fra det niveau, der gjorde ham til en af verdens bedste. Og hvis han ikke få spilletid nok til at gennemføre hans "hævn-agenda" imod Guardiola, vil hans humør så have en dårlig indflydelse i vores trup?

Vi har masser af kvalitet til nutiden, og skal derudover bygge på til fremtiden. Yaya hører desvære fortiden til.
Kloppite

Besvar