Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 03. okt, 2019 14:11

Bellamy_fever skrev:
torsdag, 03. okt, 2019 10:54
jeg er med på racisme ikke kan gradbøjes,
Helt og totalt enig, problemet i denne sag, er for mig, at der ikke er skyggen af racisme i den nul-sag, jeg håber han slipper med 0 dage og en undskyldning fra fa. sverige pandemien kører i fuldt flor, og måske jeg bare skal more mig over det fra side linien, istedet for at jeg harmes over folk som harmes over nul og niks, og tilmed leder efter ting at blive stødt af...

Altid noget "vore værste år" kører om morgenen så jeg kan få lidt input, fra tiden inden verden var til at brække sig over :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. okt, 2019 15:37

Thommo skrev:
torsdag, 03. okt, 2019 14:11
Bellamy_fever skrev:
torsdag, 03. okt, 2019 10:54
jeg er med på racisme ikke kan gradbøjes,
Helt og totalt enig, problemet i denne sag, er for mig, at der ikke er skyggen af racisme i den nul-sag, jeg håber han slipper med 0 dage og en undskyldning fra fa. sverige pandemien kører i fuldt flor, og måske jeg bare skal more mig over det fra side linien, istedet for at jeg harmes over folk som harmes over nul og niks, og tilmed leder efter ting at blive stødt af...

Altid noget "vore værste år" kører om morgenen så jeg kan få lidt input, fra tiden inden verden var til at brække sig over :lol:
Jeg er enig med Jer begge faktisk. Jeg håber blot på, at der vil falde brænde ned over Man City uanset, hvad det er, men det er nok ikke hensigtmæssigt, hvis der går Sverige i dén sag, da det kan ramme en anden uskyldig (Liverpoolspiller) næste gang ?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » fredag, 04. okt, 2019 20:24

Tjah vi(LFC/Suarez) blev også bortdømt, efter min mening, i sin tid. Så vel vil det være fint med en udligning i disse nul-sager, mod manchester klubberne, at det er den forkerte klub som måske får en lignende latterlig dom må jo så være sådan. Men det kan jo pludselig gå inflation i disse sager fra fa, og dermed gå ud over LFC.

For 2-3 år siden blev rooney jo meget ofte bare kaldt shrek af menig mand, og der ligger tons vis af billeder med sammenligninger af de to, tænk sig at på de 2-3 år er det gået fra lidt dårlig humor og lir, til rendyrket racisme. jeg undres :?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. okt, 2019 15:07

Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettino eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Pilen peger kraftigere og kraftigere på Mauricio Pochettino. De bliver jo decideret kørt over af Brighton & Hove Albion, og Loriss ude med hvad der ligner en længerevarende skade.

Pochettino får også den karakteristiske "Sacked in the morning - Your getting sacked in the morning" sang fra Brightons fans :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » søndag, 06. okt, 2019 00:56

Cynwal skrev:
Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettino eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Pilen peger kraftigere og kraftigere på Mauricio Pochettino. De bliver jo decideret kørt over af Brighton & Hove Albion, og Loriss ude med hvad der ligner en længerevarende skade.

Pochettino får også den karakteristiske "Sacked in the morning - Your getting sacked in the morning" sang fra Brightons fans :D
Pochettino bliver den næste man utd manager



Sent from my iPhone using Tapatalk
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 06. okt, 2019 09:06

Hekkem skrev:
søndag, 06. okt, 2019 00:56
Cynwal skrev:
Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettino eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Pilen peger kraftigere og kraftigere på Mauricio Pochettino. De bliver jo decideret kørt over af Brighton & Hove Albion, og Loriss ude med hvad der ligner en længerevarende skade.

Pochettino får også den karakteristiske "Sacked in the morning - Your getting sacked in the morning" sang fra Brightons fans :D
Pochettino bliver den næste man utd manager
Tror du den er på vej i kulisserne allerede? ....og at det måske er årssagen til, at Poch ser ud til at miste grebet/spillertruppen på White Hart Lane?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 06. okt, 2019 09:10

Cynwal skrev:
søndag, 06. okt, 2019 09:06
Hekkem skrev:
søndag, 06. okt, 2019 00:56
Cynwal skrev:
Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettino eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Pilen peger kraftigere og kraftigere på Mauricio Pochettino. De bliver jo decideret kørt over af Brighton & Hove Albion, og Loriss ude med hvad der ligner en længerevarende skade.

Pochettino får også den karakteristiske "Sacked in the morning - Your getting sacked in the morning" sang fra Brightons fans :D
Pochettino bliver den næste man utd manager
Tror du den er på vej i kulisserne allerede? ....og at det måske er årssagen til, at Poch ser ud til at miste grebet/spillertruppen på White Hart Lane? Jeg kunne ellers bedre forestille mig Poch i Real M fremfor Man U. Spillere og velsagtens også managers fra Sydamerika. Han har jo både spillet og trænet Espanyol, så mon ikke han drømmer om at besøge Barca med et stærkt Real hold, og så smadre dem?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » søndag, 06. okt, 2019 09:39

Jeg tror at United har indset at de ikke kan blive ved med at skifte managers. De har en trup, hvor den røde tråd i den grad mangler. Dog valgte de komplet forkert i denne omgang.
For Spurs vedkommende tror jeg der er to forhold. Dels at det efter sigende skulle være vanvittigt dyrt at fyre ham, dels er det et spørgsmål om alternativer.
For begge klubbers vedkommende, så vil jeg være så tilpas egoistisk og nyde at de tilsyneladende - mod min forventning - holder fast på dét, der jo åbenlyst ikke duer.
Fordi vi skal møde begge hold lige om lidt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 06. okt, 2019 14:54

Jesper skrev:
søndag, 06. okt, 2019 09:39
For begge klubbers vedkommende, så vil jeg være så tilpas egoistisk og nyde at de tilsyneladende - mod min forventning - holder fast på dét, der jo åbenlyst ikke duer.
Fordi vi skal møde begge hold lige om lidt.
Den køber jeg :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hekkem » søndag, 06. okt, 2019 19:22

Cynwal skrev:
søndag, 06. okt, 2019 09:06
Tror du den er på vej i kulisserne allerede? ....og at det måske er årssagen til, at Poch ser ud til at miste grebet/spillertruppen på White Hart Lane?
Tror ikke det sker lige fra den ene dag til den anden, men tror OGS stille og roligt finder et lejde der ikke er hvad man utd ledelsen gerne vil have det skal være og de skiller sig af med ham. Sætter en caretaker ind, og ansætter Poch når han bliver frigivet fra Tottenham.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 06. okt, 2019 20:41

Cynwal skrev:
lørdag, 05. okt, 2019 15:07
Cynwal skrev:
onsdag, 02. okt, 2019 15:26
Nå - Er der nogen, som er friske på et hurtigt bud på, hvem der ryger først (som i: Bliver fyret) som den næste manager i Premier League?

Bliver det Spurs' Mauricio Pochettino eller Steve Bruce (Got a BIG FAT head) fra Toons?

...eller en helt tredje?
Pilen peger kraftigere og kraftigere på Mauricio Pochettino. De bliver jo decideret kørt over af Brighton & Hove Albion, og Loriss ude med hvad der ligner en længerevarende skade.

Pochettino får også den karakteristiske "Sacked in the morning - Your getting sacked in the morning" sang fra Brightons fans :D
Så er Steve Bruce da næsten sikret frem frem til jul, og Ole Gunnar ryger med i favoritfeltet :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. okt, 2019 20:47

De skal beholde Ole.

Ole's at the wheel.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 06. okt, 2019 22:10

Hr. Drejer skrev:
søndag, 06. okt, 2019 20:47
De skal beholde Ole.

Ole's at the wheel.
Er sq lidt bange for at det snart bliver lavet om til "Ole´s under the wheels..." :lol:

En weekend man vil huske længe. Sejr - omend den hang i en tynd tråd - til os selv, f*ckfingre til begge Manchester-klubber. Og Everton.

Og sejr til OB. Nederlag til AGF. Men hov, det er en helt anden snak... :D
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 09. okt, 2019 17:06

Var for sjov på old trafford forum...
Det er muligt at der er stille her på Forum, men scums forum, der sker intet....
Dagens kampe, sidste indlæg er fra 14.09.2019 - og halvanden side om Newcastle-kampen...
Nå, ja, så var jeg ikke interesseret i den side mere
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 09. okt, 2019 17:16

Hvilket faktisk er synd. Jeg har ofte været inde og læse både på old Trafford.dk samt arsenaldebat og desuden også spurs.dk

Alle 3 sider har for mig været gode bekendtskaber for også at få noget anden syn på fodbolden end lige vores egen indædte Liverpool snak. Selvfølgelig hsr de deres figurer ligesom vi som jeg Personligt ikke ville gode at snakke med, men nu læser jeg som sagt også kun og deltager ikke.

Både old Trafford.dk og spurs.dk er blevet temmelig stille og Arsenaldebat ligger fuldstændigt øse hen og synes desværre også det kan mærkes her inde.. det går jo nok desværre mest i facebook efterhånden, men jeg håber det kan blive så længe som muligt da jeg ikke hsr facebook og derfor nyder at læse med på de forskellige forums for at høre andres mening og holdning end blot min egen
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar