Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » søndag, 04. sep, 2016 16:17

Alle burde vist være enige om, at Aguero skulle have rødt for den albue, så den må du længere ud på landet med Emmy (hvis det da er muligt).
Fan af Manchester United

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » søndag, 04. sep, 2016 16:36

AllanShore skrev:Alle burde vist være enige om, at Aguero skulle have rødt for den albue, så den må du længere ud på landet med Emmy (hvis det da er muligt).
Alle burde vist også være enige om, at Lamela skulle have rødt for den finger, han stak i øjet på Lovren. Men Spurs skal "kun" møde Stoke i næste runde og ikke Man Utd, så naturligvis gider FA ikke beskæftige sig med den situation.

Og så kan man vist finde et sted imellem 10 og 5000 situationer med Fellaini igennem de sidste 3 års tid, som burde have givet rødt i kampene men aldrig gjorde og aldrig blev kigget på efterfølgende.

Kan ikke se noget forkert i at insinuere, at Man Utd endnu engang tildeles en fordel af FA. Det er sket så ofte for dem i forhold til andre hold i England, at det er lettere mistænkeligt. Heldigvis dog markant mindre efter Fergie er trådt tilbage. Han må have haft en klemme på nogle vigtige individer...
Kloppite

Emil_Stenz_Aardestrup
Indlæg: 9
Tilmeldt: fredag, 08. maj, 2015 09:03

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emil_Stenz_Aardestrup » søndag, 04. sep, 2016 16:41

Gud, hvor har vi det hårdt. Og gud, hvor må det være fedt at være United, der omvendt har det så nemt, så nemt.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 04. sep, 2016 18:04

Aarh' nu går der vist også klynk i den ? Hverken Aguero karantæne eller at Shaw bliver hvilet op til et derby efter en meget lang skadespause er der altså noget som helst galt i.. Syntes vi bør være bedre end at begynde at klynke 'urent trav' bare fordi det lige er til Uniteds fordel ... Havde vi min øffet hvis det var inden vores møde med dem ? Jeg tvivler
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » søndag, 04. sep, 2016 19:39

Uanset om det er united-konspirationer eller ej, er det sgu da ret kritisk hvis dommere får at vide, hvad de skal eller ikke skal skrive i deres kamprapporter.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarde » søndag, 04. sep, 2016 21:06

Surf skrev:Uanset om det er united-konspirationer eller ej, er det sgu da ret kritisk hvis dommere får at vide, hvad de skal eller ikke skal skrive i deres kamprapporter.
Selvfølgelig er det det. Jeg har bare svært ved at købe, at det skulle være en del af et længerevarende komplot, sat i stand for at gøre livet lettere for United og hårdere for Liverpool, blot fordi nyheden tilfældigvis kommer ud i kølvandet på Agüeros karantæne inden Manchester-derbyet. Det var bare det, jeg mente.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » mandag, 05. sep, 2016 20:43

texy skrev:
AllanShore skrev:Alle burde vist være enige om, at Aguero skulle have rødt for den albue, så den må du længere ud på landet med Emmy (hvis det da er muligt).
Alle burde vist også være enige om, at Lamela skulle have rødt for den finger, han stak i øjet på Lovren. Men Spurs skal "kun" møde Stoke i næste runde og ikke Man Utd, så naturligvis gider FA ikke beskæftige sig med den situation.

Og så kan man vist finde et sted imellem 10 og 5000 situationer med Fellaini igennem de sidste 3 års tid, som burde have givet rødt i kampene men aldrig gjorde og aldrig blev kigget på efterfølgende.

Kan ikke se noget forkert i at insinuere, at Man Utd endnu engang tildeles en fordel af FA. Det er sket så ofte for dem i forhold til andre hold i England, at det er lettere mistænkeligt. Heldigvis dog markant mindre efter Fergie er trådt tilbage. Han må have haft en klemme på nogle vigtige individer...
Jeg tror vi begge kommer til at spilde tiden, hvis vi hver især skal prøve at få vores holdning ind i hovedet på den anden, men jeg synes det er en noget en-øjet tolkning, at United kontinuerligt har draget fordel af tilskyndelse fra FA's side. Der er i den grad også mærkelige afgørelser, der er gået mod os.

Ferdinands 9-måneders karantæne, mens en City spiller ugen efter gjorde mere eller mindre det samme.

Scholes og Rooney, der får karantæner for røde kort i venskabskampen i pre-season

Rooney, der får 3 kampes karantæne for at bande ind i kameraet, mens bl.a. Reina i selv samme rundt på kamera blev fanget i at sige F*** off til dommeren uden. Mark Halsey har i øvrigt om denne sag sagt:
“I was in the same boat as Lee Mason that time when Wayne Rooney swore into a TV camera in a game at West Ham. No referee would have sent off for that, but Lee came under pressure to report that he hadn’t seen it but would have given a red card if he had seen it."
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » mandag, 05. sep, 2016 21:28

Jeg tror heller ikke, at det her skulle underbygge, at manchester united skulle få mere dommerhjælp end andre. Angående deres hold er min største forundring egentligt, at Fellaini ikke har fået mange flere karantæner for hans utallige svinestreger. Det er til gengæld også foruroligende nok i sig selv.

Det her er et problem, der handler om, at højere instanser har en bestemt dagsorden, de gerne vil have tvunget igennem, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det er sådan, det forholder sig.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JTN » tirsdag, 06. sep, 2016 13:30

Men var det samme ikke tilfældet, da han spillede for bitters? Jeg mindes, han slap afsted med en del den gang også


Sent from my iPhone using Tapatalk
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 06. sep, 2016 15:56

Det kan sagtens være. Det var også mere min forundring over, at Fellaini stort set altid undgår røde kort eller efterfølgende karantæner, når han laver et rødt kort mere eller mindre hver kamp.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » tirsdag, 06. sep, 2016 18:10

AllanShore skrev: Ferdinands 9-måneders karantæne, mens en City spiller ugen efter gjorde mere eller mindre det samme.

Scholes og Rooney, der får karantæner for røde kort i venskabskampen i pre-season

Rooney, der får 3 kampes karantæne for at bande ind i kameraet, mens bl.a. Reina i selv samme rundt på kamera blev fanget i at sige F*** off til dommeren uden. Mark Halsey har i øvrigt om denne sag sagt:
1: Ja, den skulle naturligvis have givet Ferdinand 2 års karantæne, som Michael Rasmussen og alle mulige andre atleter automatisk fik, hvis de prøvede at undgå dopingchecks. Den slags var længe forinden sat = dopingsnyd.

2: Har jeg ikke nogen holdning til. Går ud fra, at hvis andre spillere præsterede samme manglende hensyn til deres modstandere i venskabskampe, så havde FA nok også givet dem karantæne.

3: Tror, at Rooney siger f*** off til dommeren flere gange i hver eneste kamp han spiller. Jeg har i hvert fald lagte mærke til det uhyre ofte. Men det er der også mange andre, der gør. Åbenbart Reina, som du erindrer. Men, det er nu noget andet, at gøre det direkte ind i kameraet og dermed ud i stuerne til diverse børn, der måtte følge med.

Og så kan jeg da i flæng nævne, at Fergie fik dømt Suarez for racisme uden skyggen af et bevis, mens Evra ikke fik noget som helst for sine nedsættende bemærkninger. Jeg kan nævne at Suarez fik karantæne for at give fingeren til Fulham's fans, mens Neville ikke fik karantæne for samme gestus overfor Tevez. Jeg kan nævne, at der åbenbart gjaldt et sæt regler for Ferguson i forhold til pressemøder (som han som den eneste ustraffet kunne udelukke medier fra eller helt aflyse) og et andet sæt for alle andre managers. Og så var der igennem i hvert fald de sidste 10-15 år under Fergie bare et hav af kendelser på banen, som ALTID gik Man Utd vej. Husker med tydelighed Spurs klokkeklare mål på Roy Carroll, som ikke blev givet. Tilfældigheder vil medier og Man Utd fans påstå. Men flere har postet diverse blogs om tendenserne, der antydede Ferguson's magt. Her er et eksempel fra en af jeres naboer.

http://sabotagetimes.com/football/manch ... conspiracy

Jeg tror ikke længere, (efter Fergie er stoppet) at Man Utd har samme magt over FA. Derfor tror jeg heller ikke, at Aguero's karantæne har til hensigt at give dem en fordel. Men jeg synes, at det er uretfærdigt, at Aguero dømmes efterfølgende, mens Lamela ikke dømmes. Og tilfældighed denne gang eller ej, så er det bare endnu engang Man Utd, der får noget ud af FA's usammenhængende beslutninger.
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JTN » lørdag, 10. sep, 2016 12:53

Carra interviewer Alonso i skyoptakten til Manchester derbyet lige nu [HEAVY BLACK HEART]️


Sent from my iPhone using Tapatalk
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2016 10:27

Listen over de 10 bedst betalte spillere:

http://www.worldstopmost.com/2017-2018- ... hest-list/

Der er således en grund til, at man c ligger, hvor de gør, men vi behøver vel ikke at være misundelige over, at vi ikke kan tilbyde disse lønninger med de spillere, vi har pt ?

På denne liste er Agüero, Hazard, Silva, Özil og de Bruyne vel dem, hvor man kan sige, at de er deres løn værd ? Nu kan man jo nok ikke stille et hold, hvor de alle 5 indgår, men vores liste med:

Sturridge, Coutinho, Firmino, Lallana og Mané lader vel ikke meget tilbage at ønske, og de andre har vel tilsammen det dobbelte eller mere i løn ?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » søndag, 25. sep, 2016 11:05

Ingen fodboldspillere i den kategori er deres løn værd. Det er komplet sindsygt at de skal tjene så mange penge.
På listen der vil jeg bytte hvilken som helst af vores spillere med Aguero. Resten er ikke bedre end hvad vi har. Og slet ikke til kostprisen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » søndag, 25. sep, 2016 11:59

Og sjovt at den dyreste af dem alle, er bænkevarmer for et midterhold.

Besvar