Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LarsU » tirsdag, 22. okt, 2013 22:00

AllanShore skrev:
Jesper skrev:
AllanShore skrev:The Guardian har sågar haft liveupdate på hans bog. Jeg ved ikke om de har sat en eller anden læsesprinter til at køre den igennem og rapportere videre, men det virke lidt overdrevet.
Hvordan reageres der i Man U-miljøet på bogen?
Det har jeg ikke rigtigt styr på. Jeg tror de fleste venter med en samlet bedømmelse efter at have læst bogen i stedet for at bero deres meninger på diverse citater fra Twitter. Der er selvfølgelig nogle, der allerede klager over, at han ikke har snakket mere om den seneste "saga" med Rooney, men taget i betragtning af, at han stadig er direktør i klubben, så kan jeg ikke se hvad man ellers havde forventet. Og måske har der bare ikke været mere at sige i den sag.

Jeg glæder mig i hvert fald til at få fingre i bogen om dette lille menneske.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 22. okt, 2013 22:22

LarsU skrev:
AllanShore skrev:
Jesper skrev:
AllanShore skrev:The Guardian har sågar haft liveupdate på hans bog. Jeg ved ikke om de har sat en eller anden læsesprinter til at køre den igennem og rapportere videre, men det virke lidt overdrevet.
Hvordan reageres der i Man U-miljøet på bogen?
Det har jeg ikke rigtigt styr på. Jeg tror de fleste venter med en samlet bedømmelse efter at have læst bogen i stedet for at bero deres meninger på diverse citater fra Twitter. Der er selvfølgelig nogle, der allerede klager over, at han ikke har snakket mere om den seneste "saga" med Rooney, men taget i betragtning af, at han stadig er direktør i klubben, så kan jeg ikke se hvad man ellers havde forventet. Og måske har der bare ikke været mere at sige i den sag.

Jeg glæder mig i hvert fald til at få fingre i bogen om dette fantastiske menneske.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 22. okt, 2013 22:38

AllanShore skrev:
LarsU skrev:
AllanShore skrev:
Jesper skrev:
AllanShore skrev:The Guardian har sågar haft liveupdate på hans bog. Jeg ved ikke om de har sat en eller anden læsesprinter til at køre den igennem og rapportere videre, men det virke lidt overdrevet.
Hvordan reageres der i Man U-miljøet på bogen?
Det har jeg ikke rigtigt styr på. Jeg tror de fleste venter med en samlet bedømmelse efter at have læst bogen i stedet for at bero deres meninger på diverse citater fra Twitter. Der er selvfølgelig nogle, der allerede klager over, at han ikke har snakket mere om den seneste "saga" med Rooney, men taget i betragtning af, at han stadig er direktør i klubben, så kan jeg ikke se hvad man ellers havde forventet. Og måske har der bare ikke været mere at sige i den sag.

Jeg glæder mig i hvert fald til at få fingre i bogen om den gamle fordrukne sut.

Stop nu bare med at forsøge på at dreje en diskussion om Fergie over på noget positivt - det er IKKE det rigtige forum at gøre den slags på. Den slags gøgl kan du lade blive på oldtrafford.dk.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LarsU » tirsdag, 22. okt, 2013 22:38

AllanShore skrev:
LarsU skrev:
AllanShore skrev:
Jesper skrev:
AllanShore skrev:The Guardian har sågar haft liveupdate på hans bog. Jeg ved ikke om de har sat en eller anden læsesprinter til at køre den igennem og rapportere videre, men det virke lidt overdrevet.
Hvordan reageres der i Man U-miljøet på bogen?
Det har jeg ikke rigtigt styr på. Jeg tror de fleste venter med en samlet bedømmelse efter at have læst bogen i stedet for at bero deres meninger på diverse citater fra Twitter. Der er selvfølgelig nogle, der allerede klager over, at han ikke har snakket mere om den seneste "saga" med Rooney, men taget i betragtning af, at han stadig er direktør i klubben, så kan jeg ikke se hvad man ellers havde forventet. Og måske har der bare ikke været mere at sige i den sag.

Jeg glæder mig i hvert fald til at få fingre i bogen om dette fantastiske menneske.
Ej, altså.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mugge » tirsdag, 22. okt, 2013 22:54

LarsU skrev:
AllanShore skrev:
LarsU skrev:
AllanShore skrev:
Jesper skrev:
AllanShore skrev:The Guardian har sågar haft liveupdate på hans bog. Jeg ved ikke om de har sat en eller anden læsesprinter til at køre den igennem og rapportere videre, men det virke lidt overdrevet.
Hvordan reageres der i Man U-miljøet på bogen?
Det har jeg ikke rigtigt styr på. Jeg tror de fleste venter med en samlet bedømmelse efter at have læst bogen i stedet for at bero deres meninger på diverse citater fra Twitter. Der er selvfølgelig nogle, der allerede klager over, at han ikke har snakket mere om den seneste "saga" med Rooney, men taget i betragtning af, at han stadig er direktør i klubben, så kan jeg ikke se hvad man ellers havde forventet. Og måske har der bare ikke været mere at sige i den sag.

Jeg glæder mig i hvert fald til at få fingre i bogen om dette fantastiske menneske.
Ej, altså.
Bare det ikke bliver til det erotiske menneske...

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 22. okt, 2013 23:03

Han startede.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LarsU » onsdag, 23. okt, 2013 08:37

AllanShore skrev:Han startede.
Det er rigtigt, og det er jo bare lidt spas. Og i hvert fald IKKE erotisk!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarde » søndag, 27. okt, 2013 20:28

€45-50m for Benzema?! Hvad er det for en klub, der - hvis agenten til en forandring taler sandt - har så uhyggeligt dårlig sans for "value for money" princippet?

http://plbold.dk/benzema-agent-bekraefter-pl-interesse/

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 27. okt, 2013 20:41

Aarde skrev:€45-50m for Benzema?! Hvad er det for en klub, der - hvis agenten til en forandring taler sandt - har så uhyggeligt dårlig sans for "value for money" princippet?

http://plbold.dk/benzema-agent-bekraefter-pl-interesse/
Mit eneste bud er Chelsea.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 29. okt, 2013 09:45

Men’s shortlists for the FIFA Ballon d’Or 2013
The following 23 men (in alphabetical order) are in contention for the FIFA Ballon d’Or 2013:
Gareth Bale (Wales), Edinson Cavani (Uruguay), Radamel Falcao (Colombia), Eden Hazard (Belgium), Zlatan Ibrahimović (Sweden), Andrés Iniesta (Spain), Philipp Lahm (Germany), Robert Lewandowski (Poland), Lionel Messi (Argentina), Thomas Müller (Germany), Manuel Neuer (Germany), Neymar (Brazil), Mesut Özil (Germany), Andrea Pirlo (Italy), Franck Ribéry (France), Arjen Robben (Netherlands), Cristiano Ronaldo (Portugal), Bastian Schweinsteiger (Germany), Luis Suárez (Uruguay), Thiago Silva (Brazil), Yaya Touré (Côte d’Ivoire), Robin Van Persie (Netherlands), Xavi (Spain).
Det bliver nok endnu engang et slag mellem Messi og Ronaldo, mens jeg til gengæld tror at Ribery vil overtage Iniestas plads på den ligegyldige 3. plads. Derudover er det et virkelig stærkt felt. Den eneste jeg ikke forstår er derpå, er Yaya Toure, der i bund og grund ikke havde den mest imponerende sidste sæson, men han kommer alligevel ikke i nærheden at at vinde, så det er vel lidt ligegyldigt.

Hvordan ville I herinde til gengæld stille årets hold? Det bliver der vel egentlig også kåret til den award gør det ikke? Mit umiddelbare hold vil være dette. Skræmmende, at der ikke er en fra den engelske liga.

Neuer
Lahm - Thiago Silva - Dante - Alaba
Schweinsteiger - Busquets - Iniesta
Ronaldo - Messi - Ribery
The following ten coaches (in alphabetical order, first nationality and then team) are in contention for the FIFA World Coach of the Year for Men’s Football 2013:

Carlo Ancelotti (Italy/Paris Saint-Germain FC/Real Madrid CF), Rafael Benítez (Spain/Chelsea FC/SSC Napoli), Antonio Conte (Italy/Juventus), Vicente Del Bosque (Spain/Spain national team), mr. ferguson Ferguson (Scotland/Manchester United FC former coach), Jupp Heynckes (Germany/FC Bayern München former coach), Jürgen Klopp (Germany/Borussia Dortmund), José Mourinho (Portugal/Real Madrid CF/Chelsea FC), Luiz Felipe Scolari (Brazil/Brazil national team), Arsène Wenger (France/Arsenal FC).
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » tirsdag, 29. okt, 2013 11:11

For mig at se så burde kåringen i år stå mellem Ribery, Ronaldo og Zlatan. Og jeg ville stemme på Ribery, da han har været den mest konstante. Til gengæld så har Zlatan haft det højeste topniveau, imedens Ronaldo i virkeligheden bare er fortsat med det enorme scoringstempo suppleret med ganske mange assist.

Messi har været for meget skadet i foråret og efteråret til at han skal have den, men han er måske den der har størst betydning for sit hold.

Årets træner er Heynckes som reformerede fodbolden generelt og samlede et af verdens bedste klubhold.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » tirsdag, 29. okt, 2013 13:48

Pirlo er nomineret, men Vidal er ikke. Det er mig en gåde.

Mit hold ville nok se nogenlunde ud som Allans. Heynckes vinder nærmest alle kampe i foråret, så han er svær at komme uden om som årets træner. Mener at 0-2 hjemme mod Arsenal (efter at have vundet 3-1 ude) og 1-1 mod Dortmund i ligaen (hvor begge hold stillede med reserver), var de eneste kampe, der ikke blev vundet.

elpistolero7
Indlæg: 177
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af elpistolero7 » fredag, 01. nov, 2013 13:55


Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. nov, 2013 14:49

Den trussel fremfører storklubberne med jævne mellemrum. Det er for at presse UEFA (og FIFA). Det er forhandlingstaktik, vil jeg formode.

Men hvor er Liverpool, de er ikke engang i 3. division?

1. division:
FC Barcelona
Real Madrid
Chelsea
Manchester United
Manchester City
AC Milan
Juventus
Paris Saint-Germain
Bayern München
Borussia Dortmund
FC Porto
Shakhtar Donetsk
Zenit St. Petersborg
Ajax
Galatasaray
Olympiakos


2. division:
Inter
Napoli
Olympique Marseille
Lille
Atletico Madrid
Celtic
Schalke 04
CSKA Moskva
Tottenham Hotspur
Arsenal
Dynamo Kiev
Sporting Lissabon
Benfica
PSV Eindhoven
Anderlecht
VfB Stuttgart


3. division:
AS Roma
Olympique Lyon
Twente
Valencia
Bayer Leverkusen
Fenerbahce
Spartak Moskva
Legia Warszawa
FC København
FC Basel
Red Bull Salzburg
Steaua Bukarest
APOEL Nicosia
Viktoria Plzen
Røde Stjerne Beograd
Maccabi Haifa
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Arturo Bandini » fredag, 01. nov, 2013 16:00

Jeg kan heller ikke finde Monaco, de har sgu da ellers godt med penge
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Besvar