Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mikkel » søndag, 24. jun, 2012 22:34

Forfærdeligt. :-( RIP. YNWA
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » onsdag, 27. jun, 2012 17:02

Gareth Bale har forlænget sin kontrak med fire år.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » onsdag, 27. jun, 2012 17:58

http://drupal-sporten.tv2.dk/em/2012-06 ... ts-stilhed

Spanien får ikke lov at holde 1 minuts stilhed, ej heller at bære sørgebind for at mindes Miki Rouge. Hvad er dog det for noget, UEFA? Utroligt...

(Linket er lidt mærkeligt, man skal kopiere det hele for at det virker)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » lørdag, 30. jun, 2012 21:12

Del Piero har sendt et åbent brev til Juventus' fans. Der kan man vist tale om en rigtig legende!
"It ends here, my contract with Juventus expires today," the 37-year-old states in his letter, published in Corriere dello Sport.

“It’s not news, but knowing it is ‘official’ still has an effect on me. It is not a sad moment for me, there are no regrets or nostalgia. Not anymore.

"That’s because I’ve had time to think back over everything that happened in my last Bianconeri season, going further back and reliving the greatest dream I could’ve dreamed.

"All the memories, the joys, the triumphs and – to be honest – a few recent moments of bitterness... Today all these images flash in front of my eyes and at a certain point blur into one marvellous embrace of my final game in Turin.

“That is the photograph that encapsulates everything, the instant I want to bring with me always, the one that since May 13 has been printed on my heart. It cannot be cancelled.

“A while ago, before going on vacation, I emptied out my locker at Vinovo and walking out of the training ground I stopped where for many months you waited for me hoping for a photo, an autograph or just a hello... under the snow, the ice, the rain, the burning ***. But this time I am the one saluting and thanking you, just as you did with me.

“The players pass by, but Juventus remains. My team-mates remain, who I wish the best and will always cheer them on.

“Above all what remains is the fans, you who are Juventus. That jersey that I loved and will always love, that I desired and respected, without breaks or discounts.

"I am happy that others after me can wear the shirt and above all the ‘10’ that has always had my name on it since they started printing names on the Bianconeri jerseys.

“I am happy for whoever will wear it next year and happy that somewhere – in Italy and all over the world – someone is dreaming of wearing it.

“I would be proud of someone wanting to follow my path, just as I dreamed of doing so with other champions, other examples, other legends.

“From tomorrow I will no longer be a Juventus player, but I will always be one of you. Now a new adventure begins and I am as fired up as I was 19 summers ago.

“Arrivederci. Thanks for everything.

"Alessandro."
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mikkel » lørdag, 30. jun, 2012 23:13

Jeg elsker Del Piero <3 <3. Super Alex vil blive savnet.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mikkel » lørdag, 30. jun, 2012 23:14

Jeg elsker Del Piero <3 <3. Super Alex vil blive savnet.
Just the fax ma'am. Just the fax.

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af jacobq » tirsdag, 03. jul, 2012 15:05

Andre Villas-Boas er officielt blevet Tottenham manager.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af tue69 » tirsdag, 03. jul, 2012 15:23

Spændende at se om han kan præstere, nu hvor han ikke skal føre John Terry til et mesterskab (ja, det er en gyldig grund for at lade sit hold tabe).

Spøg til side - han er jo lidt et ubeskrevet blad i England, da hans tid i Chelsea nok næppe er nok til at danne et gyldigt grundlag for at beskrive hans fremadrettede muligheder. Så det bliver da spændende at se, om han kan få Tottenham med i top-4.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 03. jul, 2012 16:24

Godt nok har Bale forlænget, men den sværeste opgave må blive at få overbevist Modric om at blive i Tottenham, så de kan bygge videre på det fundament, de har fået lagt.

Jeg tror dog, at Tottenham har toppet - eller jeg håber i hvert fald, for så kan vi komme tilbage, hvor vi hører hjemme.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fribytter » mandag, 09. jul, 2012 11:18

Så er det i dag, at Terry får sin dom.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » mandag, 09. jul, 2012 14:35

Nu har jeg ikke haft tid til at sætte mig meget ind i den her Terry racisme sag, men kan det virkelig passe, at den maksimale straf han kan få er på 2500 pund? Hvad er FA's rolle i det her?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » mandag, 09. jul, 2012 14:36

Fribytter skrev:Så er det i dag, at Terry får sin dom.
Hvilken "dom"?
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. jul, 2012 15:09

asger90 skrev:Nu har jeg ikke haft tid til at sætte mig meget ind i den her Terry racisme sag, men kan det virkelig passe, at den maksimale straf han kan få er på 2500 pund? Hvad er FA's rolle i det her?
Så vidt jeg ved, så har FA ikke rigtigt noget at skulle sige, fordi han er blevet meldt til politiet. Og ja, jeg har også hørt det med at loftet for straffen er de 2000 pund.

Man kan forresten følge med i hvad der sker i retssalen på den her guts twitter: https://twitter.com/tariqpanja
Fan af Manchester United

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » mandag, 09. jul, 2012 17:49

AllanShore skrev:
asger90 skrev:Nu har jeg ikke haft tid til at sætte mig meget ind i den her Terry racisme sag, men kan det virkelig passe, at den maksimale straf han kan få er på 2500 pund? Hvad er FA's rolle i det her?
Så vidt jeg ved, så har FA ikke rigtigt noget at skulle sige, fordi han er blevet meldt til politiet. Og ja, jeg har også hørt det med at loftet for straffen er de 2000 pund.

Man kan forresten følge med i hvad der sker i retssalen på den her guts twitter: https://twitter.com/tariqpanja
At han er blevet meldt til politiet bør da ikke have nogen påvirkning på om FA har lyst til at gå ind i sagen. Jeg går ud fra at de har fri mulighed for at lave en seperat sag mod Terry, det gjorde de jo på så nydelig vis i Suarez vs. Evra sagen. Alt andet ville også give dårlig mening, hvis man altså spørger mig.

Jeg er meget spændt på hvad den her sag ender ud i. Hvis Terry kendes skyldig og FA ikke giver en KÆMPE KÆMPE straf så falder deres kick racism out of football i gennem big time. Min ydmyge holdning er, at FA har lagt et kæmpe pres på sig selv med den vanvids karantæne de gav Suarez, deres efterfølgende diktatoriske indstilling til en anke og hele den generelle dom som kom på et uendeligt, sindssygt, vanvittigt, utroligt, psykopatisk (indsæt selv flere) tyndt grundlag.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. jul, 2012 18:03

asger90 skrev:At han er blevet meldt til politiet bør da ikke have nogen påvirkning på om FA har lyst til at gå ind i sagen. Jeg går ud fra at de har fri mulighed for at lave en seperat sag mod Terry, det gjorde de jo på så nydelig vis i Suarez vs. Evra sagen. Alt andet ville også give dårlig mening, hvis man altså spørger mig.

Jeg er meget spændt på hvad den her sag ender ud i. Hvis Terry kendes skyldig og FA ikke giver en KÆMPE KÆMPE straf så falder deres kick racism out of football i gennem big time. Min ydmyge holdning er, at FA har lagt et kæmpe pres på sig selv med den vanvids karantæne de gav Suarez, deres efterfølgende diktatoriske indstilling til en anke og hele den generelle dom som kom på et uendeligt, sindssygt, vanvittigt, utroligt, psykopatisk (indsæt selv flere) tyndt grundlag.
Jeg ved ikke lige hvordan det fungerer, men jeg synes at have læst et sted, at FA vil have svært ved at kunne sanktionere ham, og ellers kan det jo være, at de allerede mener at de har straffet ham ved at tage anførerbindet fra ham. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde noget på Google, der antyder at FA vil gå videre.
Fan af Manchester United

Besvar