Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hafsteinsson

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 04. mar, 2009 22:48

1 måls sejre i denne sæson:

scum: 12
LFC: 5
Chelsea: 4

Det er til at brække sig over!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. mar, 2009 22:48

rnh skrev:der bare nogen der har alt hældet. :twisted:
Heldet hælder jo altid til den ene eller den anden side.

Den Sorte SKole
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » onsdag, 04. mar, 2009 23:01

I sin tid da Glasgow Rangers mødte scum ad to omgange, må have været i en 16-dels CL-kamp eller indledende runde, havde Peter Løvenkrands 2 af sine allerbedste kampe, og udgjorde nærmest en en-mands hær for skotterne især i det første opgør hjemme på Ibrox, hvor jeg tror Peter Løvenkrands havde 6 gigant-store chancer alene i første halvleg. Egentlig utroligt, at han stadig har et spil der driller dem, men han var på det rigtige sted idag, på det rigtige tidspunkt.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 04. mar, 2009 23:12

Barcelona spiller mildest talt forfærdeligt mod Mallorca. Bagud 1-0 ved pausen, lukker endnu et mål inden umiddelbart efter pausen, som dog noget tvivlsomt bliver annuleret for off-side, og nu har Caceres lige set rødt, da han syntes at han som bagerste mand skulle klippe en Mallorca-spiller midt over i feltet. Heldigvis for Barca og kampen brændes det efterfølgende straffespark. Men ligeså skræmmende gode de har set ud indtil for ganske nylig, ligeså rystende dårlige er de pludselig blevet. Meget mærkeligt.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 05. mar, 2009 01:40

aarde skrev:Barcelona spiller mildest talt forfærdeligt mod Mallorca. Bagud 1-0 ved pausen, lukker endnu et mål inden umiddelbart efter pausen, som dog noget tvivlsomt bliver annuleret for off-side, og nu har Caceres lige set rødt, da han syntes at han som bagerste mand skulle klippe en Mallorca-spiller midt over i feltet. Heldigvis for Barca og kampen brændes det efterfølgende straffespark. Men ligeså skræmmende gode de har set ud indtil for ganske nylig, ligeså rystende dårlige er de pludselig blevet. Meget mærkeligt.
Ja, de burde få Graeme Souness som træner. Så er de ringe hele sæsonen.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 05. mar, 2009 16:21

YNWA skrev:Stephen Taylor er sgu noget af en tøsedreng - han "slår" jo på piger!
Det udviklede sig åbenbart i spillertunnelen...

"Ronaldo waited for the defender in the tunnel and called him a 'rubbish footballer'. Taylor, it was said, responded by calling last season's Footballer of the Year 'ugly'.
Eventually referee Steve Bennett and United captain Rio Ferdinand separated the pair."

http://www.metro.co.uk/sport/football/a ... page_id=43
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 07. mar, 2009 15:23

For dem, der ikke ved hvad de skal stille op med sig selv sådan en lørdag, så sender TV2Sport en interessant kamp mellem Werder Bremen og Hoffenheim her kl. 15.30. Den tror jeg nok lige jeg skal følge lidt med i. Mest fordi jeg nærer en lille forkærlighed for Werder.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 07. mar, 2009 15:31

McRae skrev:For dem, der ikke ved hvad de skal stille op med sig selv sådan en lørdag, så sender TV2Sport en interessant kamp mellem Werder Bremen og Hoffenheim her kl. 15.30. Den tror jeg nok lige jeg skal følge lidt med i. Mest fordi jeg nærer en lille forkærlighed for Werder.
Sender de ikke All England?

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 07. mar, 2009 15:40

Jo, det har jeg så også lige observeret. Det er åbenbart TV2Sport HD, der viser fodboldkampen. Jesus christ...

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 07. mar, 2009 15:42

McRae skrev:Jo, det har jeg så også lige observeret. Det er åbenbart TV2Sport HD, der viser fodboldkampen. Jesus christ...
Lige præcis! Kampen kan dog streames på deres hjemmeside for... 9 kr

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 07. mar, 2009 16:02

Puuha...9 kr! Hvad er det for en verden vi lever i?

Nå, de er forhåbentlig givet godt ud.... :)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. mar, 2009 16:11

Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 07. mar, 2009 16:20

Thommo skrev:Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på ;)
Eller niveauet i den liga de nu spiller i.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 07. mar, 2009 16:45

Thommo skrev:Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på ;)
Kan da være vi kan tjene en god skilling på ham, medmindre der er aftalt en pris da han blev lejet ud.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. mar, 2009 16:47

mig_der skrev:
Eller niveauet i den liga de nu spiller i.
Robbie Keane? Cisse? Morientes? Pongolle(til dels) og mange mange flere
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar