Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
1 måls sejre i denne sæson:
scum: 12
LFC: 5
Chelsea: 4
Det er til at brække sig over!
scum: 12
LFC: 5
Chelsea: 4
Det er til at brække sig over!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Heldet hælder jo altid til den ene eller den anden side.rnh skrev:der bare nogen der har alt hældet.
Den Sorte SKole
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Brug din magt som forbruger.
-
I sin tid da Glasgow Rangers mødte scum ad to omgange, må have været i en 16-dels CL-kamp eller indledende runde, havde Peter Løvenkrands 2 af sine allerbedste kampe, og udgjorde nærmest en en-mands hær for skotterne især i det første opgør hjemme på Ibrox, hvor jeg tror Peter Løvenkrands havde 6 gigant-store chancer alene i første halvleg. Egentlig utroligt, at han stadig har et spil der driller dem, men han var på det rigtige sted idag, på det rigtige tidspunkt.
Barcelona spiller mildest talt forfærdeligt mod Mallorca. Bagud 1-0 ved pausen, lukker endnu et mål inden umiddelbart efter pausen, som dog noget tvivlsomt bliver annuleret for off-side, og nu har Caceres lige set rødt, da han syntes at han som bagerste mand skulle klippe en Mallorca-spiller midt over i feltet. Heldigvis for Barca og kampen brændes det efterfølgende straffespark. Men ligeså skræmmende gode de har set ud indtil for ganske nylig, ligeså rystende dårlige er de pludselig blevet. Meget mærkeligt.
Ja, de burde få Graeme Souness som træner. Så er de ringe hele sæsonen.aarde skrev:Barcelona spiller mildest talt forfærdeligt mod Mallorca. Bagud 1-0 ved pausen, lukker endnu et mål inden umiddelbart efter pausen, som dog noget tvivlsomt bliver annuleret for off-side, og nu har Caceres lige set rødt, da han syntes at han som bagerste mand skulle klippe en Mallorca-spiller midt over i feltet. Heldigvis for Barca og kampen brændes det efterfølgende straffespark. Men ligeså skræmmende gode de har set ud indtil for ganske nylig, ligeså rystende dårlige er de pludselig blevet. Meget mærkeligt.
Det udviklede sig åbenbart i spillertunnelen...YNWA skrev:Stephen Taylor er sgu noget af en tøsedreng - han "slår" jo på piger!
"Ronaldo waited for the defender in the tunnel and called him a 'rubbish footballer'. Taylor, it was said, responded by calling last season's Footballer of the Year 'ugly'.
Eventually referee Steve Bennett and United captain Rio Ferdinand separated the pair."
http://www.metro.co.uk/sport/football/a ... page_id=43
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
For dem, der ikke ved hvad de skal stille op med sig selv sådan en lørdag, så sender TV2Sport en interessant kamp mellem Werder Bremen og Hoffenheim her kl. 15.30. Den tror jeg nok lige jeg skal følge lidt med i. Mest fordi jeg nærer en lille forkærlighed for Werder.
Sender de ikke All England?McRae skrev:For dem, der ikke ved hvad de skal stille op med sig selv sådan en lørdag, så sender TV2Sport en interessant kamp mellem Werder Bremen og Hoffenheim her kl. 15.30. Den tror jeg nok lige jeg skal følge lidt med i. Mest fordi jeg nærer en lille forkærlighed for Werder.
Jo, det har jeg så også lige observeret. Det er åbenbart TV2Sport HD, der viser fodboldkampen. Jesus christ...
Lige præcis! Kampen kan dog streames på deres hjemmeside for... 9 krMcRae skrev:Jo, det har jeg så også lige observeret. Det er åbenbart TV2Sport HD, der viser fodboldkampen. Jesus christ...
Puuha...9 kr! Hvad er det for en verden vi lever i?
Nå, de er forhåbentlig givet godt ud....
Nå, de er forhåbentlig givet godt ud....
Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på
Verden er smask fuld af hyklere....
Eller niveauet i den liga de nu spiller i.Thommo skrev:Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Kan da være vi kan tjene en god skilling på ham, medmindre der er aftalt en pris da han blev lejet ud.Thommo skrev:Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på
Robbie Keane? Cisse? Morientes? Pongolle(til dels) og mange mange fleremig_der skrev:Eller niveauet i den liga de nu spiller i.Thommo skrev:Tjah, så har Voronin jo garnet igen, "mystisk" som ex angribere kan i andre klubber, man skulle jo tro der var en sammenhæng med vores måde og spille på
Verden er smask fuld af hyklere....