Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg siger gerne tillykke, hvis det er det eneste de vinder, men sådan går det nok ikke
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Først Messi med et super flot mål, hvor han dribler et par mand og placere den sikkert i det lange hjørne.
Også 2 min efter Forlan med et klasse spark udefra der knækker så Valdez ikke har en chance.
2-1 til Barca
Også 2 min efter Forlan med et klasse spark udefra der knækker så Valdez ikke har en chance.
2-1 til Barca
Æv, nu havde Atletico ellers lige udlignet, og så kommer Henry selvfølgelig og ødelægger det hele...
-
- Bestyrelsesmedlem
Det klarede han så fint bagefter i den anden ende at udligne for.
3-3 efter straffespark af Forlan.
3-3 efter straffespark af Forlan.
Mystisk Atletico ikke har fået en mand smidt ud endnu! Det gør de meget meget ofte, når de møder tophold
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
4-3 til Atletico 2 min før tid.
Godt nok en vild kamp
Godt nok en vild kamp
-
Fint at Villa satte point til........
Nogle fede resultater i dag. En ting er at Atetico vinder over Barca. Noget andet er at Roma nu er foran 2-0 mod Inter på San Siro, og det var vor kære Riise, der satte den anden scoring ind
Hvor ville det glæde mig, hvis Barcelona gik hen og smed mesterskabet på gulvet. De er selvsagt stadig en en yderst gunstig position, men alle har jo udråbt dem som mester - så smed de trofæet på gulvet, ville det bare vise, at man ikke skal tage noget forgivet. Problemet er bare, at jeg heller ikke kan klare Real Madrid.
Har det nøjagtig på samme måde. Har snakket med flere Barca fans, der har været ekstrem højrøvede og arrogante. Af de grunde håber jeg de snubler. På den anden side, så har de spillet noget af det flotteste fodbold i mange mange år i efteråret. Helt fantastisk har det været at overvære.Dines skrev:Hvor ville det glæde mig, hvis Barcelona gik hen og smed mesterskabet på gulvet. De er selvsagt stadig en en yderst gunstig position, men alle har jo udråbt dem som mester - så smed de trofæet på gulvet, ville det bare vise, at man ikke skal tage noget forgivet. Problemet er bare, at jeg heller ikke kan klare Real Madrid.
Jeg bryder mig ikke om Real Madrid, og mener de mangler individualisterne til at gøre arbejdet færdigt.
Derfor - comeon Valencia, selvom det nok er for sent med dem.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: danemark
Fantastisk resultat af Atlètico, så kan barca bare lære det.. der er ikke nogen spiller jeg hellere vil have til klubben som torres makker end kun aguerro
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Arsenal-West Brom står 1-1 efter 8 minutter
Bendtner har for øvrigt formået at blive målscorer for Arsenal. Det ligner ham dårligt.
Bendtner har for øvrigt formået at blive målscorer for Arsenal. Det ligner ham dårligt.
Lader til at West Brom udlignede på frispark. Dødbolde er vel også deres eneste mulighed for at få bolden i nettet.
Forøvrigt forfærdeligt dårligt dækket op af Arsenal, da det udlignende mål kommer: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2167736/
Forøvrigt forfærdeligt dårligt dækket op af Arsenal, da det udlignende mål kommer: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2167736/