Det er intet mindre end fantastisk! Må dette resultat give dem et selvtillidsboost af dimensioner i Bundesligaen.Thommo skrev:aarde skrev:Pizarro sender med to mål Milan ud og Bremen videre. Det er jo altid rart
Det var sgu gode nyheder, kunne ikke huske hva den første var endt, så det var jo glædeligt
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er mindre vigtigt (faktisk uinteressant) - det det drejer sig om, er at Milan er ude.SaibotDK skrev:Det er intet mindre end fantastisk! Må dette resultat give dem et selvtillidsboost af dimensioner i Bundesligaen.Thommo skrev:aarde skrev:Pizarro sender med to mål Milan ud og Bremen videre. Det er jo altid rart
Det var sgu gode nyheder, kunne ikke huske hva den første var endt, så det var jo glædeligt
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Ja - HVIS man har...McRae skrev:Hvis man har en lille forkærlighed for Werder, er det da ekstra fedt
Jeg går ud fra, at flertallet af LFC-supportere ikke ligefrem har et kærlighedsforhold til AC Milan.
Werder Bremen er vel OK, men hos mig er det hverken eller...
HSV er min tyske klub, men alligevel ikke. Og om HSV og Werder er rivaler er også mig ligegyldigt.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Jørgen tror den her vandt en masse sympati for Milans fans efter Hillsborough.
http://www.youtube.com/watch?v=5ZrVfMRyoE0
Milan brugte iøvrigt sangen indtil 05 hvor efter de stoppede med det.
Har ingen kilde på det, da det er blevet læst et sted på RAWK.
http://www.youtube.com/watch?v=5ZrVfMRyoE0
Milan brugte iøvrigt sangen indtil 05 hvor efter de stoppede med det.
Har ingen kilde på det, da det er blevet læst et sted på RAWK.
Hold da op West Bromwich har lagt frisk ud, men tror dog ikke det giver point, hvis de ikke får puttet en ind inden for de næste 5-10 min. Everton burde køre dem over, så godt man nu kan køre et pl hold over
Verden er smask fuld af hyklere....
Vores kære Voronin har endnu en gang været farlig og har sendt Hertha foran med 1-0 mod Mönchengladbach.
Villa foran ved pausen, ikke godt..
Hvordan undgik O'Shea rødt der?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Troede ikke Chelsea var i finalen i Carling cuppen. Der er godt nok flag day da.
Så har Villa lige sat en 2-0 over styr mod Stoke i de sidste 3 min 2-2 FT.Ultra skrev:Villa foran ved pausen, ikke godt..
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Så er det forlænget spilletid i Man Utd.-Tottenham kampen, og det har sku været en lidt tam affære. Godt nok med et skud fra Christina på stolpen 30 sekunder før tid, men heldigvis gik den ikke ind
Nu håber jeg sku bare at Tottenham går ud og klasker United en, så de kan få den pokal. Go Tottenham.
Nu håber jeg sku bare at Tottenham går ud og klasker United en, så de kan få den pokal. Go Tottenham.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Jeg hader dem!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Første skridt mod en quadruple
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 44
Jamen antitillykke Scum. Antilykke med titlen.