Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 26. nov, 2016 15:38

godt nok irriterende at se på at City skal vinde på to mongol-klumpedumpe-klude-mål... :doh1: øv med øv på ! der er et top 6 hold der smider point i hver runde og det blev desværre ikke city selvom det burde have været dem ! nu skal vi bare sørge for det ikke bliver os ! kom så drenge giv den hele armen !!
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. nov, 2016 19:41

Chelsea foran mod Spurs. Øv bøv ... :wall: :wall:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 26. nov, 2016 19:42

ja det var dog irriterende den kamp skal meget gerne ende uafgjort !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » lørdag, 26. nov, 2016 19:46

jensemand skrev:ja det var dog irriterende den kamp skal meget gerne ende uafgjort !
Tja, hvis vi vil blive mestre skal vi jo som sådan bare vinde vores egne kampe, så vil hjemmekampen mod russerne jo afgøre det til vores fordel. Jeg kan nu godt glæde mig såfremt vi få 6 points mellemrum på pladserne der giver adgang til CL millioner og CL spillere. Navnlig når vi har Spurs på hjemmebane til gode.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. nov, 2016 19:49

jensemand skrev:ja det var dog irriterende den kamp skal meget gerne ende uafgjort !
Hvis vores målsætning "kun" er top 4 er det jo fint nok hvis Spurs taber. Men er det vores mål at gå hele vejen, så skal de helst have point(s) i dag. Så jeg håber at Harry Kane gør som han plejer og laver et mål om lidt :clap:
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 26. nov, 2016 19:50, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 26. nov, 2016 19:50

helt bestemt der er noget at glæde sig over lige meget hvad, men uafgjort er for mig at se altid bedst når top 6 hold møder hinanden. Det er der der går flest point til spilde :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » søndag, 27. nov, 2016 15:51

Interessant at se hvordan Bournemouth ikke parkerer bussen på Emirates. De presser rimelig højt, og ligner faktisk et hold der er kommet efter 3 point. De volder Arsenal en del problemer.
Bliver spændende at se om de har samme tilgang til spillet når vi møder dem i næste weekend eller om de laver en Saints/Sunderland

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 27. nov, 2016 16:49

Skandale at der ikke bliver dømt straffe til Bournemouth. Men de er jo også kun 5 dommere.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. nov, 2016 16:50

Skovdal skrev:Skandale at der ikke bliver dømt straffe til Bournemouth. Men de er jo også kun 5 dommere.
Mike Jones er jo også muligvis ligaens dårligste dommer. Kæmpe dommerfejl.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 27. nov, 2016 16:54

YNWA! skrev:
Skovdal skrev:Skandale at der ikke bliver dømt straffe til Bournemouth. Men de er jo også kun 5 dommere.
Mike Jones er jo også muligvis ligaens dårligste dommer. Kæmpe dommerfejl.
Den var næsten lige så tydeligt som igår. Er det bare mig, eller er der en ret tydelig tendens til, at der dømmes færre straffe mod de store hold? Den tendens har været tydelig i Spanien i årevis, men jeg synes desværre også den er kommet til Premier League og det er yderst synd.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 27. nov, 2016 17:46

lækker start i Man U- West Ham kampen ! :D
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 27. nov, 2016 17:51

bah der skulle jeg vist lige jinxe den..
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. nov, 2016 18:00

Mourinho bortvist igen. Endnu en sag for FA vel?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 27. nov, 2016 18:10

YNWA! skrev:Mourinho bortvist igen. Endnu en sag for FA vel?
Hahaha, ham er de sq godt tjent med. En fremragende ambassadør for "Verdens største fodboldklub" :lol: :aliboronz8:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. nov, 2016 18:16

Jesper skrev:
YNWA! skrev:
Skovdal skrev:Skandale at der ikke bliver dømt straffe til Bournemouth. Men de er jo også kun 5 dommere.
Mike Jones er jo også muligvis ligaens dårligste dommer. Kæmpe dommerfejl.
Den var næsten lige så tydeligt som igår. Er det bare mig, eller er der en ret tydelig tendens til, at der dømmes færre straffe mod de store hold? Den tendens har været tydelig i Spanien i årevis, men jeg synes desværre også den er kommet til Premier League og det er yderst synd.
Og igen i United kampen. Kæmpe straffe til West Ham.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar