Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » mandag, 11. nov, 2013 22:27

Hekkem skrev:
texy skrev:Som en af ganske få nuværende og tidligere Man Utd spillere har jeg rent faktisk enorm respekt og sympati for David Beckham. Jeg synes, at han næsten altid har optrådt professionelt og repræsenteret sig selv, de klubber han spillede for og hans land med ære. Derfor kan jeg også sagtens anerkende, at det kan være fuldt fortjent, hvis han slåes til ridder.

Men. Som det også nævnes i nedenstående blog, så er hans bidrag minimalt i forhold til Kenny Dalglish'. Det var Mr. Fergusons i øvrigt også, da han blev adlet. Jeg har aldrig forstået forbigåelsen af Kenny Dalglish. Der må ligge noget politisk bag.

http://metro.co.uk/2013/11/11/why-it-is ... n-4181433/
margaret thatcher
Ja, men hun er jo borte nu, og ydermere er sandheden om Hillsborough endelig kommet frem og blevet accepteret af omverdenen. Derfor virkede det på mig som et godt tidspunkt at give Kenny den ære. Også fordi, at det ville være en ære, som hele Liverpool ville føle sig en del af. Dalglish er i Hillsborough-henseende nærmest et symbol. Så at udvise ham ære (også selvom æren måske kun tilfalder på grund af det rent sportslige bidrag) vil samtidig være at udvise en ære for Hillsborough-sagen. Det ville klæde monarkiet at gå forrest på den front nu. Men nu har det britiske monarki jo ikke ligefrem ry for at være moderne eller progressivt.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 12. nov, 2013 13:36

I øvrigt lidt i samme boldgade, som mit ovensstående indlæg. Rart at se London-aviser endelig komme med den slags artikler, om end budskabet om, at Liverpool fortjener mesterskabet på grund af behandlingen efter Hillsborough fremstår som decideret besynderligt for mig. Også selvom Adrian Durham naturligvis påpeger, at mesterskabet afgøres af kyniske resultater og ikke følelsers vold. Jeg forstår ikke helt, at han linker de to ting sammen, men glæder mig over den sympati, der endelig offentligt udvises overfor de, der måtte have været berørt af Hillsborough.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... aster.html
Kloppite

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 13. nov, 2013 14:54

Hent Shelvey tilbage!

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 13. nov, 2013 15:43

Han har dog ret, cunt eller ej. Bare en spiller som Andre Wisdom som ikke engang er en spiller som hører til i PL, har en porsche til 100k pund, det er jo grotesk

England har ikke en kinamands chance for at vinde VM, så der har han vel ret igen.

Styr din anglofili Aqui
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 13. nov, 2013 16:59

Interviewet skulle være fake, men ham, der har fundet på alt det, har da fat i noget af det rigtige. Jeg ved dog også, at de på akademierne rundt om i landet prøver at holde spillerne så ydmyge og nede på jorden som muligt. I United er det bl.a. forbudt at spille med andet end sorte støvler indtil man kommer op på 1. holdet.
Fan af Manchester United

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » onsdag, 13. nov, 2013 17:37

AllanShore skrev:Interviewet skulle være fake, men ham, der har fundet på alt det, har da fat i noget af det rigtige. Jeg ved dog også, at de på akademierne rundt om i landet prøver at holde spillerne så ydmyge og nede på jorden som muligt. I United er det bl.a. forbudt at spille med andet end sorte støvler indtil man kommer op på 1. holdet.
Så man udviser ydmyghed ved at spille i sorte støvler. Hmmmm, de har du en underlig tilgang til ydmyghed i Manu.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 13. nov, 2013 17:53

nrg skrev:
AllanShore skrev:Interviewet skulle være fake, men ham, der har fundet på alt det, har da fat i noget af det rigtige. Jeg ved dog også, at de på akademierne rundt om i landet prøver at holde spillerne så ydmyge og nede på jorden som muligt. I United er det bl.a. forbudt at spille med andet end sorte støvler indtil man kommer op på 1. holdet.
Så man udviser ydmyghed ved at spille i sorte støvler. Hmmmm, de har du en underlig tilgang til ydmyghed i Manu.
Læg mærke til ordet forkortelsen bl.a..
Fan af Manchester United

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » onsdag, 13. nov, 2013 18:18

AllanShore skrev:
nrg skrev:
Læg mærke til ordet forkortelsen bl.a..
Det med støvlerne SKAL være sorte, synes jeg lidt er noget pjat, da mange unge drenge, godt kan lide at få lidt farver på tilværelsen, men efter klassiske engelske dyder, ligger det nok naturligt nok.

Til gengæld synes jeg engang at have læst noget om at man i United (vidst nok under Fergie), som ungdomsspiller ikke måtte købe biler af visse mærker, eller over en hvis pris. (Hvert fald noget i den stil, AllanShore kan du hjælpe mig her?) Hvilket jeg synes er helt fair og fornuftigt. Spillerne er jo ikke engang ovre deres teenage år før de har et større rådighedsbeløb om måneden en langt størstedelen af den gennemsnitlige hårdtarbejdende person.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 37

Indlæg af Callesen » onsdag, 13. nov, 2013 18:27

Mener at have læst de ikke må kører i de fancy biler. men skal holde sig til hr og fru Jensen bilen indtil de kommer i førsteholds truppen.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 13. nov, 2013 18:39

Det er helt fair at Wisdom tjener det han gør.

Vi og millioner andre bruger vores weekender på at de på disse voksne mennesker løbe efter en bold. Det er det første vi tænker på når vi står op. Og det stopper aldrig.

Det mest sete liga er PL. En liga vi bruger meget af vores tid på. Wisdom bidrager(bidrog) til den ved at spille i den. Så er det vel også ok at han tjener det han gør.
Hent Shelvey tilbage!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 13. nov, 2013 18:50

Det hjælper også på den polemik med flashy biler, når man har Chevrolet som bilsponsor.
Fan af Manchester United

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 37

Indlæg af Callesen » onsdag, 13. nov, 2013 19:23

Det har Liverpool også. Holder dem dog åbenbart ikke fra, at køre i Porsche.

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 13. nov, 2013 20:02

AllanShore skrev:Det hjælper også på den polemik med flashy biler, når man har Chevrolet som bilsponsor.
Nu mener jeg ikke det decideret er deres "bilsponsor", det ville nok være lidt mærkeligt i hvert fald :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 13. nov, 2013 23:57

Total Premier League shots

Tottenham - 157
Manchester City - 143
Liverpool - 143
Chelsea - 142
Newcastle - 128

Det godt de ikke kan score i Tottenham

http://www1.skysports.com/football/news ... r-a-decade
Vi er "fan favoirites" blandt de engleske fans til at vinde titlen i år med 25 % foran arsenal med 23 % lige pt.

Sjovt vi endlig får den respekt vores hold fortjener
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » torsdag, 14. nov, 2013 00:31

Wormie skrev: Vi er "fan favoirites" blandt de engleske fans til at vinde titlen i år med 25 %
Den er solgt, jeg giver os 3-5 % chance, selvom det er svært at sætte procenter på. Men 25 % er det godt nok ikke, 1-2 skader i offensiven er vi fucked i den grad, 2 skader til SaS er vi færdige som bejlere, vi er så tynde offensivt at det er utroligt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar